FSS:CZVMVZ002 Nation branding - Informace o předmětu
CZVMVZ002 Nation Branding - komunikace v mezinárodních vztazích a politice
Fakulta sociálních studiípodzim 2014
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Otto Eibl, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Anna Shavit, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Jana Urbanovská, Ph.D. (pomocník)
Mgr. et Mgr. Veronika Velička Zapletalová, Ph.D. (pomocník) - Garance
- PhDr. Petr Suchý, Ph.D.
Katedra mezinárodních vztahů a evropských studií – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Olga Cídlová, DiS.
Dodavatelské pracoviště: Katedra mezinárodních vztahů a evropských studií – Fakulta sociálních studií - Předpoklady
- SOUHLAS
The Summer School will be held from 25th to 29th August 2014 at the Faculty of Social Studies. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 25 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/25, pouze zareg.: 0/25 - Mateřské obory/plány
- Bezpečnostní a strategická studia (program FSS, N-PL)
- Evropská studia (program FSS, D-MS4)
- Evropská studia (program FSS, N-MS)
- Hospodářská politika a mezinárodní vztahy (program ESF, N-HPS)
- Mezinárodní vztahy a energetická bezpečnost (program FSS, N-MS)
- Mezinárodní vztahy (program FSS, D-MS4)
- Mezinárodní vztahy (program FSS, N-MS)
- Politologie (program FSS, D-PL4)
- Politologie (program FSS, N-PL)
- Cíle předmětu
- Cílem školy je diskutovat význam komunikace a její dopad na politický proces, mezinárodní vztahy a tvorbu národních značek států. Studenti se v průběhu čtyř výukových dnů seznámí s obsahem pojmu nation branding, s trendy v současné komunikaci, se změnami, které probíhají v médiích. Obsah bude zaměřen zejména na následující země: Čínu, USA, Švédsko a Českou republiku. Diskutovat se bude nejen jejich vnitropolitická situace, ale i jejich image a reputace (Jakým způsobem se prezentují ostatním zemím, jaké nejčastější stereotypy o těchto zemích máme?). Na základě nabytých znalostí pak vypracují vlastní komunikační strategii pro blíže zadaný projekt (komunikační strategie vybraného státu). Výsledky svého projektu budou prezentovat komisi složené z domácích i zahraničních lektorů.
- Osnova
- Letní škola proběhne v posledním srpnovém týdnu: od 25.-29. srpna 2014 na FSS Předběžný program a oslovení lektoři: Pondělí - Nation Branding/competitive identity - uvedení do problematiky (Otto Eibl, možná živá videopřednáška Simona Anholta); komunikační nástroje (Otto Eibl, Anna Matušková) Úterý - Česká republika (TBC) Středa - Čína (Ivana Karásková) Čtvrtek - USA (Michaela Dodge), Švédsko (Jesper Stromback) Pátek - prezentace studentských prací (Otto Eibl a Anna Matušková), ukončení letní školy
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován jednorázově.
Výuka probíhá blokově.
Poznámka k četnosti výuky: Summer Session 18.-24.8.2013.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fss/podzim2014/CZVMVZ002