Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání – Katalog oborů MU
Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání„Zdraví není všechno, ale všechno ostatní bez zdraví nestojí za nic.“ (Halfdan Mahler) |
Absolvent je po úspěšném ukončení studia schopen:
- na základě vědomostí ze zdravovědných a psychosociálních oborů vytvořit obraz holistického pojetí zdraví;
- pracovat s adekvátními zdroji;
- porozumět a vést odbornou rozpravu o odborných zdrojích;
- na základě schopnosti práce s odbor. zdroji je schopen vytvořit vlastní text, prezentaci, projekt ;
- uvedené vědomosti, dovednosti a schopnosti aplikovat do práce asistenta učitele VkZ pro ZŠ;
- uvedené vědomosti, dovednosti a schopnosti aplikovat do práce práce odb. pracovníka v oblasti zdraví;
- chápat význam role jedince a společnosti v podpoře a ochraně zdraví.
Oborová složka zahrnuje poznatky a dovednosti z oboru, relevantní s přihlédnutím k rozvoji a zprostředkování oboru. Výstupem studia v oborové složce jsou solidní a dobře strukturované vědomosti a dovednosti z oboru. Učitelská profilace je tvořena pedagogicko-psychologickým modulem, oborově-didaktickou složkou a pedagogickými praxemi.
Standardní doba studia oboru činí 6 semestrů. Obor Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání absolvuje student v kombinaci s druhým volitelným oborem. Pro přístup ke státní závěrečné zkoušce musí studenti získat celkově 180 kreditů za povinné, povinně volitelné a volitelné předměty. Za jeden obor studia musí student získat 55 kreditů (oborové studium tedy za oba obory činí 110 kreditů), za učitelskou profilaci získává student 45 kreditů (oborová didaktika pro 1 obor – 5 kreditů, reflexe pedagogické praxe - 8 kreditů, pedagogicko-psychologický modul - 27 kreditů), minimální počet kreditů za volitelné předměty je 9 kreditů, povinná tělesná výchova a jazyky pokrývají 8 kreditů a závěrečná práce (zahrnující 3 předměty) 8 kreditů. Pro všechny studenty dále platí povinnost absolvovat předmět Internacionalizace, který u studentů oboru podpoří rozvoj a prohlubování jejich oborových vědomostí a dovedností v mezinárodním kontextu a také rozvoj jejich jazykových kompetencí se zaměřením na světové jazyky.
Studenti se při průchodu studiem řídí studijním katalogem svého imatrikulačního ročníku. Přístup ke studijním katalogům jednotlivých imatrikulačních ročníků je umístěn na stránkách fakulty.
Informace o obsahu jednotlivých složek státní zkoušky a pravidla pro psaní bakalářské práce lze nalézt na stránkách katedry.
0
Aktivní studenti
|
2
|