- 1.K čemu Obchodní centrum slouží?
Obchodní centrum MU je internetový obchod sloužící především k prodeji vzdělávacích aktivit.
Obchodní centrum nabízí tyto typy vzdělávání:
- běžné předměty (studium jednotlivých vybraných předmětů z nabídky fakult)
- odborné vzdělávací kurzy (zájmové kurzy, profesní kurzy, rekvalifikační kurzy, v různé délce trvání, e-learningové kurzy pro veřejnost aj.)
- celoživotní vzdělávání v akreditovaných programech se stejnými pravidly, jaká mají běžní studenti (absolvování studijních povinností – účast na seminářích, zkoušky, zpracování zadaných prací apod.)
- přípravné kurzy pro zájemce o studium
- a další, např. kurzy Univerzity třetího věku, kurzy jazykové školy
Umožňuje zakoupit i jiné typy komodit, služeb nebo předmětů:
- odborné konference
- poplatek za prodloužení platnosti mezinárodní studentské karty ISIC
- knihy z nakladatelství MU
- další poplatky (např. za služby spojené s promocí)
- 2.Jak se na stránkách Obchodního centra orientovat?
Z nabídky Obchodního centra si můžete vybírat několika způsoby:
- přes jednotlivé typy nabídek – vzdělávání, konference, knihy apod.
- přes nabídku jednotlivých fakult – pokud chcete vybírat z produktů určité fakulty
1 rozcestník, vyhledávání, tlačítko pro přidání produktu do košíku, přihlášení se
2 tematická nabídka
3 nabídka jednotlivých fakult
- přes nabídku vybraných produktů ve spodní části titulní stránky (Centrum jazykového vzdělávání, Kariérní centrum apod.)
- přes fulltextové vyhledávání (pokud znáte název nabídky)
4vybrané nabídky Obchodního centra
5oblíbené knihy z Munipress
5fulltextové vyhledávání
Všechny nabídky najdete na titulní stránce Obchodního centra. U každého typu vzdělávání najdete i jeho stručný popis. Pokud hledáte konkrétní produkt, je možné použít vyhledávání dostupné na všech stránkách Obchodního centra pod ikonou lupy v pravém horním rohu obrazovky.
- 3.Jak přidám vybraný produkt do svého nákupního košíku?
Kliknutím na vybraný produkt se zobrazí podrobné informace o něm a na konci stránky kliknete na tlačítko „Koupit“.
1 tlačítko pro přidání produktu do košíku
Tlačítko se nezobrazuje, pokud se balení ještě neprodává či jeho prodej byl již ukončen, a tudíž produkt do košíku přidat nelze.
V některých případech lze nabídku vložit do košíku už na stránce s produkty. Po kliknutí na ikonu nákupního košíku je nabídka přidána do košíku. Po kliknutí na odkaz „Koupit“ budete do košíku s položkou přímo přesměrováni.
1 tlačítka pro přidání produktu do košíku
- 4.Co znamená, že je nabídka vyprodaná a lze pouze předobjednat?
Možnost předobjednání znamená, že kurz je nyní plně obsazen zájemci, kteří si objednali balení před vámi. Kurz je však stále v prodeji, a proto se mohou hlásit další zájemci. V případě, že by někdo nezaplatil včas nebo byla navýšena kapacita kurzu, pak se předobjednávka změní na objednávku a vy budete moci kurz zaplatit. Údaje o platbě vám v takovém případě zašle systém automaticky.
- 5.Jak zkontroluji a upravím obsah nákupního košíku?
Na každé stránce naleznete vpravo nahoře ikonu nákupního košíku s červeným číslem počtu balení, která v něm máte vložena.
1ikona nákupního košíku s počtem vložených položek
Po kliknutí na tuto ikonu a kliknutí na tlačítko Podrobně se zobrazí stránka s podrobným obsahem nákupního košíku. Na této stránce můžete přímo upravit jeho obsah (upravit počet objednávaných balení nebo je i úplně z košíku smazat), či pokračovat k objednávce.
