FSpS:bp982 Marketing in Sport - Informace o předmětu
bp982 Marketing in Sport
Fakulta sportovních studiípodzim 2010
- Rozsah
- 1/1. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. (přednášející)
Ing. Dagmar Kudová, Ph.D. (přednášející) - Garance
- Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- bp982/prednaska: Pá 15. 10. 10:15–12:15 B11/236, Pá 22. 10. 10:15–12:15 E34/130 - laboratoř zátěžové fyziologie, Pá 12. 11. 14:30–16:00 B11/236, Pá 19. 11. 10:00–12:00 E34/225 - seminární místnost, Pá 3. 12. 10:15–12:15 E34/225 - seminární místnost, Š. Dvořáková
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 25 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/25, pouze zareg.: 0/25 - Mateřské obory/plány
- Animátor sportovních aktivit (program FSpS, B-FY)
- Animátor sportovních aktivit (program FSpS, B-TV)
- Aplikovaná sportovní edukace bezpečnostních složek (program FSpS, N-TV)
- Fyzioterapie (program FSpS, B-SZ) (2)
- Management sportu (program FSpS, B-TV)
- Management sportu (program FSpS, B-TV, směr Management cestovního ruchu)
- Management sportu (program FSpS, B-TV, směr Management sportu)
- Management sportu (program FSpS, N-TV)
- Regenerace a výživa ve sportu (program FSpS, B-TV)
- Speciální edukace bezpečnostních složek (program FSpS, B-TV)
- Tělesná výchova a sport (program FSpS, B-TV)
- Tělesná výchova a sport (program FSpS, B-TV, směr Management cestovního ruchu)
- Tělesná výchova a sport (program FSpS, B-TV, směr Regenerace a výživa ve sportu)
- Tělesná výchova a sport (program FSpS, B-TV, směr Rozhodčí)
- Tělesná výchova a sport (program FSpS, B-TV, směr Trenérství)
- Učitelství tělesné výchovy pro základní a střední školy (program FSpS, N-FY)
- Učitelství tělesné výchovy pro základní a střední školy (program FSpS, N-MA)
- Učitelství tělesné výchovy pro základní a střední školy (program FSpS, N-TV) (2)
- Učitelství tělesné výchovy pro základní a střední školy (program FSpS, N-TV, směr Coaching)
- Učitelství tělesné výchovy pro základní a střední školy (program FSpS, N-TV, směr Sportovní edukace)
- Cíle předmětu
- Subject Marketing in Sport would like to inform students about basic terms of this branch and show them actual situatin in this branch in the Czech republic and compare with situation in Europe.
- Osnova
- Sport Industry
- Manager: Manager Manager’s Work Content Manager Functions Manager Roles
- Manager’s Personality and Competence: Manager’s Personality Abilities Conception Skills Conception Manager Competences Manager’s Work Performance and Effectiveness Manager in the Field of physical Education and Sports
- Management Basics: Essential Management Terms
- Sport Management: Sport Management Definition
- Situation and Possibilities of Studying Sport Management in the Czech republic
- Sponsoring: Forms of Sponsoring Sponsor’s Package The Czech Legislation and Sponsoring Sponsor’s Contract
- Sport Advertising: Advertising in General Sport Advertising
- Logo: Logo Definition Logo as an expression of a club identity and its use
- Literatura
- DVOŘÁKOVÁ, Šárka. Marketing in Sport. Brno: Paido, 2004, 62 s. ISBN 80-7315-096-4. info
- Metody hodnocení
- written test
- Informace učitele
- contact mails: sarka.dvorakova@mendelu.cz, sarka.danhelova@email.cz
- Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/podzim2010/bp982