|
Pro základní kurz bakalářského studia (asi 400-500 studentů) existovala před začátkem projektu sada 80 otázek v IS. Otázky byly poprvé použity v odpovědnících v jarním semestru 2007 a měly u studentů velký úspěch. Motivací tedy bylo rozšířit databanku otázek a vytvořit další interaktivní výukové materiály, které by názorně na příkladech vysvětlovaly probíranou teorii.
Mezi hlavní cíle projektu patřilo:
Pilířem projektu je cca 210 otázek s interaktivním feedbackem. Autoři vytvořili nový typ otázky a navrhli skript, který využívají pro vyhodnocování logických formulí. Tento externí kontrolní modul je realizován mimo IS na počítačích Laboratoře dobývání znalostí. Studenti si otázky generují v odpovědníku, odkud je služba pro vyhodnocování odpovědí volána. Služba umožňuje semiautomatickou kontrolu složitých odpovědí (logických formulí). Součástí kurzu je i 12 animovaných výkladových prezentací, které pokrývají témata celého kurzu. Příjemným a neočekávaným důsledkem vytvoření nového typu otázky, při kterém dochází sice ke kontrole výsledku, ale nikoli k jeho zobrazení studentovi, bylo rozvinutí diskuze studentů v diskusním fóru předmětu. Více informací o koncepci projektu a jeho částech čtěte v závěrečné prezentaci autora.