CzechIS MU Login

Mediální právo

dust jacket
Kniha, kterou autorský kolektiv publikuje, má především představovat „studijní oporu „ kurzu Mediálního práva. Proto se nejprve věnuje teoretickým otázkám vymezení masových médií a jejich funkcím, poté systémovým otázkám (mediální právo v systému práva) a konečně i pozitivně právní úpravě vycházející z ústavněprávních a lidsko právních základů mediálního práva.V tomto směru věnuje pozornost tiskovému právu a elektronickým médiím včetně problematiky jejich regulačních orgánů. Dále je předmětem pozornosti autorů reklama v médiích, média v politické a volební kampani, práva a povinnosti novinářů a ochrana osobnosti v mediálním právu. Autoři jsou proto přesvědčeni, že učební pomůcka může být užitečnou i pro právníky (obsahuje i nejnovější českou a evropskou judikaturu), pracovníky reklamy a politického marketingu a v neposlední řadě i pro pracovníky masových médií.

Authors
Jiří Kroupa, Pavel Molek, Kateřina Šimáčková, Ladislav Vyhnánek
Excerpt
Excerpt
Contents
  • Regular price: 158 CZK
  • ISBN 978-80-210-4884-3
  • Number of pages: 248 s.
  • Year of publication: 2009

Total: 110 CZK incl. VAT
Discount: 30 %
 Add to shopping cart
Additional information and terms and conditions