Při přijímacím řízení

  • sbírat od uchazeče osobní údaje do e-přihlášky E-přihláška
  • evidovat souhlas uchazeče ohledně elektronické komunikace
  • pro různé obory sbírat různé rubriky
  • nedovolit přihlášku podat, dokud není úplná
  • filtrovat nabídku otevíraných programů/oborů dle různých kritérií
  • přidělit uchazeči unikátní variabilní symbol pro platbu
  • zobrazit, že přihláška je školou v pořádku přijata
  • mít možnost zaplatit více přihlášek najednou
  • platit ze zahraničí bez bankovních poplatků platební kartou
  • přímo z přihlášky přejít k jejímu zaplacení v Obchodním centru
  • převzít platbu z ekonomického systému a spárovat ji
  • zobrazit uchazeči, zda platba dorazila
  • zobrazit uchazeči termíny jeho zkoušky
  • nahlížet do přihlášky – jak dopadla zkouška Výsledek přijímací zkoušky
  • vybírat uchazeče dle nejrůznějších kritérií
  • automaticky zaslat uchazečům dotazník po podání přihlášky
  • poslat uchazečům hromadný e-mail v HTML formátu
  • sestavit statistiky, umožnit export Statistiky e-přihlášky
  • vytisknout složku pro přijímací komisi
  • realizovat přijímací testy (buď skenováním odpovědních archů, nebo vyplněním testu u PC)
  • zobrazit přijímací test uchazeče (buď sken odpovědního listu, nebo elektronický průchod testem)
  • zveřejnit zadání přijímacích testů, zobrazit správné odpovědi
  • zobrazit uchazečům body z přijímacího testu
  • importovat výsledky zkoušek a další sdělení pro uchazeče
  • založit hromadně studia
  • chovat se odlišně v různých bězích přijímacího řízení
  • evidovat a případně zapsat uchazeče ke studiu náhradního oboru
  • automaticky dohledávat platby bez nutnosti předložení dokladu o platbě
  • zapojit se do diskuse s ostatními uchazeči
  • cvičně skládat přijímací testy z minulých ročníků
  • sbírat a exportovat údaje pro centrální orgány
  • přidávat k e-přihlášce potřebné dokumenty v elektronické podobě
  • zveřejnit uchazečům v e-přihlášce harmonogram přijímacího řízení
  • vybírat a upravovat studijní plány zvoleného studijního programu až do podání přihlášky

Při nástupu ke studiu

  • aktualizovat osobní a kontaktní údaje elektronicky
  • naplnit si profil – Osobní stránku – s fotografií Osobní stránka v systému
  • automaticky získat e-mailovou schránku a webový prostor
  • vybrat si doporučené předměty dle nabídky v šabloně Šablona doporučených předmětů
  • nechat si zasílat změny v hodnocení e-mailem / na mobil
  • požádat o kolej
  • požádat o ubytovací stipendium či sociální stipendium s kontrolou splnění požadovaných podmínek
  • nastavit si číslo účtu pro výplatu stipendií
  • mít přehled o vyhlášených stipendijních programech
  • automaticky studentům umožnit přístupy, např. do počítačových učeben
  • zvolit si přezdívku
  • přepnout si IS do angličtiny Jazyková mutace systému
  • zdokonalit se v práci s IS MU prostřednictvím Akademie IS

When the next academic year is being prepared

  • creating term calendars Creating term timetables
  • showing the studies and term schedule
  • prompting teachers to provide additional information regarding their courses
  • checking the newly-added course information
  • placing various restrictions on course enrolment
  • using a range of enrolment prerequisites for course enrolment
  • list course information Course information
  • preparing recommended plans for course progression (registration templates), i.e. tools used by students for planning their studies and by staff for monitoring their progress
  • assign courses to any number of recommended study plans (templates)
  • assigning special attributes to courses for future operations
  • exporting data in the form suitable for printing
  • creating seminar groups
  • sharing the capacity limits of seminar groups
  • administering combined courses i.e. courses resulting from combination of multiple courses
  • printing study plans from registration templates
  • managing maps and room plans, including photos of the rooms
  • posting timetables Rozvrh a kalendář

