FI:PV100 Grafický design III - Informace o předmětu
PV100 Grafický design III
Fakulta informatikypodzim 2014
- Rozsah
- 1/1. 2 kr. (plus ukončení). Doporučované ukončení: k. Jiná možná ukončení: z.
- Vyučující
- MgA. Jana Malíková (přednášející), doc. Mgr.art. Helena Lukášová, ArtD. (zástupce)
- Garance
- doc. RNDr. Petr Matula, Ph.D.
Katedra vizuální informatiky – Fakulta informatiky
Dodavatelské pracoviště: Katedra vizuální informatiky – Fakulta informatiky - Rozvrh
- Čt 14:00–15:50 C416, Čt 14:00–15:50 C403
- Předpoklady
- PV083 Grafický design II &&SOUHLAS
Výuka oboru Grafický design předpokládá výtvarné cítění a respektování charakteru tohoto oboru, včetně manuální práce na zadáních. PV083 - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 37 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Předmět je exkluzívním pokračováním předmětů Grafický design I a II. Cílem předmětu je vytvoření interaktivní publikace pro mobilní zařízení pomocí vizuální komunikace, animace, ilustrace nebo informační grafiky. V procesu jsou získány znalosti e-publishingu v programu Adobe Indesign CS6 a animace pomocí HTML5. Od studentů se očekává aktivní přístup k řešení nových technologických postupů.
- Osnova
- Návrh grafického řešení publikace.
- Návrh technického řešení a volba animovaných prvků.
- Prezentace interaktivní publikace pomocí HTML5 pro mobilní zařízení.
- Návod technického řešení tvorby multimediálních prvků.
- Literatura
- Android phones for dummies. Edited by Dan Gookin. Second edition. 1 online r. ISBN 9781118720295. info
- Creating business agility :how convergence of cloud, social, mobile, video, and big data enables competitive advantage. Edited by Rodney J. Heisterberg - Alakh Verma - C. Wallace. 1 online r. ISBN 9781118869451. info
- iPhone 5s and iPhone 5c portable genius. Edited by Paul McFedries. 1 online r. ISBN 9781118677797. info
- Mobile magic :the Saatchi & Saatchi guide to mobile marketing. Edited by Tom Eslinger. First Edition. 1 online r. ISBN 9781118855188. info
- APFELBAUM, Sue a Juliette CEZZAR. Designing the editorial experience : a primer for print, web, and mobile. 1st ed. Beverly: Rockport Publishers, 2014, 224 s. ISBN 9781592538959. info
- KOCH, Peter-Paul. The mobile web handbook. Freiburg: Smashing Magazine, 2014, 226 s. ISBN 9783944540931. info
- AVOLA, Greg a Jon RAASCH. Smashing Mobile Web Development. Wiley, 2012. ISBN 978-1-118-34816-1. info
- MALAMED, Connie. Visual language for designers : principles for creating graphics that people understand. Beverly, Mass.: Rockport Publishers, 2009, 240 s. ISBN 9781592535156. info
- DIXON, Simon a Aporva BAXI. Great graphics on a budget : creating cutting-edge work for less. Gloucester: Rockport Publishers, 2003, 191 s. ISBN 1564969487. info
- Digital lab :print & electronic design advertising. Crans-Près-Céligny: Rotovision, 2001, 156 s. ISBN 2-88046-557-5. info
- Výukové metody
- Práce ve studiu. Zadání, konzultace, samostatná práce (zpracování v grafických programech), odevzdání projektů. Grafické práce student průběžně konzultuje s vyučujícím a akceptuje připomínky. Řešení prezentuje elektronicky.
- Metody hodnocení
- Kolokvium získané na základě elektronické prezentace a po uložení na doporučené médium.
- Informace učitele
- http://agdamm.fi.muni.cz/cs/struktura-predmetu
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2014, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fi/podzim2014/PV100