CST:T2_SP42AB2 Aj pro spec ped - D - Informace o předmětu
T2_SP42AB2 Angličtina pro speciální pedagogy - D
Celouniverzitní studiapodzim 2013
- Rozsah
- 0/2/0. 0 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Gabriela Hublová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Radka Mlýnková (přednášející)
Mgr. Eva Tomaštíková (cvičící) - Garance
- Mgr. Veronika Vávrová
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: Mgr. Ilja Rajdová
Dodavatelské pracoviště: Středisko pro pomoc studentům se specifickými nároky - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- T2_SP42AB2/T01: Po 30. 9. až Pá 20. 12. Po 12:00–13:55 Učebna S3 (37), E. Tomaštíková, Nepřihlašuje se. Určeno pro studenty se zdravotním postižením.
- Předpoklady
- SOUHLAS
A pass in SP4MP_1AB2 English for Special Educators - C. (Úspěšně absolvovaný předmět SP4MP_1AB2 Angličtina pro speciální pedagogy - C.) - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Jiné omezení: Level B2 Course. Počet míst v kurzu je limitován kapacitou pracoviště. - Mateřské obory/plány
- Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy (angl.) (program PdF, B-SPE) (2)
- Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy (něm.) (program PdF, B-SPE) (2)
- Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, B-SPE) (2)
- Speciální andragogika (program PdF, N-SPD) (2)
- Speciální pedagogika - komunikační techniky (program PdF, B-SPD) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD, směr Logopedie)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD, směr Ostatní pedie)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-MA)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Logopedie) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Ostatní pedie) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Více vad) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SS)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-TV)
- Speciální pedagogika pro učitele (program PdF, N-SPD) (2)
- Speciální pedagogika pro učitele (program PdF, N-ZS)
- Speciální pedagogika pro učitele středních škol (program PdF, N-SS)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-MA)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TV)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (angl.) (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Cíle předmětu
- The aim of this course is to help students achieve B2 level knowledge of English by 1) enhancing all language skills (listening, speaking, reading and writing) and systems (vocabulary and grammar) within the given level by means of topics and current issues related to special needs education; 2)developing students' academic skills: (Master's thesis abstract and literature review.)
- Osnova
- 1) Career and job opportunities for special educators. 2) Specific learning difficulties. 3) Autistic spectrum disorders. 4) Behavioural disorders I (ADHD). 5) Behavioural disorders II (ODD and CD). 6) Mental health. 7) Current cure methods. 8) Academic writing - thesis abstract + foreign information sources on SNE. 9) Practical skills: CV + cover letter (self-study); Job interview Grammar: Conditionals; Articles; Countable and uncountable nouns; some, any, no…; Reported speech; Sentence transformations III; Prepositional phrases; Transitional expressions; Phrasal verbs.
- Literatura
- povinná literatura
- In-class materials designed for teaching ESP.
- doporučená literatura
- SEAL, Bernard. Academic encounters : reading, study skills, and writing : content focus, human behavior. Cambridge: Cambridge University Press, 1997, xx, 220. ISBN 0521476585. info
- GILL, Nora, Jiří VACEK, Ruth COUFALOVÁ, Olga INGROVÁ a Jana KOLLÁROVÁ. Communicative ESP Practice for Pre-Service Teachers. 1. vyd. Olomouc: Palacký University, Olomouc, Czech Republic, 2003, 109 s. English Texts. ISBN 80-244-0652-7. info
- PRODROMOU, Luke. Grammar and vocabulary for first certificate : with key. Essex: Longman, 1999, 319 s. ISBN 9780582400184. info
- HASHEMI, Louise a Barbara THOMAS. Grammar for first certificate with answers : self-study grammar reference and practice. Second edition. Cambridge: Cambridge University Press, 2008, xii, 259. ISBN 9780521690874. info
- WILSON, Ken. First certificate network. Oxford: Heinemann, 1991, 122 s. ISBN 0-435-28574-2. info
- GRUBER, Diann a Viviane DUNN. Listening : intermediate. Oxford: Oxford University Press, 1987, viii, 64. ISBN 0194534189. info
- CRAVEN, Miles. Listening extra : a resource book of multi-level skills activities. 1st ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2004, 136 s. ISBN 0521754623. info
- Výukové metody
- Weekly ninety-minute seminars designed for teaching English for specific and academic purposes (activities developing students' awarness of language skills and systems within B2 level - listening and reading tasks; grammar and vocabulary practice, discussions and other speaking activities, e-learning for practising specialist terminology and grammar etc.
- Metody hodnocení
- Credit requirements: 1) Attendance (only two classes can be missed), home preparation for classes, active participation in classes; 2) Submitted in-term assignments: Master's thesis abstract + literature review of Master's thesis sources in English (must be submitted on the date of the oral exam); 3) Exam: 2 parts: A) written (parts: listening, reading comprehension, use of English, writing, terminology; level B2 B) Oral – A) monologue + B) spoken interaction between two students.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- In order to be allowed to sit the final exam, students must complete all in-term assignments and meet all deadlines. Dopustí-li se student při skládání testu nemorálního jednání jako je používání různých nepovolených pomůcek ("taháků", komunikačních zařízení aj.), opisování, vynášení/pořizování kopií zadání testů anebo jednání narušujícího průběh testu, vyučující může studenta vykázat z učebny s hodnocením "neprospěl". V případě závažného přestupku bude dán podnět disciplinární komisi k zahájení disciplinárního řízení.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je určen pouze studentům se specifickými nároky. Slouží k evidenci individuální výuky.
- Statistika zápisu (podzim 2013, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/cus/podzim2013/T2_SP42AB2