Kolem začátku semestru

  • zaregistrovat si libovolné předměty – projevit o ně zájem
  • provádět registraci ve vlnách dle „stáří“ studentů
  • připravit si registrační dávku před vypuknutím registrace
  • vybírat předměty na základě úspěšnosti, statistik, referencí a zajímavosti předmětu z ankety
  • požádat vyučujícího o výjimku (nesplňuje-li student podmínky registrace)
  • zapsat se do dalšího semestru
  • zadat individuální studijní plán pro své doktorské studium
  • zadat semestrální náplň pro své doktorské studium
  • vybírat si rozvrhové skupiny
  • používat prerekvizity při přihlašování se do seminárních skupin
  • soutěžit o nejžádanější rozvrhové skupiny
  • vytisknout si svůj rozvrh
  • importovat rozvrh do osobního kalendáře v mobilu či jiné aplikaci
  • vyměnit si skupinu v „burze seminárních skupin“
  • zobrazit si rozvrh na základě zadaných parametrů
  • zapisovat a rušit si kurzy v době změn v zápisu
  • požádat o zrušení povinnosti opakovat neúspěšný předmět
  • automaticky informovat studenty o možnosti podání žádosti o zápis do semestru
  • vyhledávat předměty v celouniverzitním katalogu předmětů podle mnoha různých kritérií
  • označovat si zajímavé předměty hvězdičkou

V úvodních týdnech výuky

  • zprovoznit e-learningovou podporu prezenční výuky (e-kurz s interaktivní osnovou, elektronickými testy, odevzdávárnami apod.) Interaktivní osnova
  • realizovat diagnostický test na PC, např. pro rozdělení do skupin
  • vyvěsit nejrůznější typy studijních materiálů Studijní materiály
  • archivovat hromadné dopisy ve studijních materiálech
  • informovat studenty hromadným e-mailem o organizaci předmětu ve studijních materiálech
  • dohledat informace, které byly poslány studentům kurzu před přihlášením se do něj
  • vybrat si téma práce, referátu, skupinového projektu Rozpisy témat prací
  • nechat studenty navrhnout téma práce, referátu, skupinového projektu
  • automaticky zasílat informační e-maily v případě přihlášení/odhlášení studenta ze seminární skupiny učitelem

Během semestru

  • mít ke každému studentovi aktuální individuální informace relevantní k výuce v daném předmětu (hodnocení v poznámkových blocích, soubory odevzdané v odevzdávárně, splněné odpovědníky atd.)
  • průběžně studenty hodnotit
  • poskytovat studentům zpětnou vazbu k výuce (slovní hodnocení, komentáře, statistiky, grafy)
  • přidělovat body (i uživatelem definovaným způsobem výpočtu)
  • sumarizovat body s automatickým přepočítáváním
  • organizovat projekty, seminární práce, týmové aktivity
  • sbírat/odevzdávat úkoly elektronicky
  • nastavovat a využívat synchronizaci studenty odevzdaných souborů v odevzdávárně a v lokálním úložišti
  • kontrolovat, zda odevzdané práce nejsou plagiátem Kontrola plagiátů
  • procvičovat pomocí různých typů testů
  • používat testové otázky propojené na Maplenet nebo jiný externí server
  • používat otázky, v nichž jako součást zadání jsou videa či audia
  • exportovat odpovědi studentů z odpovědníku a umožnit tisk / další zpracování
  • používat otázky, ve kterých jsou interaktivní prvky v obrázcích Obrázkový odpovědník
  • ověřit si chování e-learningu pod konkrétní cizí identitou – z pohledu studenta Cizí identita
  • zobrazit si operace studenta v Odevzdávárně
  • zjišťovat názory studentů pomocí dotazníků
  • poskytovat spolužákům materiály ke studiu
  • používat diskusní fórum předmětu Diskusní fórum předmětu
  • nahlížet ve své Přijímárně do naskenovaných písemek aj.
  • se získanými body provádět pokročilejší matematické výpočty
  • vypsat různé série zkušebních termínů – konzultace, polosemestrální písemky, závěrečné testy
  • evidovat postup práce doktorských studentů (reporty, co udělali za rok, návrhy na vyplnění rubrik)
  • evidovat publikace a stáže doktorských studentů
  • evidovat docházku pomocí čipových karet (načítáním studentských čipových karet nebo automaticky z evidence průchodů přístupovými body)
  • kontrolovat pokrok v průchodu interaktivní osnovou předmětu
  • sestavit si plán průchodu studiem (předměty) tak, aby byly splněny požadavky nutné pro jeho úspěšné ukončení
  • použít vzájemné hodnocení prací (Peer Assessment)

