CST:SPAJ002 Angličtina N2 - Informace o předmětu
SPAJ002 Angličtina pro neslyšící II
Celouniverzitní studiapodzim 2014
- Rozsah
- 2/2. 2 kr. (plus 2 za zk). Doporučované ukončení: z. Jiná možná ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Zuzana Fonioková, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Ilja Rajdová (pomocník)
Mgr. Lenka Křivánková (cvičící)
Mgr. Tomáš Kvítek (cvičící)
Mgr. et Mgr. Hana Mihai (cvičící)
Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Lenka Schormová (cvičící)
Mgr. Pavla Svobodová (cvičící)
Mgr. et Mgr. Lenka Tóthová, Ph.D. (cvičící) - Garance
- PhDr. Petr Peňáz
Středisko pro pomoc studentům se specifickými nároky
Kontaktní osoba: Mgr. Ilja Rajdová
Dodavatelské pracoviště: Středisko pro pomoc studentům se specifickými nároky - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- SPAJ002/T01: Út 23. 9. až Pá 19. 12. Út 9:40–11:15 Učebna S1 (36a), Čt 25. 9. až Pá 19. 12. Čt 13:00–14:35 Učebna S10 (56), Z. Fonioková, Nepřihlašuje se. Určeno pro studenty se zdravotním postižením.
- Předpoklady
- sluchové postižení; SPAJ001 Angličtina pro neslyšící I nebo zařazení na základě rozřazovacího testu ve středisku Teiresiás
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/20 - Mateřské obory/plány
- Aplikovaná biochemie (program PřF, B-AB)
- Aplikovaná informatika (program FI, B-AP)
- DAP Speciální pedagogika pro základní školy (program PdF, C-CV)
- Právo (program PrF, M-PPV)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD, směr Logopedie)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD, směr Ostatní pedie)
- Speciální pedagogika (program PdF, C-CV)
- Speciální pedagogika (program PdF, C-CV, směr Čtvrtá specializace)
- Speciální pedagogika (program PdF, C-CV, směr Základní studium)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Logopedie) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Ostatní pedie) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Více vad) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SS)
- Speciální pedagogika (program PdF, Rig-SPD)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TV)
- Speciální pedagogika (tříleté) (program PdF, D-SPD) (2)
- Učitelství speciální pedagogiky pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství výtvarné výchovy pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Cíle předmětu
- angličtina na úrovni B1
- Osnova
- 1) VOCAB: family, personality adjectives; GRAMMAR: present tenses revision, questions; PRACTICAL: classroom language; WRITING: describing yourself
- 2) VOCAB: body, prepositions of place, prepositions of time (before, after, until); GRAMMAR: relative clauses (defining and non-defining), so, because, although, when...; PRACTICAL LANGUAGE: saying hello + good bye
- 3) VOCAB: holidays, weather prepositions of time, irregular verbs; GRAMMAR: past simple revision, past continuous, who+what - subject/object (questions with and without auxiliaries); WRITING: postcard/e-mail from holidays
- 4) VOCAB: clothes (What are you going to wear?), opposite verbs; GRAMMAR: future tenses: will, going to, present continuous; WRITING: informal e-mail (information about a planned trip/holiday camp);
- 5) VOCAB: verb phrases - make, do, take; GRAMMAR: present perfect simple +for, since, yet, already (x past simple)
- 6) VOCAB: adjectives and adverbs, animals; GRAMMAR: adjectives and adverbs revision (comparative+superlative, as...as, superlative+ever+present perfect); PRACTICAL LANGUAGE: agreeing/disagreeing
- 7) VOCAB: time expressions, food and restaurants; GRAMMAR: tense review
- 8) VOCAB: films + books; GRAMMAR: passive (present and past simple and future); WRITING: film/book review
- 9) VOCAB: verbs + ing , verbs + to; GRAMMAR: uses of infinitive (purpose, have something done, certain verbs), verbs followed by –ing; PRACTICAL LANGUAGE: feelings + opinions
- 10) VOCAB: noun formation, adjectives ending -ed or -ing; GRAMMAR: have to, don’t have to, must, mustn’t, should, may, might; PRACTICAL LANGUAGE: asking politely
- 11) VOCAB: health and lifestyle, illnesses; GRAMMAR: quantifiers: most, none, both, all, (n)either, too, too much/many, (not) enough; something, nothing, anybody, everywhere...; PRACTICAL LANGUAGE: giving wishes; WRITING: CV
- 12) VOCAB: prepositions of movement, sports, school subjects, life events; GRAMMAR: expressing movement, used to
- 13) VOCAB: confusing verbs, get + … (get old etc.); GRAMMAR: first conditional; revision of articles
- 14) VOCAB: social events; GRAMMAR: second conditional; PRACTICAL ENGLISH: Would you mind if I opened the window?; WRITING: a formal letter
- 15) VOCAB: summary of phrasal verbs, revision of vocabulary; GRAMMAR: word order of phrasal verbs; revision of tenses
- Výukové metody
- individuální a skupinové aktivity
- Metody hodnocení
- zápočet: závěrečný písemný test z probraného učiva
zkouška: závěrečný písemný test z probraného učiva, esej psaná ve třídě + diskuse o eseji (ústně nebo na chatu) - Informace učitele
- https://elf.phil.muni.cz/elf2/course/view.php?id=2854
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každý semestr.
- Statistika zápisu (podzim 2014, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/cus/podzim2014/SPAJ002