PHMA2 Marketing II

Ekonomicko-správní fakulta
podzim 2005
Rozsah
2/2/0. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (přednášející)
Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (cvičící)
Garance
Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí
Rozvrh
St 14:35–16:15 P104
  • Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
PHMA2/1: St 9:20–11:00 S308, K. Kašparová
PHMA2/2: St 11:05–12:45 S308, K. Kašparová
PHMA2/3: St 12:50–14:30 S308, K. Kašparová
PHMA2/4: Út 14:35–16:15 S306, K. Kašparová
PHMA2/5: St 16:20–17:55 S311, K. Kašparová
Předpoklady
PHMARI Marketing I || MAR4 Marketing I
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 63 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/63, pouze zareg.: 0/63, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/63
Jiné omezení: max. 20 cizích studentů; cvičení pouze pro studenty ESF
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Marketing II (PHMA2) Předmět navazuje na znalosti získané v předmětu Marketing a rozšiřuje je v oblasti marketingové komunikace. Na přednáškách budou detailněji rozebírány jednotlivé prvky komunikačního mixu, na seminářích budou řešeny případové studie a diskutovány novinky z této oblasti. Požadavky k připuštění ke zkoušce: budou upřesněny na první přednášce. Forma zkoušky: písemná.
Literatura
  • PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Translated by Vlasta Šafaříková. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 8024702541. info
  • Marketing management. Edited by Philip Kotler. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 8024700166. info
  • TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 602 s. ISBN 8071699977. info
  • AAKER, David A. Brand building : budování značky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, xiv, 312. ISBN 8072268856. info
  • NASH, Edward L. Direct marketing. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2003, xxxiv, 604. ISBN 8072268384. info
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2001, podzim 2002, podzim 2003, podzim 2004, podzim 2006, podzim 2007, podzim 2008.