Na konci semestru

  • vypsat zkušební termíny
  • synchronizovat všechny termíny zkoušek a přihlašování se na ně v případě, že má student více studií v jednom období
  • nedovolit studentům přihlásit se na víc než jeden řádný termín
  • hlídat splnění podmínek pro přihlášení se ke zkušebnímu termínu
  • umožnit studentům výměnu zkušebních termínů v „burze zkušebních termínů“
  • importovat si termíny zkoušek do osobního kalendáře v mobilu či jiné aplikaci
  • skenovat, rozpoznávat a automaticky hodnotit písemky Odpovědní archy
  • v případě potřeby mít k dispozici nástroje pro hromadnou opravu chyby v zadání testů, v odpovědích, pro korekci bodování a přepočet bodů
  • zkoušet testem u počítače
  • zkoušet u počítače odevzdáním souboru
  • disponovat mechanismy pro prevenci podvodného jednání studentů při elektronickém testování
  • barevně skenovat a rozpoznávat ručně opravené písemky
  • realizovat krátké „zahřívací“ nebo „opakovací“ testy (skenovatelné odpovědní archy se zadáním)
  • hodnotit studenty
  • slovně i kreditově hodnotit své doktorské studenty
  • hlídat nepřekročení využití druhých opravných termínů
  • zvládnout časovou soutěž o lukrativní termíny
  • kontrolovat včasné zadání známek učitelem
  • ověřit si splnění podmínky pro postup Podmínka zápisu
  • požádat o úlevy dle studijního a zkušebního řádu
  • požádat o neopakování neúspěšných předmětů
  • anonymně se vyjádřit ke kvalitě výuky Anketa ke kvalitě výuky
  • zařadit splněné předměty k jednotlivým oborům dvouoborového studia
  • hodnotit jazykové předměty dle evropského referenčního rámce
  • vyhledávat závěrečné práce a jiné objekty dle klíčových slov
  • zadat hodnocení svého doktorského studia za uplynulý semestr
  • zadat hodnocení doktorského studenta školitelem
  • synchronizovat známky jednoho studenta z různých studií v jednom období
  • sesumarizovat poznámkové bloky s hodnocením do jednoho
  • automaticky udělit známku na základě i složitějšího výpočtu z poznámkových bloků
  • nastavit speciální výpočty sumarizace poznámkových bloků
  • tisknout různé výkazy známek, vysvědčení, a to i pro potřeby zahraničních studentů
  • podat žádost o opravu úspěšného hodnocení předmětu
  • vytvářet testovací otázky v odpovědnících ve formátu XML
  • hromadně exportovat odpovědníky do PDF

Na konci studia

  • evidovat nabídku témat závěrečných prací
  • vybrat si nebo navrhnout téma závěrečné práce
  • umístit práci do Archivu závěrečných prací Archiv závěrečné práce
  • vložit do Archivu posudky, zkontrolovat originalitu práce
  • zveřejnit závěrečné práce a posudky
  • požádat o skrytí části závěrečné práce
  • zkontrolovat si svoje výpůjčky v knihovnách
  • zkontrolovat si průchod studiem dle přiřazeného studijního plánu (tzv. kontrolní šablony)
  • zkontrolovat si diplom a Diploma Supplement Diploma Supplement
  • zapsat absolventy lékařských oborů do Národního registru zdravotnických pracovníků (NR-ZP)

Po absolvování studia

  • dostávat novinky o univerzitě e-mailem
  • být v kontaktu se svými bývalými spolužáky
  • zveřejnit svůj starý archiv závěrečných prací světu
  • zapojit se do Absolventské sítě a navazovat další kontakty
  • oslovovat absolventy s nabídkami
  • inzerovat zprávy na Vývěsce
  • aktualizovat údaje o své osobě (jméno, adresa, zaměstnavatel)
  • doživotně užívat IS vč. e-mailu, svých dokumentů, informací a dalších agend Osobní stránka absolventa

