Upozornění:
Plán CŽV dobíhá.
ESF EMAOB Ekonomika a management v obchodě - dm drogerie markt (dobíhající)
Název anglicky: Economics and Management in Trade - dm drogerie markt
zájmové vzdělávání, prezenční, vyučovací jazyk: čeština![čeština čeština](/pics/flags_svg/cz.svg)
Zahrnut v programu: ESF C-PMA Podnikový management
zájmové vzdělávání, prezenční, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: ESF C-PMA Podnikový management
Charakteristika plánu CŽV
- Představení plánu CŽV (cíle vzdělávání)Program „Ekonomie a management v obchodě - dm drogerie markt“ umožňuje účastníkům získat teoretické i praktické znalosti potřebné pro úspěšné řízení obchodních podniků. Klade důraz na pochopení procesů obchodního podniku, jejich vzájemné vazby a na rozvoj manažerských dovedností.
- Cílová skupinaUchazeči se středoškolským vzděláním, kteří se chtějí specializovat na obchod a získat znalosti a dovednosti potřebné pro práci v obchodním prostředí. Program je určen zaměstnancům dm drogerie markt Česko a Slovensko.
- Výstupy z učeníPo absolvování kurzu by účastníci měli být schopni:
- chápat fungování obchodních podniků a jejich procesy;
- osvojit si dovednosti pro analýzu, řízení projektů a tvorbu cenové a sortimentní politiky;
- zvládnou manažerské schopnosti v oblasti komunikace, time managementu a vyjednávání.
- Průběh vzděláváníStudium probíhá během čtyř semestrů dle harmonogramu akademického roku. Účastníci si zapisují povinné a povinně volitelné předměty dle vzdělávacího plánu. Výuka zahrnuje přednášky, semináře a praktické projekty.
- Podmínky ukončeníÚspěšné absolvování všech předepsaných předmětů a splnění podmínek dle vnitřních předpisů Masarykovy univerzity a Ekonomicko-správní fakulty.