GP3MP_ALP1 Autorský lektorský projekt 1
Pedagogická fakultapodzim 2018
- Rozsah
- 0/0/1. 3 týdny praxe. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D. (cvičící)
Mgr. et Mgr. Jan Charvát, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Monika Szűcsová, Ph.D. (cvičící) - Garance
- prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Jitka Juřicová
Dodavatelské pracoviště: Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta - Předpoklady
- GP3MP_HTGP Historie galerijní pedagogiky && GP3MP_MGP Metodika galerijní pedagogiky
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Galerijní pedagogika a zprostředkování umění (program PdF, N-SS)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je výcvik v odborném zpracování různých komunikativních projektů, tvorba koncepce, metodická příprava a uskutečnění vlastních projektů s příslušnou dokumentací Příprava i realizace individuálních nebo skupinových projektů. Výuka má formu individuální konzultované praxe Klíčová slova: Animace, lektorský projekt, autorský projekt
- Osnova
- Individuální kontakt s výstavními institucemi Koncepce a zpracování projektu a dokumentace Vyhledávání různých cílových skupin
- Literatura
- Horáček, Radek: Tvorba přednášky a prezentace. In: Friedlová, Martina: Umění: prostor pro život a hru. Olomouc 2008
- STEHLÍKOVÁ BABYRÁDOVÁ, Hana. Výtvarná dílna. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2005, 289 s. ISBN 8021038799. info
- SLAVÍK, Jan. Od výrazu k dialogu ve výchově : artefiletika. Vyd. 1. Praha: Karolinum, 1997, 199 s. ISBN 8071844373. info
- Výukové metody
- individuální praxe v galerii
- Metody hodnocení
- Výstup semestru: Závěrečný projekt - týmový nebo samostatný projekt s dokumentací a publikačním přesahem
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Babyrádová, H. Rituál, umění a výchova.Vydavatelství Masarykovy univerzity, Brno 2002, 309 s. Brabcová, A.: Brána muzea otevřená. OSF, Praha 2003 Falk, J. a Dierking, J., Learning from Museums: Visitor Exprience and the Making of Meaning. Nashville: AltaMira Press 2000. Horáček,R.:Galerijní animace a zprostředkování umění. Brno, CERM 1998 Hooper-Greenhill, E., The Educational Role of the Museum. London: Routledge 1999. Kesner, L.: Muzeum umění v digitální době. Praha, Argo, NG v Praze 2000
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
GP3MP_ALP1 Autorský lektorský projekt 1
Pedagogická fakultapodzim 2017
- Rozsah
- 0/0/1. 3 týdny praxe. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D. (cvičící)
Mgr. et Mgr. Jan Charvát, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Monika Szűcsová, Ph.D. (cvičící) - Garance
- prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Jitka Juřicová
Dodavatelské pracoviště: Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- GP3MP_ALP1/01: Út 7:30–10:05 ateliér 18A, R. Horáček
- Předpoklady
- GP3MP_HTGP Historie galerijní pedagogiky && GP3MP_MGP Metodika galerijní pedagogiky
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Galerijní pedagogika a zprostředkování umění (program PdF, N-SS)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je výcvik v odborném zpracování různých komunikativních projektů, tvorba koncepce, metodická příprava a uskutečnění vlastních projektů s příslušnou dokumentací Příprava i realizace individuálních nebo skupinových projektů. Výuka má formu individuální konzultované praxe Klíčová slova: Animace, lektorský projekt, autorský projekt
- Osnova
- Individuální kontakt s výstavními institucemi Koncepce a zpracování projektu a dokumentace Vyhledávání různých cílových skupin
- Literatura
- Horáček, Radek: Tvorba přednášky a prezentace. In: Friedlová, Martina: Umění: prostor pro život a hru. Olomouc 2008
- STEHLÍKOVÁ BABYRÁDOVÁ, Hana. Výtvarná dílna. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2005, 289 s. ISBN 8021038799. info