Z hlediska studijního úředníka

  • evidovat vše, co požaduje matrika studentů a studijní řád
  • manipulovat se seznamem zaregistrovaných či zapsaných předmětů
  • hromadně rozdělit studenty do seminárních skupin
  • evidovat údaje o stážích a studijních pobytech
  • evidovat stipendia
  • evidovat omluvenky
  • hromadně vybírat studenty dle desítek kritérií
  • spravovat studijní data, provádět kontrolu studií
  • automaticky data kontrolovat
  • automaticky aktualizovat tituly po ukončení studia
  • evidovat závěrečnou práci a závěrečnou zkoušku
  • spravovat studentské průkazy
  • evidovat revalidační přelepky na ISIC
  • vydávat revalidační přelepky na základě uhrazení přes Obchodní centrum
  • poskytovat nejrůznější statistiky
  • automaticky hromadně ověřit nárok na sociální stipendium a vytvořit předpisy
  • tisknout sestavy stipendií a exportovat o nich údaje
  • hromadně kontrolovat objednání a zaplacení kurzů CŽV přes Obchodní centrum
  • hromadně kontrolovat platby u placené výuky
  • automaticky zapisovat studenty placené výuky až po zaplacení
  • spravovat celý proces vyměření poplatků za studium
  • automaticky přesně určit datum vyměření poplatku za prodlouženou dobu studia
  • automaticky vystavit plné znění rozhodnutí o vyměření poplatku
  • provádět hromadnou kontrolu poplatků za studium
  • evidovat spisy a úkony v Úřadovně
  • evidovat různé typy úředních úkonů, žádostí, rozhodnutí, elektronicky navázané na papírovou formu
  • elektronicky vyřizovat žádosti (např. žádost o uznání předmětu)
  • tisknout potvrzení o studiu Potvrzení o studiu
  • evidovat meziuniverzitní studium a evropský doktorát
  • vyhledávat osoby i dle rodných či předcházejících příjmení, přesměrování pošty apod.
  • evidovat bydliště pomocí tzv. adresních bodů
  • permanentně archivovat otisk (snapshot) osobních a studijních údajů
  • vyřadit ze studentské ankety předměty, ke kterým není potřeba zpětné vazby
  • evidovat studijní plán u studenta
  • hlídat vyplnění tématu studia, přidělení školitele a pracoviště u doktorského studia
  • kontrolovat školitele, zda zadali hodnocení svých doktorských studentů
  • spravovat záznam závěrečné práce, např. přebírání, rušení, hodnocení
  • definovat vedoucí a oponenty včetně osob mimo univerzitu
  • tisknout posudky závěrečných prací
  • přidělovat studentovi výjimky pro editaci archivu již převzaté (odevzdané) závěrečné práce
  • skrýt vybrané části závěrečné práce před ostatními uživateli a světem na základě udělené výjimky
  • udržovat historii operací výjimek pro možnost zpětného dohledání a prokázání
  • tisknout diplomy, Diploma Supplementy (také dávkové zpracování)
  • tisknout potvrzení o ukončení účasti v celoživotním vzdělávání
  • zakládat fakultní stipendijní programy
  • evidovat změny bankovních účtů studenty
  • jednotně tisknout zadání státních závěrečných prací (i v angličtině)
  • vypisovat termíny státních závěrečných zkoušek (vč. hromadného importu či exportu termínů)
  • organizovat komise či obory k termínům státních závěrečných zkoušek
  • hromadně přihlašovat studenty k termínům nebo konkrétním časům
  • vytvářet harmonogram státní závěrečné zkoušky
  • sbírat údaje pro protokol o státní závěrečné zkoušce
  • tisknout výkazy o státní závěrečné zkoušce a jiné dokumenty
  • evidovat studia uskutečňovaná ve spolupráci se zahraniční institucí
  • poskytovat podporu rozvrháři pro zavádění a export dat, provádění změn v rozvrhu (vč. kontroly kolizí, rezervací), podrobnější evidence rozvrhových informací
  • kopírovat rozvrh mezi semestry
  • poskytovat podporu pro výměnu dat s rozvrhovacím systémem Unitime
  • organizovat státní závěrečné zkoušky (termíny, komise)
  • evidovat tzv. uznanou dobu rodičovství
  • poskytovat se souhlasem uživatele status studenta např. pro vydavatele studentských karet anebo dopravní podnik (za účelem poskytnutí slev)
  • podporovat institucionální akreditace a vnitřní evaluace studijních programů

