CST:SPAJ001 Angličtina N1 - Informace o předmětu
SPAJ001 Angličtina pro neslyšící I
Celouniverzitní studiapodzim 2011
- Rozsah
- 2/2. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Zuzana Fonioková, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Ilja Rajdová (pomocník) - Garance
- PhDr. Petr Peňáz
Oddělení vizuální komunikace – Středisko pro pomoc studentům se specifickými nároky
Kontaktní osoba: Mgr. Ilja Rajdová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/20 - Mateřské obory/plány
- Aplikovaná biochemie (program PřF, B-AB)
- Aplikovaná informatika (program FI, B-AP)
- DAP Speciální pedagogika pro základní školy (program PdF, C-CV)
- Právo (program PrF, M-PPV)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD, směr Logopedie)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD, směr Ostatní pedie)
- Speciální pedagogika (program PdF, C-CV)
- Speciální pedagogika (program PdF, C-CV, směr Čtvrtá specializace)
- Speciální pedagogika (program PdF, C-CV, směr Základní studium)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Logopedie) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Ostatní pedie) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Více vad) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SS)
- Speciální pedagogika (program PdF, Rig-SPD)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TV)
- Speciální pedagogika (tříleté) (program PdF, D-SPD) (2)
- Učitelství speciální pedagogiky pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství výtvarné výchovy pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Cíle předmětu
- Can understand sentences and frequently used expressions related to areas of most immediate relevance (e.g. very basic personal and family information, shopping, local geography, employment). Can communicate in simple and routine tasks requiring a simple and direct exchange of information on familiar and routine matters. Can describe in simple terms aspects of his/her background, immediate environment and matters in areas of immediate need.
- Osnova
- Present simple, present continuous, past simple
- Past simple, Past continuous and distinction
- Present perfect simple I (just already, not yet)
- Present perfect simple II (How long …?, for, since), Distinction between present perfect simple and past simple)
- Future – will, going to, present continuous
- Nouns – plural, countability, quantifiers, articles
- Adverbs and adjectives
- Passive in present, past and future simple
- Relative clauses
- Modals and conditional mood (would, should, could
- Conditional clauses 0,1,2
- Metody hodnocení
- Předmět je ukončen zápočtem, pro nějž je třeba získat 100 b. 20 b. za docházku, 30 b. za plnění průběžně zadávaných úkolů a za aktivitu v semináři, 20 b. za průběžný test, 30 b. za zápočtový test.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Navazující předměty
- Informace učitele
- http://elf.phil.muni.cz/elf/course/view.php?id=3192
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (podzim 2011, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/cus/podzim2011/SPAJ001