CzechIS MU Login

Inkluzivní didaktika v základní škole se zřetelem na edukaci žáků s lehkým mentálním postižením

dust jacket
Vzdělávání jedinců s postižením je jedním z důležitých témat. Je třeba říci, že stále více odborníků u nás i v zahraničí je přesvědčeno, že žáci s postižením potřebují stupňovitý systém pedagogické podpory. Hlavním tématem monografie je provedení komplexní analýzy problematiky edukace žáků s potížemi v učení – žáků s lehkým mentálním postižením v rámci inkluzivního vzdělávání. V teoretických kapitolách monografie jsou prezentovány základní východiska zkoumaného problému, souvisejí s vymezením filozofických, metodologických, axiologických, normativních a historiografických východisek s akcentem na inkluzi žáků s postižením, úžeji s lehkým mentálním postižením. Cílem výzkumného šetření bylo analyzovat faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Jednalo se o specifikaci podpůrných opatření využívaných v inkluzivní třídě, sledování indikátorů efektivity inkluzivního vzdělávání žáků s LMP.

Authors
Miroslava Bartoňová
Contents
  • ISBN 978-80-210-6560-4
  • Number of pages: 224
  • Vazba brožovaná
  • Formát 148,5 x 210 mm
  • Klíčová slova inkluze, vzdělávání, pedagog, rodina, žák s lehkým mentálním postižením, kvantitativní výzkum, kvalitativní výzkum, podpůrná opatření, speciálně pedagogické metody a strategie, dotazník, školní prostředí, sociální klima, žáci se speciálně vzdělávacími potřebami
  • Obor speciální pedagogika
  • Year of publication: 2017

Total: 122 CZK incl. VAT
 Add to shopping cart
Terms and Conditions