Z hlediska akademika

  • evidovat svoje publikace, exportovat je a tisknou jejich seznamy
  • poskytnout svoje údaje do podkladů akreditačního procesu
  • připravit podklady pro akreditační materiály
  • publikovat výuková díla na Elportálu v oblasti publikací
  • hromadně zpracovávat, editovat a organizovat publikační záznamy včetně plných textů (podpora automatického načtení záznamu z citační databáze Web of Science (WoS))
  • vykazovat publikační záznamy do RIVu a provádět kontroly, které RIV požaduje
  • zpřístupňovat metadata a plné texty publikací v univerzitním repozitáři a Repozitar.cz
  • evidovat svoje životopisy v libovolných jazycích
  • prohlédnout zveřejněné životopisy jiných osob Životopis
  • kategorizovat publikace pomocí mechanismu soukromých a veřejných štítků
  • vyhledávat v publikačních záznamech podle rozsáhlé škály kritérií a v publikační bázi NK ČR (Národní knihovny)
  • spravovat citační seznamy
  • analyzovat počty druhů publikací jednotlivých autorů, pracovišť a jiných publikačních seznamů
  • odkazovat se na publikační záznamy pomocí permanentního URL
  • přiřazovat publikace k interním projektům
  • eliminovat duplicitní publikační záznamy
  • vyhlašovat grantové programy, sbírat přihlášky a hodnotit je
  • požádat o zaměstnaneckou kartu nebo ITIC
  • pracovat se studenty vybranými podle mnoha kritérií
  • vyhledávat podobnosti vůči závěrečným a jiným studentským pracím jiných škol
  • přehlásit studenty mezi seminárními skupinami bez nutnosti předchozího odhlášení
  • možnost přihlásit/odhlásit studenta k/ze zkušebního termínu bez kontroly
  • vypisovat/tisknout seznamy studentů, prezenční listiny
  • zasílat (hromadně) e-maily
  • vystavovat studijní materiály, distanční opory
  • sbírat úkoly elektronicky (v Odevzdávárně)
  • mít přístup k výsledkům evaluační ankety (k předmětu, výuce, souhrnné)
  • zadávat rozpisy témat k závěrečným pracím, referátům, skupinovým projektům
  • zpřístupňovat záznamy přednášek
  • objednat zdravotní prohlídku u závodního lékaře
  • vyplnit personální list jako podklad pro novou akreditaci
  • vyplnit hodnocení své akademické činnosti
  • vyplnit charakteristiku studijního programu, jehož je garantem
  • editovat studijní plán nového programu jako podklad pro akreditaci

Z hlediska veřejnosti

  • vzdělávat se v online kurzech E-kurzy
  • čerpat informace o oborech (zahrnuje podrobný popis oboru, odkazy na obhájené závěrečné práce, studijní katalog, počet aktivních studentů atd.)
  • vkládat osobě z univerzity do Úschovny soubory
  • vyhledávat absolventy, kteří souhlasili se zobrazením svého profilu
  • prohlížet závěrečné práce
  • vyhledávat v publikacích a univerzitním repozitáři
  • nakupovat v Obchodním centru
  • registrovat se do o e-kurzů přes Facebook nebo Google účet

Po celý rok – mít informace (Vývěska, Pošta, Diskuse, Blogy)

