Průchod studijním plánem
PřF UCBV Biologie se zaměřením na vzdělávání
Název anglicky: Biology with a view to Education
bakalářský prezenční vedlejší, vyučovací jazyk: čeština![čeština čeština](/pics/flags_svg/cz.svg)
Zahrnut v programu: PřF B-UCB Biologie se zaměřením na vzdělávání
bakalářský prezenční vedlejší, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: PřF B-UCB Biologie se zaměřením na vzdělávání
Informace o studiu
- Součásti SZZ a jejich obsahSZZ je skládá z písemné zkoušky. V testu má uchazeč prokázat schopnost orientace v základních disciplínách obecné a systematické biologie, fyziologie a ekologie.
Podrobné okruhy k písemné části Státní závěrečné zkoušky
jsou zveřejněny na webu Ústavu botaniky a zoologie
http://botzool.sci.muni.cz/studyrequirements/szz_biologie_ucitelska_bc.pdf - Návrh témat kvalifikačních prací a témata obhájených pracíBláha, Vladimír: UV absorbující látky u terestrických mechů, lišejníků, řas a sinic v polárních oblastech Země. 2017, (vedoucí J. Hájek, ÚEB, PřF MU).
https://is.muni.cz/th/437345/prif_b/
Bujáčková, Hana: Kosmopolitismus u sladkovodních mikroskopických korýšů. 2016 (vedoucí M. Zhai, ÚBZ PřF MU). https://is.muni.cz/th/423536/prif_b/
Nešetřilová, Klára: Přírodní poměry a flóra území jihovýchodně od České Skalice, 2016 (vedoucí O. Rotreklová, ÚBZ PřF MU).
https://is.muni.cz/th/406753/prif_b/
Paterová, Stela: Revitalizace malých vodních toků v České republice. 2016 (vedoucí J. Bojková, ÚBZ PřF MU).
https://is.muni.cz/th/423821/prif_b/
Elblová, Petra: Sestřihové izoformy transportérů auxinu – nové vlastnosti auxinových toků. 2017 (vedoucí K. Růžička, ÚEB PřF MU). https://is.muni.cz/th/436518/prif_b/
Doporučený průchod studijním plánem
Oborové předměty
Povinné.
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PřF:Bi1030 | Fylogeneze a diverzita bezobratlých | zk | 3+2 | 3 | Z |
PřF:Bi1030c | Fylogeneze a diverzita bezobratlých - cvičení | z | 2 | 3 | P |
PřF:Bi1060 | Cytologie a anatomie rostlin | zk | 2+2 | 3 | Z |
PřF:Bi1060c | Cytologie a anatomie rostlin - cvičení | z | 2 | 3 | P |
PřF:Bi1090 | Fylogeneze a diverzita řas a hub | zk | 2+2 | 1 | Z |
PřF:Bi1090c | Fylogeneze a diverzita řas a hub - cvičení | z | 2 | 1 | P |
PřF:Bi1700 | Buněčná biologie | zk | 2+2 | 1 | Z |
PřF:Bi1700c | Buněčná biologie - cvičení | z | 1 | 1 | P |
PřF:Bi2030 | Fylogeneze a diverzita vyšších rostlin | zk | 3+2 | 2 | Z |
PřF:Bi2030c | Fylogeneze a diverzita vyšších rostlin - cvičení | z | 2 | 2 | P |
PřF:Bi2080 | Histologie a organologie | zk | 2+2 | 1 | Z |
PřF:Bi2080c | Histologie a organologie - cvičení | z | 2 | 1 | P |
PřF:Bi2090 | Fylogeneze a diverzita obratlovců | zk | 3+2 | 4 | Z |
PřF:Bi2090c | Fylogeneze a diverzita obratlovců - cvičení | z | 2 | 4 | P |
PřF:Bi3030 | Fyziologie živočichů | zk | 2+2 | 3 | Z |
PřF:Bi4060 | Fyziologie rostlin | zk | 2+2 | 4 | Z |
PřF:Bi4060c | Fyziologie rostlin - cvičení | z | 2 | 4 | P |
PřF:Bi5080 | Základy ekologie | zk | 2+2 | 5 | Z |
PřF:C7777 | Zacházení s chemickými látkami | z | - | 1 | - |
58 kreditů |
Oborová didaktika
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PřF:Bi8430 | Školní biologické pokusy | z | 2 | 5 | P |
2 kredity |