Chemie se zaměřením na vzdělávání – Katalog oborů MU
Chemie se zaměřením na vzdělávání„Ničeho se v životě nemusíme bát - jen to pochopit!“ (Marie Curie Sklodowska) |
Absolvent je po úspěšném ukončení studia schopen:
- využívat i aplikovat své široké odborné speciální znalosti a dovednosti v oblasti odborné chemie pro svou pedagogickou praxi;
- ovládat základní metody výuky chemie na základní škole;
- pracovat s chemickými látkami; zná zásady bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v chemické laboratoři;
- aplikovat zásady správné laboratorní praxe;
- posoudit vhodnost použití jednotlivých pokusů a chemických látek ve výuce;
- z širokého spektra nových poznatků v chemii vybrat a zařadit do výuky aktuální témata a vhodným způsobem je prezentovat.
- Asistent pedagoga
Studenti se řídí při průchodu studiem studijním katalogem svého imatrikulačního ročníku. Přístup ke studijním katalogům jednotlivých imatrikulačních ročníků naleznete na stránkách fakulty.
Pokud jde o pedagogicko-psychologickou složku studia, student si volí buď Asistentskou praxi zaměřenou na individuální doučování žáka, nebo na asistování učiteli ve škole.
Obsah státní závěrečné zkoušky je následující: Chemie, Druhý obor, Obhajoba bakalářské práce, Pedagogicko-psychologický základ pro bakalářské studium.
Předměty státní závěrečné zkoušky z chemie vychází z pilířových disciplín chemie (obecná chemie, anorganická chemie, organická chemie, analytická chemie, fyzikální chemie, biochemie).
Při státní závěrečné zkoušce z chemie si student losuje jedno téma z předem zveřejněného seznamu a po přiměřené přípravě ústně odpovídá na dílčí otázky uvedené ve vylosovaném tématu.
0
Aktivní studenti
|
10
|