  • vložit zprávu na Vývěsku, číst Vývěsku
  • důležité zprávy z Vývěsky vidět červeně na titulní stránce ISu Zprávy na titulce
  • vkládat zprávu do více různých sekcí současně
  • ignorovat vybrané osoby na Vývěsce
  • nastavovat doplňující položky k jednotlivým sekcím sloužícím k odběru externím serverem
  • realizovat informační kampaně, pomocí kterých lze důležité informace lépe zdůraznit a oslovit i specifickou skupinu uživatelů
  • využít pravý panel titulní strany pro informace o aktuálním dění
  • využívat pohodlnou a rychlou poštovní schránku s kvalitním antispamem
  • vytvářet/přejmenovávat/mazat mailbox přímo z poštovního klienta
  • pracovat s poštou z více míst zároveň
  • nastavovat vlastní štítky ke zprávám a důležité zprávy si označovat hvězdičkou Štítky u zpráv
  • vyhledávat zprávy podle různých kritérií
  • definovat automatický podpis pro e-maily
  • dostávat upozornění na došlé e-maily pomocí SMS
  • definovat e-mailové složky a sledovat kvóty
  • bezpečně pracovat s poštou pomocí protokolu SSL nebo TLS
  • přistupovat k poště přes IMAP a POP3
  • využívat jednoduchou verzi pošty pro mobilní zařízení
  • vypnout antispamový filtr
  • upozorňovat studenty na závažné studijní povinnosti
  • založit nové vlákno v diskusním fóru, číst příspěvky v diskusním fóru
  • zakládat tematická diskusní fóra a Tematické vývěsky
  • zamezovat vybraným osobám přispívat ve svých vláknech v diskusi
  • zakládat blogy, sdílet blog s více autory Blog
  • nastavovat přístupová práva blogu obecným systémem práv (studenti předmětu, skupina osob, apod.)
  • komentovat příspěvky z ostatních blogů
  • nastavovat štítky zprávám na Vývěsce a blogovým příspěvkům
  • přidávat si diskuse, Vývěsky a Blogy mezi sledované
  • odebírat obsah diskusí, Vývěsky a Blogů pomocí RSS
  • hodnotit příspěvky v Diskusích, Blozích a na Vývěsce
  • relaxovat v Plkárně
  • soustředit na jedno místo aktuální informace z univerzitního prostředí (Život na MU)
  • vybírat zajímavý obsah cílený na konkrétního uživatele a zobrazovat ho na titulní straně
  • upozorňovat na titulní straně na důležité blížící se termíny či události
  • sledovat souhrn aktuálních informací a dění na univerzitě v mobilním zařízení (termíny zkoušek, diskuze, články apod.)

Po celý rok – drilovat znalosti

  • používat aplikaci Dril (pro výuku jazyků, odborných termínů, vzorců apod.) Dril
  • vybírat si a učit se cizí jazyky z množství učebnic
  • vytvářet a upravovat vlastní učebnice a nastavovat k nim pokročilá přístupová práva
  • využít jednoduchý nebo pokročilý import kartiček
  • přehrávat si výslovnost slovíček
  • prohlížet si statistiky svého učení
  • dopředu opakovat slovíčka naplánovaná na příštích pár dní
  • zakázat kartičky, které se nechci učit
  • smazat všechna data o učení

Po celý rok – nakupovat v Obchodním centru

  • nakupovat v Obchodním centru s možností platby kartou
  • zpracovávat platby v českých korunách i v eurech
  • mít přehled o svých objednávkách v Obchodním centru včetně jejich stavu a podrobností
  • nabízet placené služby související s výukou (studia, kurzy, konference, vstupenky)
  • prodávat e-learningové kurzy do zahraničí
  • přijímat a automaticky dohledávat běžné typy plateb včetně plateb on-line platební kartou
  • hromadně plnit nabídku Obchodního centra podle Katalogu předmětů
  • vkládat publikace do Obchodního centra se zvláštní podporou jejich zobrazení v nabídce
  • mít k dispozici celou řadu ekonomických nástrojů pro Obchodní centrum
  • automaticky vystavovat faktury za všechny typy služeb souvisejících s placenou výukou
  • automaticky účtovat služby s hromadným napojením na účetnictví
  • mít možnost napojit externí systém na Obchodní centrum (například konferenční systém)
  • přijímat a účtovat hotovost pomocí Pokladny Obchodního centra (univerzitní knihovny, konference, muzeum) Obchodní centrum

