CST:SPAJ002 Angličtina N2 - Informace o předmětu
SPAJ002 Angličtina pro neslyšící II
Celouniverzitní studiajaro 2009
- Rozsah
- 2/2. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Barbora Brátová (přednášející)
Mgr. Martina Vránová, M.A., Ph.D. (cvičící)
Mgr. Ilja Rajdová (cvičící) - Garance
- PhDr. Petr Peňáz
Oddělení vizuální komunikace – Středisko pro pomoc studentům se specifickými nároky
Kontaktní osoba: Mgr. Ilja Rajdová - Předpoklady
- Předpokladem je absolvování kurzu SPAJ001 Angličtina pro neslyšící I.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 10 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/10, pouze zareg.: 0/10, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/10 - Mateřské obory/plány
- Aplikovaná biochemie (program PřF, B-AB)
- Aplikovaná informatika (program FI, B-AP)
- DAP Speciální pedagogika pro základní školy (program PdF, C-CV)
- Geologie, hydrogeologie a geochemie (program PřF, M-GE, směr Geologie a hydrogeologie)
- Informatika (program FI, B-IN)
- Právo (program PrF, M-PPV)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD, směr Logopedie)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD, směr Ostatní pedie)
- Speciální pedagogika (program PdF, C-CV)
- Speciální pedagogika (program PdF, C-CV, směr Čtvrtá specializace)
- Speciální pedagogika (program PdF, C-CV, směr Základní studium)
- Speciální pedagogika (program PdF, M-SPD)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Logopedie) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Ostatní pedie) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Více vad) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SS)
- Speciální pedagogika (program PdF, Rig-SPD)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TV)
- Speciální pedagogika (tříleté) (program PdF, D-SPD) (2)
- Učitelství speciální pedagogiky pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství výtvarné výchovy pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Výživa člověka (program LF, B-SZ)
- Cíle předmětu
- The objectives of this course is for students to develop the ability to understand the main points of clear standard input on familiar matters regularly encountered in work, school, leisure, etc. They will be able to deal with most situations likely to arise whilst travelling in an area where the language is spoken. They will be able to understand and produce simple connected text on topics which are familiar or of personal interest. They will be able to describe experiences and events, dreams, hopes and ambitions and briefly give reasons and explanations for opinions and plans.
- Osnova
- Present and past simple and continuous
- Future (will, going to, present continuous)
- Present perfect
- Passive
- Modals and conditionals (0,1,2)
- Relative clauses
- Adjectives – active and passive (-ing, -ed), comparison
- Adverbs – comparative, superlative
- Nouns – articles, countability, quantifiers, partitives (none, (n)either, both, all)
- Infinitive of purpose
- Verbs + doing, to do, do
- Phrasal verbs
- Metody hodnocení
- Předmět je ukončen zápočtem, pro nějž je třeba získat 100 b. 20 b. za docházku, 30 b. za plnění průběžně zadávaných úkolů a za aktivitu v semináři, 20 b. za průběžný test, 30 b. za zápočtový test.
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (jaro 2009, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/cus/jaro2009/SPAJ002