|
Hlavní motivací pro vznik projektu byly požadavky zaměstnavatelů na uchazeče o manažerské pozice a neexistence uceleného výukového modulu tohoto zaměření na oboru. Hlavním cílem projektu tedy bylo vytvořit komplexní e-learningovou aplikaci pro výuku vybraných metod projektového řízení podniku, vytvořit interaktivní internetovou výukovou aplikaci pro výuku základů projektového řízení a internetovou verzi simulační manažerské hry zaměřenou na projektové řízení.
V souladu s cíli vznikla elektronická učebnice a simulační hra. Učebnice ke hře je teoretickou základnou pro hráče, kteří své nabyté teoretické znalosti uplatňují ve hře. Simulační hra jako celek (program běžící na serveru ESF s vlastní autentizací hráčů) má dvě části. V první části je úkolem hráčů naplánovat průběh stavby silničního obchvatu podle projektu investora. Ve druhé hráči realizují celou stavbu v souladu se známými technologickými podmínkami podle schváleného harmonogramu průběhu stavby. Teoretická část pomůcky je doplněna ilustračními příklady, kontrolními otázkami, autoevaluačními testy.
Kliknutím na miniaturu zobrazíte galerii. Následné kliknutí na levou/pravou stranu obrázku vás přepne na předchozí/následující náhled.
Značná časová náročnost na realizaci (v řádech měsíců).
Je důležité si vše důkladně naplánovat a dobře si rozvrhnout časový plán realizace projektu. Při testování hry se autorům osvědčilo oslovit vybrané studenty se žádostí o sehrání testovacích sehrávek hry.