Po celý rok – spravovat dokumenty

  • dočasně si zálohovat velké soubory v Úschovně
  • posílat velké soubory přes Úschovnu
  • synchronizovat soubory a složky v lokálním úložišti a v informačním systému (podpora externí služby ownCloud)
  • připojovat dokumenty k úkolům
  • zprovoznit si přímý tisk z IS na lokální tiskárnu
  • generovat vysoce kvalitní tiskové výstupy včetně podpory cizích abeced
  • nechat si rozpoznat skenované dokumenty na text pomocí OCR
  • používat automatické konverze formátů dokumentů v souborovém úložišti Správce souborů
  • vyvěšovat institucionální dokumenty do dokumentového serveru
  • vyhledat soubory (např. zápisy z jednání kolegií a vedení fakult, vnitřní normy fakult apod.) v dokumentovém serveru pomocí Pořadače dokumentů
  • využívat výhody systému TeX v rámci tiskového řešení
  • tisknout na A3, zmenšovat stránky, tisknout brožury
  • regulovat sofistikovanými způsoby přístup k souborům v úložištích
  • sledovat oblíbené studijní materiály a složky na dokumentovém serveru pomocí aplikace Události Události
  • prohledávat archiv absolventů a závěrečných prací
  • vracet se ke svým dokumentům a studijním materiálům jako absolvent
  • vložené video různých formátů převést do podoby spustitelné přímo v prohlížeči s ochranou proti kopírování

Po celý rok – spravovat přístupy a individuální nastavení

  • sledovat vlastní přístupy do ISu
  • personalizovat si obsah titulní stránky a dalších rozcestníků
  • zvýrazňovat si odkazy a mít jejich přehled
  • používat nástroj pro zkrácení a vylepšení dlouhých odkazů
  • zvolit si design titulní strany Design titulní strany
  • nahrát si sekundární (neoficiální) fotku
  • odhlásit se z ISu bez nutnosti uzavření oken prohlížeče
  • řídit přístup k souborům a složkám desítkami různých přístupových práv
  • zablokovat přístup do ISu, obnovit přístup absolventa do ISu zodpovězením kontrolní otázky
  • zvolit okruh osob, kterým budou zpřístupněny vybrané důvěrnější osobní informace (např. rozvrh studenta)
  • spravovat sekundární hesla pro přihlašování k externím službám (např. do počítačových učeben)
  • evidovat čipové karty (např. pro řízení přístupu do učeben)
  • sledovat statistiky přístupů k jednotlivým vystaveným publikacím
  • spravovat skupiny osob a přístupové body
  • napojit skupiny osob na externí přístupové kartové systémy
  • kontrolovat své povolené přístupové body a vypisovat podrobné informace
  • sledovat historii svých průchodů, zablokování a svých zařazení do skupin
  • poskytovat účinnou antivirovou ochranu
  • umožnit režim handicap pro zdravotně postižené studenty
  • zajišťovat vysokou bezpečnost uložení dat a provádění operací
  • být v provozu nepřetržitě i během pravidelné údržby, běžných výpadků techniky nebo elektrického proudu
  • poskytovat dostatečnou odezvu tisícům uživatelů v jeden okamžik
  • obratem zpřístupnit každou novou verzi nebo opravu chyby bez nutnosti zásahu na straně uživatele
  • ukládat a zálohovat data automaticky do několika vzdálených lokalit
  • pravidelně kontrolovat zálohovaná data
  • kontinuálně optimalizovat aplikace pro stále rostoucí objem dat
  • předcházet chybám, které by mohly vést k výpadku celého systému
  • zabezpečit přístup výhradně k údajům, na které má konkrétní uživatel právo
  • umožnit přístup z libovolného počítače nebo inteligentního telefonu prostřednictvím Internetu
  • poskytovat technickou podporu osobně, telefonicky a prostřednictvím e-mailu
  • uchovávat záznamy o činnosti každého uživatele
  • dohledat v provozních záznamech libovolnou operaci vč. identifikace uživatele, který ji provedl
  • zaznamenávat historii změn údajů a vybrané strukturovaně archivovat

