Kód |
Název |
Garant |
Ukončení |
Rozsah |
Kreditů |
Profilace |
Povinnost |
FF:FAVBPa170 | Digitální nástroje ve výzkumu kinematografie |
M. Večeřa | zk |
1/1/0 | 5 |
- |
P |
FF:FAVBPa180 | Rozbor filmového stylu a vyprávění |
R. Kokeš | zk |
0/4/0 | 10 |
- |
P |
FF:FAVh005 | Kinematografie SSSR 1945-1991 |
J. Blažejovský | zk |
2/0 Kombinovaná forma: 16 hodin/semestr. | 5 |
- |
V |
FF:FAVh006 | Historická poetika české kinematografie do roku 1922 |
R. Kokeš | zk |
2/0/0 Kombinovaná forma: 16 hodin/semestr. | 5 |
- |
V |
FF:FAVh012 | Teorie vyprávění ve filmu |
R. Kokeš | zk |
2/0/0 Kombinovaná forma: 16 hodin/semestr. | 5 |
- |
PV |
FF:FAVh018 | Kinematografická technika, její dějiny a metody výzkumu |
M. Večeřa | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVh023 | Plakáty, trailery, bonusy: seminář analýzy filmových paratextů |
P. Skopal | zk |
0/2/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVh028 | Úvod do studia televizních formátů |
P. Skopal | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVh029 | Filmový Zlín: dějiny filmových ateliérů I |
P. Skopal | zk |
0/2/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVh033 | Paměť a nostalgie v audiovizuálních průmyslech |
Š. Jelínek Gmiterková | zk |
4/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVh040 | Výzkum hvězd, hvězdných systémů a kultury celebrit |
Š. Jelínek Gmiterková | zk |
4/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVh043 | Česká filmová kritika |
J. Blažejovský | zk |
0/2/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVh048 | Kostým, maska a výprava v kinematografii |
Š. Jelínek Gmiterková | zk |
0/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVh049 | Kulturní politika a kreativní průmysly |
Š. Jelínek Gmiterková | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVh050 | Kinematografie Latinské Ameriky |
J. Blažejovský | zk |
6/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVh055 | Pražská studia animovaného filmu 1945-1991 |
M. Večeřa | zk |
0/2/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVh058 | Úvod do štúdia filmových festivalov |
T. Porubčanská | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVh059 | Etnografický výzkum filmového a televizního průmyslu |
P. Skopal | z |
0/2/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVh060 | Realismus v globální umělecké kinematografii |
O. Pavlík | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVh061 | Wes Anderson |
O. Pavlík | zk |
2/0/2 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVh062 | Kinematografie Dálného východu |
J. Blažejovský | zk |
6/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVh064 | Kinematografie, barva a širokoúhlé formáty |
M. Večeřa | zk |
2/2 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVh065 | Filmové herectví |
Š. Jelínek Gmiterková | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVh066 | Kinematografie a město |
T. Porubčanská | zk |
0/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVp004 | Dramaturgie, produkce a distribuce dokumentárního filmu |
M. Večeřa | zk |
2/0/0 Kombinovaná forma: 16 hodin/semestr. | 5 |
- |
PV |
FF:FAVp006 | Média a dokument. Seminář psaní o dokumentárním filmu |
P. Skopal | zk |
0/2/0 Kombinovaná forma: 16 hodin/semestr. | 3 |
- |
PV |
FF:FAVp009 | Provoz kina |
J. Blažejovský | zk |
2/0/4 | 5 |
- |
V |
FF:FAVp010 | Filmová kritika |
J. Blažejovský | zk |
0/2/0 Kombinovaná forma: 16 hodin/semestr. | 5 |
- |
PV |
FF:FAVp011 | Základy redakční práce |
P. Skopal | zk |
0/2/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVp012 | Archivní prezervace a restaurování filmu |
R. Kokeš | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVp013 | Teorie a praxe animovaného filmu |
M. Večeřa | zk |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:FAVp014 | České weby o filmech z pohledu marketingu a byznysu |
R. Kokeš | zk |
1/1/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVp015 | Prolínačka hvězdou: Videografický přístup ke star studies |
Š. Jelínek Gmiterková | zk |
0/2/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVp016 | Český AV průmysl očima praxe |
Š. Jelínek Gmiterková | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVp017 | Současná česká animace |
M. Večeřa | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVp019 | Filmové právo |
P. Skopal | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVp021 | Produkční, distribuční a uváděcí praxe |
Š. Jelínek Gmiterková | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVp022 | Úvod do filmové a audiovizuální výchovy |
Š. Jelínek Gmiterková | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVp023 | Redakční práce |
O. Pavlík | z |
0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVp025 | Audiovizuální esej |
O. Pavlík | zk |
0/2/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVz084 | Serial Bonds: The 007 Saga and the Poetics of Franchise Storytelling |
R. Kokeš | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVz089 | Author and Brand: Cultural Discourses |
Š. Jelínek Gmiterková | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVz090 | Social network analysis |
P. Skopal | zk |
2/0/0 | 8 |
- |
PV |
FF:FAVz091 | (More Than) Scary Movies |
Š. Jelínek Gmiterková | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVz092 | Categorical data analysis (from the elelementary procedures to correspondence analysis) |
P. Skopal | zk |
0/2/0 | 8 |
- |
PV |
FF:FAVz093 | Splitscreen as Symbolic Form |
Š. Jelínek Gmiterková | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVz095 | The Studio: Environment, Aesthetic, Fantasy |
P. Skopal | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVz096 | Quirky Cinema: Wes Anderson (and Beyond) |
Š. Jelínek Gmiterková | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVz097 | Hollywood's Global Blockbusters |
Š. Jelínek Gmiterková | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVz099 | Small nation film and television production cultures: The case of Denmark |
Š. Jelínek Gmiterková | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVz100 | Volitelný předmět I: kurs absolvovaný při studiu v zahraničí |
J. Blažejovský | k |
0/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVz107 | International Film Festivals and the Global Film Culture |
T. Porubčanská | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVz108 | Film Noir and the Arts of Lighting |
R. Kokeš | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVz109 | American cinema of the 1980s |
Š. Jelínek Gmiterková | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVz110 | Contemporary Screenwriting Studies |
Š. Jelínek Gmiterková | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:FAVz111 | Contemporary Hollywood and Digital Effects |
Š. Jelínek Gmiterková | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
|
|
|
|
|
287 kreditů |
|
|