CzechIS MU Login

Motivace k učení se němčině v kontextu výuky cizího odborného a akademického jazyka

dust jacket
Kniha se zabývá tématem motivace k učení se němčině, které je zasazeno do kontextu výuky cizího odborného a akademického jazyka. Teoreticky se práce opírá zejména o Gardnerovu teorii motivace, teorii sebeurčení a atribuční teorii. Výzkum proběhl v prostředí výuky cizího odborného a akademického jazyka na Masarykově univerzitě v Brně, kde jsou studenti všech nefilologických oborů povinni složit v rámci studia zkoušku z jednoho cizího odborného a akademického jazyka. Výzkumný design sestával z kvantitativní a kvalitativní fáze. Srovnání výsledků obou výzkumných fází prokázalo shodu téměř u všech vytvořených motivačních identifikátorů, přičemž jako naprosto zásadním právě pro motivaci k učení se odborné a akademické němčině se ukázal zejména motiv relevance.

Authors
Eliška Dunowski
Contents
  • ISBN 978-80-210-8782-8
  • Number of pages: 251
  • Vazba brožovaná
  • Formát 158 x 225 mm
  • Klíčová slova vnější motivace, vnitřní motivace, němčina jako odborný a akademický jazyk, polostrukturovaný rozhovor, obsahová analýza, dotazník, faktorová analýza
  • Obor pedagogika, německý jazyk
  • Year of publication: 2018

Total: 180 CZK incl. VAT
 Add to shopping cart
Terms and Conditions