angličtinaPřihlášení do IS MU

Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice

Obálka knížky
Hlavním cílem monografie je demonstrovat různé přístupy v uvažování při řešení slovních úloh nadanými žáky 1. a 2. stupně základní školy. První část monografie je teoretická a zabývá se problematikou nadaných žáků – definicí nedání, možnostmi identifikace nadaných žáků, druhy nadání, problémy nadaných žáků ve školní praxi. V praktické části je věnována pozornost teorii různých strategií při řešení určitých typů matematických úloh, jako jsou úlohy rovnicového typu či logické úlohy. Na konkrétních případech jsou demonstrovány různé typy nadání a jejich různé projevy v matematice, dále jsou analyzovány různé přístupy nadaných žáků k řešení matematických úloh.

Autoři
Irena Budínová
Obsah knihy
  • ISBN 978-80-210-9215-0
  • Počet stran: 202
  • Vazba brožovaná
  • Formát 158 x 225 mm
  • Klíčová slova nadaní žáci, strategie řešení, matematická úloha, matematické myšlení
  • Obor matematika
  • Rok vydání: 2018

Celková cena: 170 Kč vč. DPH
 Koupit
Podmínky prodeje

Zpět na nabídku Matematika