Průchod plánem CŽV
PdF DV24SPODUC Studium k rozšíření odborné kvalifikace k získání odborné kvalifikace speciálního pedagoga a Studium k rozšíření odborné kvalifikace k získání způsobilosti vykonávat speciálněpedagogickou, výchovnou a vzdělávací činnost ve školách a třídách zřízených pro děti, žáky a studenty se speciálními vzdělávacími potřebami
Název anglicky: Study leading to the extension of professional qualifications for gaining the remedial teacher qualification and Study leading to the extension of professional qualifications for gaining the eligibility to conduct special pedagogical and education activities at schools and classes for children, pupils and students with special education needs
profesní vzdělávání, prezenční, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: PdF C-SPODUC Studium k rozšíření odb. kval. k získání odb. kval. spec. ped. a Studium k rozšíření odb. kval. k získání způsobilosti vykonávat spec., vých. a vzd. činnost ve školách a třídách zřízených pro děti, žáky a studenty se SVP
profesní vzdělávání, prezenční, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: PdF C-SPODUC Studium k rozšíření odb. kval. k získání odb. kval. spec. ped. a Studium k rozšíření odb. kval. k získání způsobilosti vykonávat spec., vých. a vzd. činnost ve školách a třídách zřízených pro děti, žáky a studenty se SVP
Předměty
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | |
PdF:SPc006 | Psychiatrie | k | 3 | 3 | |
PdF:SPc020 | Oftalmopedie | zk | 4 | 1 | |
PdF:SPc022 | Strategie podpory v učení a práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na ZŠ | zk | 4 | 3 | |
PdF:SPc027 | Metodologie speciálně pedagogického výzkumu | k | 3 | 2 | |
PdF:SPc031 | Poradenství v etopedii | zk | 5 | 4 | |
PdF:SPc040 | Psychopedie | zk | 4 | 1 | |
PdF:SPc041 | Specializace v psychopedii | zk | 5 | 2 | |
PdF:SPc070 | Surdopedie | zk | 4 | 1 | |
PdF:SPc100 | Strategie podpory funkční gramotnosti | zk | 4 | 2 | |
PdF:SPc110 | Logopedie | zk | 4 | 1 | |
PdF:SPc111 | Speciální pedagogika | zk | 4 | 1 | |
PdF:SPc114 | Neurologie | zk | 3 | 1 | |
PdF:SPc115 | Pediatrie | zk | 3 | 1 | |
PdF:SPc200 | Strategie podpory matematické gramotnosti | zk | 3 | 3 | |
PdF:SPc203 | Specifické poruchy učení 1 | zk | 4 | 4 | |
PdF:SPc204 | Inkluzivní didaktika | k | 2 | 4 | |
PdF:SPc205 | Specifické poruchy učení 2 | zk | 6 | 5 | |
PdF:SPc208 | Jednopřípadové výzkumné strategie v praxi | k | 6 | 4 | |
PdF:SPc233 | Intervence v etopedii | zk | 5 | 5 | |
PdF:SPc244 | Poradenství v psychopedii | zk | 5 | 4 | |
PdF:SPc297 | Reflektivní seminář 1 | z | 3 | 2 | |
PdF:SPc298 | Reflektivní seminář 2 | z | 3 | 3 | |
PdF:SPc299 | Reflektivní seminář 3 | z | 3 | 6 | |
PdF:SPc301 | Odborná praxe | z | 8 | 6 | |
PdF:SPc312 | Patopsychologie | k | 3 | 4 | |
PdF:SPc329 | Závěrečná práce | z | 10 | 6 | |
PdF:SPc338 | Základy zdravotních nauk | k | 3 | 1 | |
PdF:SPc360 | Žák se speciálními vzdělávacími potřebami | z | 2 | 5 | |
PdF:SPc400 | Resilienční zdroje vzdělávání | k | 3 | 1 | |
PdF:SPc442 | Intervence v psychopedii | zk | 5 | 5 | |
PdF:SPc546 | Krizová intervence | k | 4 | 5 | |
PdF:SPc603 | Etopedie - základy oboru | zk | 5 | 2 | |
PdF:SPc630 | Specializace v etopedii | zk | 5 | 3 | |
PdF:SPc806 | Somatopedie | zk | 4 | 2 | |
PdF:SPc903 | Poruchy autistického spektra 1 | k | 3 | 2 | |
PdF:SPc904 | Poruchy autistického spektra 2 | zk | 4 | 3 | |
PdF:SPc949 | Downův syndrom | k | 3 | 3 | |
PdF:SPc969 | ICT ve speciální pedagogice | k | 3 | 5 | |
PdF:SPc991 | ADHD/ADD | z | 2 | 5 | |
157 kreditů |