ESF:MPH_DMSM Digital marketing - Informace o předmětu
MPH_DMSM Digital marketing and social media analysis
Ekonomicko-správní fakultajaro 2022
- Rozsah
- 2/2/0. 6 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Prateek Kalia, Ph.D. (přednášející)
Ing. Dušan Mladenovič, Ph.D. (přednášející) - Garance
- Ing. Dušan Mladenovič, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Vlasta Radová
Dodavatelské pracoviště: Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta - Rozvrh
- St 8:00–9:50 P103, kromě St 30. 3.
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
MPH_DMSM/02: St 12:00–13:50 VT105, kromě St 30. 3., D. Mladenovič - Předpoklady
- Úspěšné absolvování předmětu nevyžaduje žádné specifické požadavky. Nicméně výhodou jsou základní znalosti marketingu.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 45 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 3/45, pouze zareg.: 0/45
Jiné omezení: Minimální počet pro otevření předmětu je 10 zapsaných studentů. / The minimum number of enrolled students to open the course is 10. - Mateřské obory/plány
- Business Management (program ESF, N-PEMA)
- Podniková ekonomika a management (program ESF, N-PEM)
- Cíle předmětu
- Předmět si klade za cíl seznámit posluchače se specifiky marketingu prováděného v on-line prostředí. Obsahem kurzu je soubor přednášek a seminářů, které postupně studentům poskytují komplexní a strategický pohled na problematiku digitálního marketingu včetně znalostí a dovedností spojených s analýzou sociálních médií.
- Výstupy z učení
- Na konci absolvování kurzu bude student:
- rozumět základním principům a specifikům digitálního marketingu;
- znát základy výstavby webu po stránce struktury i obsahu;
- chápat principy optimalizace pro vyhledávače a bude schopen identifikovat klíčová slova;
- znát principy web copywritingu - seznámen s tvorbou kampaní na internetu a specifiky jednotlivých nástrojů a kanálů (PPC reklama, sociální média, e-mail marketing aj.;
- znát podstatu a umět pracovat s content marketingem;
- znát a umět používat funkce a zpracovávat statistiky měřicího nástroje Google Analytics. - Osnova
- • Strategie digitálního marketingu a průzkum trhu
- • Analýza klíčových slov
- • Optimalizace pro vyhledávače - SEO
- • Základy online reklamy
- • PPC reklama
- • Strategie marketingu obsahu
- • Copywriting
- • Emailový marketing
- • Strategie a kanály sociálních médií
- • Mobilní a video marketing
- • UX
- • CRM online
- • Analytika a měření
- Literatura
- povinná literatura
- STOKES, Rob. eMarketing: The essential guide to marketing in a digital world. Online. 5th. Quirk Education Pty (Ltd)., 2013. ISBN 978-0-620-56515-8. info
- doporučená literatura
- BRUNEC, Jan. Google analytics. První vydání. Praha: Grada Publishing, 2017, 143 stran. ISBN 9788027103386. URL info
- KOTLER, P. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital. 1st ed. Wiley, 2017, 208 s. ISBN 978-81-265-6693-8. info
- BARKER, Melissa S., Donald BARKER, Nicholas F. BORMANN, Mary Lou ROBERTS a Debra L. ZAHAY. Social media marketing : a strategic approach. Second edition. Boston: Cengage Learning, 2017, xv, 330. ISBN 9781305502758. info
- RYAN, D. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation. 4th ed. Kogan Page, 2016, 464 s. ISBN 978-0-7494-7843-8. info
- ŠENKAPOUN, Pavel. Webcopywriting pro samouky : průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu. Vydání první. Brno: Zoner Press, 2015, 207 stran. ISBN 9788074131769. info
- ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva : návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. 1st ed. Jihlava: Baroque Partners, 2014, 211 s. ISBN 9788087923016. info
- neurčeno
- DODSON, I. The Art of Digital Marketing: The Definitive Guide to Creating Strategic, Targeted, and Measurable Online Campaigns. Hoboken: Wiley, 2016, 400 s. ISBN 978-1-119-26570-2. info
- Výukové metody
- Předmět je vyučovaný formou přednášek a seminářů. Přednášky jsou věnované teoretickým poznatkům pokrývajícím cíle předmětu. V rámci seminářů jsou řešeny případové studie. Studenti se také seznamují s metodami, technikami a nástroji potřebnými pro realizaci digitálního marketingu v praxi.
- Metody hodnocení
- Na konci semestru se píše jeden písemný test, který obsahuje 20 otázek. Nutností je úspěšné zvládnutí 60% otázek testu. Test tvoří cca. 34% celkového hodnocení. 56% je zpracování řešení individuálneho projektu. 10% dedikovan učast na seminářích, diskuse a atd.
Hodnoceni: A 90 – 100% B 83 – 89% C 75 – 82% D 67 – 74% E 60 – 66% F Below 60%
Jakékoli kopírování, vedení záznamů o zkouškách nebo provádění zkoušek za použití zakázaných pomůcek, včetně jakýchkoli komunikačních prostředků nebo jakéhokoli jiného porušení objektivity zkoušky, se považuje za nesplnění povinností předmětu a za závažné porušení studijních předpisů. Jako důsledek tohoto porušení mohou být studenti hodnocení známkou "F" a děkan zahajuje disciplinární řízení, které může vést k ukončení studia. - Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2022, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/jaro2022/MPH_DMSM