PrF:MV503K Práva na označení podnikatelů - Informace o předmětu
MV503K Práva na označení podnikatelů v praxi obchodních společností
Právnická fakultapodzim 2021
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- prof. JUDr. Jarmila Pokorná, CSc. (přednášející)
doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D. (přednášející) - Garance
- doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.
Katedra finančního práva a národního hospodářství – Právnická fakulta
Kontaktní osoba: Vladimíra Vraná
Dodavatelské pracoviště: Katedra finančního práva a národního hospodářství – Právnická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- MV503K/01: Po 27. 9. až Pá 17. 12. Čt 10:00–11:40 038, E. Tomášková
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 25 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 2/25, pouze zareg.: 0/25 - Mateřské obory/plány
- Právo a právní věda (program PrF, PR_)
- Právo (program PrF, M-PPV) (2)
- Cíle předmětu
- Předmět propojuje znalosti z oblasti práva a marketingu (s akcentem na vybrané komunikační nástroje). Důraz je kladený na praktickou aplikaci získaných poznatků.
- Výstupy z učení
- Studenti prohlubují svoje znalosti úpravy firemního práva, zvyšují porozumění této úpravě, jsou schopni orientovat se v textu předpisů a řešit jednoduché případy.
- Osnova
- Označování podnikatelů a jejich produktů Marketingový mix Firemní právo a jeho zásady Ochrana firmy Další označení podnikatelů Označování výrobků a služeb Komunikační mix
- Literatura
- povinná literatura
- BEJČEK, Josef, Petr HAJN, Jarmila POKORNÁ, Jaromír KOŽIAK, Radek RUBAN, Josef ŠILHÁN, Eva TOMÁŠKOVÁ a Eva VEČERKOVÁ. Obchodní právo. Obecná část. Soutěžní právo. 1. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2014, xxvii, 383. ISBN 9788074005473. info
- doporučená literatura
- KINGSNORTH, Simon. Digital marketing strategy : an integrated approach to online marketing. Second edition. London: Kogan Page, 2019, xvii, 364. ISBN 9780749498085. info
- ONDREJOVÁ, Dana, Josef BEJČEK, Josef KOTÁSEK, Jaromír KOŽIAK, Jarmila POKORNÁ, Radek RUBAN, Josef ŠILHÁN a Eva VEČERKOVÁ. Nástin obchodního práva. 4. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2019. Učebnice PrF MU, sv. 515. ISBN 978-80-210-7417-0. info
- KOTLER, Philip, Kevin Lane KELLER, Mairead BRADY, Malcolm GOODMAN a Torben HANSEN. Marketing management. 3rd edition. Harlow, England: Pearson, 2016, xxxiv, 942. ISBN 9781292093239. info
- Výukové metody
- Při výuce bude využíváno různých struktur prezentace problémů: - rekapitulace právní úpravy a návazné řešení případových studií - vytváření dokumentů, např. společenská smlouva nebo stanovy, a podání, rozbor jednotlivých možností a doporučení pro řešení.
- Metody hodnocení
- Výuka předmětu je zakončena kolokviem.Studenti prokazují úroveň svých znalostí a dovedností vlastní prezentací řešení zadaného problému. Hodnocení provádí vyučující podle správnosti a úplnosti navrhovaného řešení.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2021, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/law/podzim2021/MV503K