1zrušení vybraného balení
2tlačítko pro změnu počtu vložených balení
3tlačítko pro pokračování v objednávce
4tlačítko pro pokračování v nákupu
- 6.Jak se přihlásit/zaregistrovat, abych mohl objednávat? Co znamená Rychlé objednání?
Nejjednoduším způsobem je přihlásit se do Obchodního centra přes učo a heslo do ISu. Pokud do Obchodního centra vstupujete přímo z autentizovaného ISu, nemusíte se již zvlášť přihlašovat, pokud ne, můžete se přihlásit kliknutím na ukonu klíče vpravo nahoře a zvolením „Přihlásit se přes IS MU“. Pokud jste už v Obchodním centru nakupovali bez přihlášení do ISu, můžete po kliknutí na ikonu klíče použít údaje z minulé objednávky.
Registrovat se můžete v prvním kroku objednávky po kliknutí na Objednat v sekci Přihlašovací údaje (pokud se nejedná o rychlou objednávku, zde není registrace potřeba). Při rychlém objednání vyplňujete jen jméno a příjmení, Váš e-mail a kontrolní kód. Pokud potřebujete vyplnit nějaké další údaje, stačí kliknout na tlačítko „Více možností“.
- 7.Jak si mohu vybrané produkty objednat?
Pokud již máte vybrané produkty v košíku a chcete si je objednat, kliknete v pravém horním rohu stránky na odkaz Objednat (po kliknutí na ikonu nákupního košíku).
Poté vyplníte požadované údaje a stisknete „Objednat“.
Na další stránce zvolíte způsob platby a stisknete „Pokračovat“. Následuje rekapitulace objednávky, zkontrolujte si uvedené údaje a klikněte na Dokončit objednávku.
Poté systém zobrazí údaje pro platbu a také budou zaslány na váš e-mail.
U každého produktu jsou dány podmínky pro nákup, které se zobrazují pod tlačítkem koupit na stránce konkrétního balení. Může se jednat například o omezení způsobu platby produktu, omezení počtu objednaných kusů z balení apod. Případná omezení se projeví v průběhu objednávky.
- 8.Jak si zvolím způsob platby?
Po vyplnění základních údajů si ve druhém kroku zvolíte způsob platby zaškrtnutím příslušné volby (bankovním převodem, platební kartou, poštovní poukázkou nebo i osobně na pokladně fakulty, která daný produkt prodává). Ne vždy jsou dostupné všechny způsoby platby. Záleží na povaze daného produktu a na nastavení fakulty, která jej nabízí.
- 9.Kde najdu údaje pro zaplacení?
Zobrazí se po dokončení objednávky a následně budou zaslány na e-mail.
Pokyny pro platbu ze zahraničního účtu naleznete i na stránce:
Převod platby může trvat i déle než týden, záleží na bance.
- 10.Mohu se někde podívat na seznam toho, co jsem si již objednal?
V sekci „Moje objednávky“ se můžete podívat na tabulku „Přehled mých objednávek“. Zde vidíte kromě dalších údajů především stav objednávky a stav platby.
Kliknutím na volbu „Zobrazit podrobnosti“ se můžete také podívat na zbylé údaje, které jste v objednávce vyplnili.
- 11.Mohu zrušit založenou objednávku?
Pokud jste ještě neodeslali platbu za svou objednávku, můžete ji zrušit v aplikaci
Informační systém (Obchodní centrum) Moje objednávkyklikněte na „Zobrazit podrobnosti“ a poté na „Chcete objednávku zrušit?“. Označením políčka a kliknutím na „Zrušit objednávku“ potvrdíte, že na objednávku ještě nebyla zaslána platba a zrušíte ji. Na zrušenou objednávku již nesmí být odeslána platba.
Nenašli jste odpověď? Pošlete nám svůj dotaz na fi
muni
cz