FSS:EVS155 Fir. kom. a řízení rep. - Informace o předmětu
EVS155 Firemní komunikace a řízení reputace
Fakulta sociálních studiíjaro 2012
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Miloš Růžička, Ph.D. (přednášející), PhDr. Petr Suchý, Ph.D. (zástupce)
Mgr. Kateřina Čechová (cvičící) - Garance
- doc. PhDr. Markéta Pitrová, Ph.D.
Katedra mezinárodních vztahů a evropských studií – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Olga Cídlová, DiS.
Dodavatelské pracoviště: Katedra mezinárodních vztahů a evropských studií – Fakulta sociálních studií - Rozvrh
- Po 5. 3. 14:00–17:40 P24, Po 26. 3. 14:00–17:40 P24, Po 16. 4. 14:00–17:40 P24, Po 14. 5. 14:00–17:40 Aula
- Předpoklady
- Kurz je koncipován jako "vstupní brána" do oblasti public relations. Docházka je povinná.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 30 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/30, pouze zareg.: 0/30 - Mateřské obory/plány
- Evropská studia (program FSS, B-HE) (2)
- Evropská studia (program FSS, B-HS)
- Evropská studia (program FSS, B-KS) (2)
- Evropská studia (program FSS, B-MS) (4)
- Evropská studia (program FSS, B-PL) (2)
- Evropská studia (program FSS, B-PS) (2)
- Evropská studia (program FSS, B-SO) (2)
- Evropská studia (program FSS, B-SP) (2)
- Mezinárodní vztahy (program FSS, B-HE) (2)
- Mezinárodní vztahy (program FSS, B-HS)
- Mezinárodní vztahy (program FSS, B-KS) (2)
- Mezinárodní vztahy (program FSS, B-MS) (4)
- Mezinárodní vztahy (program FSS, B-PL) (2)
- Mezinárodní vztahy (program FSS, B-PS) (2)
- Mezinárodní vztahy (program FSS, B-SO) (2)
- Mezinárodní vztahy (program FSS, B-SP) (2)
- Cíle předmětu
- Kurz Firemní komunikace a řízení reputace seznámí studenty se základními metodami řízení firemní reputace (reputace instituce) s důrazem na nástroje public relations a ostatní disciplíny marketingové komunikace. Kurz napomůže absolventům utřídit si poznatky z dalších oboru řízení, zejména zatřídit firemní komunikaci do systému řízení firmy (instituce) a zorientovat se v návaznostech k souvisejícím marketingovým disciplínám (řízení značky). Absolvent kurzu by měl získat takové znalosti, které jej bezprostředně zvýhodňují pro uplatnění v praxi v oblasti public relations.
- Osnova
- 1. Úvod do problematiky
- 2. Reputation Management // Brand Management (Případová studie)
- 3. Public Relations (Definice PR, historie. Případová studie). Media Relations (Případová studie). Krizová komunikace (Případová studie)
- 4. Public Affairs, lobbying (Případové studie: New Labour // Arbitráže proti státu
- 5. Komunikace ve veřejném sektoru
- 6. Corporate Social Responsibility definice a východiska
- 7. Test
- Literatura
- BYSTROV, Vladimír a Miloš RŮŽIČKA. Firemní komunikace a řízení reputace. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 129 s. ISBN 8021041048. info
- Výukové metody
- Přednášky zahrnují teoretický background problematiky. Ve výuce jsou užívány případové studie k ilustrování praxe. Důraz je kladen na aktivní účast studentů a diskuse, které slouží k ujasnění nabytých informací.
- Metody hodnocení
- Kurz je ukončen zápočtem ve formě písemného testu. Pravidelná docházka a aktivní účast v hodině výrazně napomůžou k úspěšnému zvládnutí kurzu.
- Informace učitele
- Kontakt na vyučujícího: milos.ruzicka@bisonrose.cz
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2012, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fss/jaro2012/EVS155