angličtinaPřihlášení do IS MU

Regionální a městský marketing – jaro 2022 (MKR_RAMM)

Tato nabídka není nyní v prodeji.

    Regionální a městský marketing

    Cílem předmětu je seznámit posluchače s úlohou a významem regionálního a městského marketingu pro územní rozvoj. Budou zde analyzovány důvody vzniku a rozšíření tohoto v současnosti se nesmírně dynamicky vyvíjejícího oboru. Pozornost bude věnována také prvkům a procesům, které náleží do regionálního a městského marketingu. Vedle teoretických aspektů a souvislostí marketingu regionů a měst nebude opomenuto ani jeho praktické uplatnění, protože to se postupně stává neoddělitelnou součástí řízení měst a regionů.
    • Rozvrh: jaro 2022
      Pá 18. 3. 16:00–19:50 P403, So 2. 4. 12:00–15:50 P403, So 14. 5. 12:00–15:50 P403
    • Katedra regionální ekonomie – Ekonomicko-správní fakulta
    Vyučující

    Osnova
    1. Vymezení pojmu teritoriální marketing.
    2. Stakeholdeři, marketingový mix, strategie, cílové skupiny.
    3. Marketing města, marketing regionu.
    4. Marketing městského ekosystému – lákání talentů, podpora podnikání a investiční příležitosti.
    5. Marketing instituce – aktéra regionálního rozvoje.
    6. Marketingová strategie města / regionu.
    7. Marketing aktivit v kultuře, životním prostředí a dalších oblastech.
    8. Webové stránky a sociální sítě a jejich role v dnešní společnosti.
    9. Vyhodnocení marketingu, měření.

Celková cena: 2 940 Kč vč. DPH

Zpět na nabídku Regionální rozvoj