CST:SPA004 Angličtina N4 - Informace o předmětu
SPA004 Angličtina pro sluchově postižené IV
Celouniverzitní studiapodzim 2017
- Rozsah
- 2/2/0. 2 kr. (plus 2 za zk). Doporučované ukončení: z. Jiná možná ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Zuzana Fonioková, Ph.D. (přednášející)
Mgr. et Mgr. Lenka Tóthová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Ilja Rajdová (pomocník)
Mgr. et Mgr. Eva Barnová (cvičící)
Mgr. et Mgr. Hana Mihai (cvičící)
Mgr. Markéta Oplatková Plocková (cvičící) - Garance
- PhDr. Petr Peňáz
Středisko pro pomoc studentům se specifickými nároky
Kontaktní osoba: Mgr. Ilja Rajdová
Dodavatelské pracoviště: Středisko pro pomoc studentům se specifickými nároky - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- SPA004/T01: Po 18. 9. až Pá 22. 12. Po 8:20–9:55 117, St 20. 9. až Pá 22. 12. St 9:00–10:35 117, E. Barnová, Nepřihlašuje se. Určeno pro studenty se zdravotním postižením.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/20 - Mateřské obory/plány
- Aplikovaná biochemie (program PřF, B-AB)
- Aplikovaná informatika (program FI, B-AP)
- DAP Speciální pedagogika pro základní školy (program PdF, C-CV)
- Právo (program PrF, M-PPV)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD, směr Logopedie)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD, směr Ostatní pedie)
- Speciální pedagogika (program PdF, C-CV)
- Speciální pedagogika (program PdF, C-CV, směr Čtvrtá specializace)
- Speciální pedagogika (program PdF, C-CV, směr Základní studium)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Logopedie) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Ostatní pedie) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Více vad) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SS)
- Speciální pedagogika (program PdF, Rig-SPD)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TV)
- Speciální pedagogika (tříleté) (program PdF, D-SPD) (2)
- Učitelství speciální pedagogiky pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství výtvarné výchovy pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Cíle předmětu
- Tento kurz je určen pro studenty všech fakult Masarykovy univerzity se sluchovým postižením. Slouží jako předstupeň kurzu Angličtina pro neslyšící V, alternativy k povinné výuce odborné angličtiny na některých oborech na MU. Výstupní úroveň tohoto kurzu je přibližně B2 podle Společného evropského referenčního rámce.
- Osnova
- Lesson 1: N3 REVISION
- Lesson 2: GRAMMAR: modals verbs: obligation and necessity
- Lesson 3: VOCABULARY: describing a person; GRAMMAR: modals of deduction
- Lesson 4: VOCABULARY: adjectives –ed/-ing; GRAMMAR: be able to; WRITING: informal letter
- Lesson 5: VOCABULARY: education; GRAMMAR: first conditional, time clauses; WRITING: informal letter
- Lesson 6: VOCABULARY: friendship; GRAMMAR: used to x usually
- Lesson 7: VOCABULARY: housing; GRAMMAR: second conditional
- Lesson 8: GRAMMAR: quantifiers; VOCABULARY: useful verbs; noun formation
- MID-TEST
- Lesson 9: GRAMMAR: articles; verbs and adjectives + prepositions; VOCABULARY: connectors
- Lesson 10: VOCABULARY: work; GRAMMAR: gerunds and infinitives; WRITING: Covering letter; CV
- Lesson 11: VOCABULARY: films; GRAMMAR: passive voice
- Lesson 12: VOCABULARY: sports; GRAMMAR: word formation
- Lesson 13: VOCABULARY: television; GRAMMAR: phrasal verbs; WRITING: essay
- Lesson 14: VOCABULARY: useful adverbs; GRAMMAR: past perfect
- Lesson 15: VOCABULARY: shopping; GRAMMAR: reported speech
- REVISION
- END-OF-COURSE TEST
- Výukové metody
- individual work and pair-work activities, e-learning (elf), homework assignments
- Metody hodnocení
- Students are allowed two absences in a semester. Absence needs to be previously arranged and approved by the teacher. Additional absences need to be evidenced.
One of the prerequisites for the completion of the course is home preparation and doing assignments.
Students must sit for the midterm test and/or the end-of-course test. Students must obtain at least 60% of the total number of points available in the end-of-course test.
Exam: The final grade is based on the grades achieved in the final test and the mid-test.
Mid-test assessment grid: Less than 40% in the mid-test = -3 points from the end-of-course test score; 40-50% = -2; 50-60%= -1; 60-70% = 0; 70-80% = +1; 80-90% = +2; 90-100% = +3.
Credit: Students must sit for the end-of-course test. Students must obtain at least 60% of the total number of points available in the end-of-course test. - Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2017, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/cus/podzim2017/SPA004