Po celý rok – evidovat, sledovat a být aktivní

  • sledovat Deníček ISu – dozvědět se novinky z první ruky
  • vytvářet si Záložky na stránky v Internetu a označovat je štítky Štítky
  • sledovat veřejné Záložky ostatních uživatelů Záložky
  • navrhovat podněty k ISu přímo vývojářům přes Podnětovnu (studenti, učitele, referenti)
  • nastavit si automatickou odpověď na e-mail v nepřítomnosti
  • provozovat sbírku fotografií
  • nechat se obesílat e-mailem při určité změně v ISu (Události)
  • „aktivně“ očekávat určitou událost v ISu
  • zakládat Kruhy lidí a sdružovat se v nich za různým účelem (studijní skupiny, společné aktivity, …)
  • sledovat aktivitu mých známých, případně lidí z Kruhu
  • vyhledávat kontakty v databázi lidí a pracovišť
  • mít přehled o svých poplatcích za studium
  • mít možnost požádat o splátkový kalendář pro poplatek za studium
  • mít přehled o přiznaných stipendiích včetně stavu jejich výplaty
  • účastnit se vyhlášených časových soutěží o komodity omezené dostupným množstvím
  • zakládat a spravovat skupinové projekty včetně pokročilé administrace přístupových práv
  • zakládat a spravovat úkoly v rámci jednotlivých projektů
  • sdílet klíčová slova společná pro celý projekt a přidávat nová
  • sledovat a doplňovat postup řešení úkolů v rámci projektů
  • vyhlásit e-volbu, hlasovat
  • evidovat studijní pobyty a stáže
  • rezervovat místnosti
  • vyhledávat volné místnosti podle zvolených kritérií (termín, čas, budova, kapacita apod.)
  • tvořit, spravovat a vyhodnocovat dotazníky, průzkumy a ankety cílené na uživatele systému, ale i na veřejnost
  • tvořit a provozovat e-learningové kurzy typu MOOC
  • poskytnout zázemí aktivitám cíleným na středoškoláky (olympiády, online kurzy, studijní materiály, přístup do systému, do diskusních fór atd.)
  • zpřístupnit e-learningové aplikace osobám s neověřenou identitou
  • vytvářet a spravovat etapy pro hodnocení akademických i neakademických pracovníků
  • hromadně kontrolovat stav sběru údajů pro akreditace
  • evidovat prokazatelné seznámení zaměstnance s vnitřními předpisy podle Zákoníku práce Seznamování s předpisy
  • informovat o zpracování osobních údajů a v případě potřeby evidovat souhlas s jejich zpracováním v souladu s nařízením GDPR

Any time – Document Office

  • delivering complex document services
  • automatic updating of information related to documents in compliance with the latest legal requirements
  • circulating documents and checking them for validity, including automatic notifications
  • entering tasks in batch mode
  • automatic scanning of documents in batches, converting them into text, and attaching them to other documents
  • providing remote access to the given person's documents, if rights settings allow doing so
  • automatically processing received data messages, including verification of electronic signatures, sings, and qualified time stamps
  • submitting electronic documents while meeting all current legal criteria
  • publishing documents on an official electronic information board according to set access rights
  • preparing documents on-line, including sharing, adding comments, and saving their temporary versions (using Google Documents)
  • providing registry and discarding support
registering international cooperation with educational institutions and foreign partners
  • connecting to other systems (such as EZAK public procurement system)
  • sending documents via data boxes
  • delivering decisions regarding scholarship allocation electronically
  • signing documents electronically from any agenda
  • easily submitting and resolving applications including attaching electronic version of documents
  • implementing the entire application process electronically, which includes signing the final decision
  • synchronizing documents from the Document Office to local repository using the ownCloud service
  • publishing contracts from the Internal Contract Registry and sending them to the Contract Registry of the Ministry of the Interior (IS RS)
  • using the Document Services for recording and preserving documents
  • monitoring the status of accreditation process for individual degree programmes
  • signing electronic documents using remote qualified signature (following the eIDAS regulation)
  • searching and navigating documents in the My Document Office application
  • Any time

    • working with the system on mobile devices thanks to a responsive design
    • performing full-text IS database searches which take into account users' access rights as well as missing diacritics and which support inflection in$nbsp;Czech Vyhledávání
    • performing full-text searches which take into account the searching user's relation to the document searched for
    • looking for solutions to common problems in concise and well-organized Help
    • displaying the frequently asked questions listed in the Help section directly in individual applications
    • automatically informing students about the period during which their studies have been interrupted coming to en end
    • keeping track of one's percentile
    • providing managerial data
    • importing data from external systems
    • exporting data for the purpose of presenting these in other systems
    • periodically passing on the Presenter output to remote systems using a non-personal accounts mechanism
    • working in foreign character sets (Unicode character encoding system)
    • using a complex HTML editor for the purpose of editing forms with HTML content
    • displaying Web pages without diacritics - an option for incompatible devices
    • storing copies of Diplomas and Diploma Supplements
    • choosing a game nickname and playing the games of Rock Biter and Arcanoid
    • connecting with external Google Workspace services
    • allow the public to check data from university diplomas using the service Pravydiplom.cz