angličtinaPřihlášení do IS MU

Společné vzdělávání orientované na posílení kompetencí učitelů a žáků v inkluzivním prostředí školy

Obálka knížky
Výzkumná monografie se zabývá vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní třídě. Jejím cílem je hlouběji se věnovat tématům inkluzivního vzdělávání, vyučování a inkluzivní didaktiky se zaměřením na inkluzivní třídu, identifikaci potřeb žáků se SVP, koncept včasné intervence v heterogenní třídě a na volbu metod a strategií při výuce. Cílem výzkumného šetření je analyzovat faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků se SVP ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Jedná se o specifikaci podpůrných opatření využívaných v inkluzivní škole, přístupy volené učiteli základní škol v inkluzivním vzdělávání, úroveň spolupráce učitele s poradenskými zařízeními, s asistentem pedagoga, uplatňování týmové práce mezi učiteli. Publikace je členěna do sedmi kapitol a dalších subkapitol.

Autoři
Miroslava Bartoňová, Marie Vítková
Obsah knihy
  • ISBN 978-80-210-8757-6
  • Vazba brožovaná
  • Formát 148,5 x 210 mm
  • Klíčová slova žák se speciálními vzdělávacími potřebami, kompetence učitele, inkluzivní třída, inkluzivní didaktika, podpůrná opatření
  • Obor pedagogika, speciální pedagogika
  • Rok vydání: 2017

Celková cena: 123 Kč vč. DPH
 Koupit
Podmínky prodeje

Zpět na nabídku Pedagogika | Speciální pedagogika