FI:PV263 Intercultural Management - Informace o předmětu
PV263 Intercultural Management
Fakulta informatikyjaro 2025
- Rozsah
- 1/0/0. 1 kr. (plus ukončení). Ukončení: k.
Vyučováno kontaktně - Vyučující
- Derek Mainwaring (přednášející)
Ing. Leonard Walletzký, Ph.D. (pomocník) - Garance
- Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
Katedra počítačových systémů a komunikací – Fakulta informatiky
Dodavatelské pracoviště: Katedra počítačových systémů a komunikací – Fakulta informatiky - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 40 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/40, pouze zareg.: 8/40, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 6/40 - Mateřské obory/plány
- Analýza a zpracování obrazu (program FI, N-VIZ)
- Bioinformatika a systémová biologie (program FI, N-UIZD)
- Computer Games Development (program FI, N-VIZ_A)
- Computer Graphics and Visualisation (program FI, N-VIZ_A)
- Computer Networks and Communications (program FI, N-PSKB_A)
- Cybersecurity Management (program FI, N-RSSS_A)
- Formální analýza počítačových systémů (program FI, N-TEI)
- Grafický design (program FI, N-VIZ)
- Graphic Design (program FI, N-VIZ_A)
- Hardware Systems (program FI, N-PSKB_A)
- Hardwarové systémy (program FI, N-PSKB)
- Image Processing and Analysis (program FI, N-VIZ_A)
- Informační bezpečnost (program FI, N-PSKB)
- Informatika (program FI, B-INF) (2)
- Informatika ve vzdělávání (program FI, B-IVV) (2)
- Information Security (program FI, N-PSKB_A)
- Kvantové a jiné neklasické výpočetní modely (program FI, N-TEI)
- Počítačová grafika a vizualizace (program FI, N-VIZ)
- Počítačové sítě a komunikace (program FI, N-PSKB)
- Principy programovacích jazyků (program FI, N-TEI)
- Programování a vývoj aplikací (program FI, B-PVA)
- Řízení kyberbezpečnosti (program FI, N-RSSS)
- Řízení vývoje služeb (program FI, N-RSSS)
- Řízení vývoje softwarových systémů (program FI, N-RSSS)
- Services Development Management (program FI, N-RSSS_A)
- Software Systems Development Management (program FI, N-RSSS_A)
- Software Systems (program FI, N-PSKB_A)
- Softwarové systémy (program FI, N-PSKB)
- Strojové učení a umělá inteligence (program FI, N-UIZD)
- Učitel informatiky a správce sítě (program FI, N-UCI)
- Učitelství informatiky pro střední školy (program FI, N-UCI) (2)
- Vývoj počítačových her (program FI, N-VIZ)
- Zpracování a analýza rozsáhlých dat (program FI, N-UIZD)
- Zpracování přirozeného jazyka (program FI, N-UIZD)
- Cíle předmětu
- This course aims to boost students’ cross-cultural competency and ability to work in a multi-cultural context. Research has shown that multi-cultural (heterogenous) teams either perform better or worse than mono-cultural(homogenous) teams, usually worse! The key to peak performance is multi-cultural team management.
- Výstupy z učení
- When you have completed this course you will be able to:
- Identify some of the factors that influence how decisions are made in cross-cultural management contexts
- Describe key models and concepts used for comparing/contrasting cultures
- Implement and use them appropriately in different cultural & organisational contexts
- Assess your own cultural paradigm
- Identify aspects of overlap between national cultures and organisational cultures
- Evaluate the tools and concepts at your disposal to effectively manage multi-cultural teams
- Demonstrate skills relevant to managing decisions and people in international corporations & organisations - Osnova
- Input (12-15 hrs. of classwork):
- Managing Diversity
- - Living in a multi-cultural environment: notions of time, space & environment
- - Hofstede’s dimensions of culture
- - Other approaches to the analysis of cultures
- - “Snapshots” of cultures – USA, UK, France, Czech Rep., etc.
- Working in a multi-cultural context:
- - Diverse teams, virtual teams – team-building
- - Managing the multi-cultural team
- - Leadership
- - Intercultural skills set
- - Organisational culture
- Case study & project work (12hrs of group work inc. a final presentation)
- Case studies: from mini-cases to longer case/role play activities, e.g. The eOrganization exercise, Journal of Management Studies, 2008.
- Project: Managing multi-cultural (virtual) teams – the exact nature of the project(s) depends on the number, interests and availabilities of students
- Výukové metody
- 9-12 hrs. of classwork over 2 or 3 days; Case study & project work (12hrs of group work over 2 or 3 days, with a mid-way check-up)
- Metody hodnocení
- Final project evaluation
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fi/jaro2025/PV263