- SLAVÍK, Jan. Od výrazu k dialogu ve výchově : artefiletika. Vyd. 1. Praha: Karolinum, 1997, 199 s. ISBN 8071844373. info
- Výukové metody
- individuální praxe v galerii
- Metody hodnocení
- Výstup semestru: Závěrečný projekt - týmový nebo samostatný projekt s dokumentací a publikačním přesahem
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Babyrádová, H. Rituál, umění a výchova.Vydavatelství Masarykovy univerzity, Brno 2002, 309 s. Brabcová, A.: Brána muzea otevřená. OSF, Praha 2003 Falk, J. a Dierking, J., Learning from Museums: Visitor Exprience and the Making of Meaning. Nashville: AltaMira Press 2000. Horáček,R.:Galerijní animace a zprostředkování umění. Brno, CERM 1998 Hooper-Greenhill, E., The Educational Role of the Museum. London: Routledge 1999. Kesner, L.: Muzeum umění v digitální době. Praha, Argo, NG v Praze 2000
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
GP3MP_ALP1 Autorský lektorský projekt 1
Pedagogická fakultapodzim 2016
- Rozsah
- 0/0/1. 3 týdny praxe. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D. (cvičící)
Mgr. et Mgr. Jan Charvát, Ph.D. (cvičící) - Garance
- prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Jitka Juřicová
Dodavatelské pracoviště: Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- GP3MP_ALP1/01: Út 7:30–10:05 ateliér 18A, R. Horáček, J. Charvát
- Předpoklady
- GP3MP_HTGP Historie galerijní pedagogiky && GP3MP_MGP Metodika galerijní pedagogiky
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Galerijní pedagogika a zprostředkování umění (program PdF, N-SS)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je výcvik v odborném zpracování různých komunikativních projektů, tvorba koncepce, metodická příprava a uskutečnění vlastních projektů s příslušnou dokumentací Příprava i realizace individuálních nebo skupinových projektů. Výuka má formu individuální konzultované praxe Klíčová slova: Animace, lektorský projekt, autorský projekt
- Osnova
- Individuální kontakt s výstavními institucemi Koncepce a zpracování projektu a dokumentace Vyhledávání různých cílových skupin
- Literatura
- Horáček, Radek: Tvorba přednášky a prezentace. In: Friedlová, Martina: Umění: prostor pro život a hru. Olomouc 2008
- STEHLÍKOVÁ BABYRÁDOVÁ, Hana. Výtvarná dílna. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2005, 289 s. ISBN 8021038799. info
- SLAVÍK, Jan. Od výrazu k dialogu ve výchově : artefiletika. Vyd. 1. Praha: Karolinum, 1997, 199 s. ISBN 8071844373. info
- Výukové metody
- individuální praxe v galerii
- Metody hodnocení
- Výstup semestru: Závěrečný projekt - týmový nebo samostatný projekt s dokumentací a publikačním přesahem
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Babyrádová, H. Rituál, umění a výchova.Vydavatelství Masarykovy univerzity, Brno 2002, 309 s. Brabcová, A.: Brána muzea otevřená. OSF, Praha 2003 Falk, J. a Dierking, J., Learning from Museums: Visitor Exprience and the Making of Meaning. Nashville: AltaMira Press 2000. Horáček,R.:Galerijní animace a zprostředkování umění. Brno, CERM 1998 Hooper-Greenhill, E., The Educational Role of the Museum. London: Routledge 1999. Kesner, L.: Muzeum umění v digitální době. Praha, Argo, NG v Praze 2000
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
GP3MP_ALP1 Autorský lektorský projekt 1
Pedagogická fakultapodzim 2015
- Rozsah
- 0/0/1. 3 týdny praxe. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D. (cvičící)
Mgr. et Mgr. Jan Charvát, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Bc. Alice Křížová Stuchlíková, Ph.D. (cvičící) - Garance
- prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Dagmar Kafoňková
Dodavatelské pracoviště: Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- GP3MP_ALP1/01: Út 12:05–14:40 ateliér 18A, A. Křížová Stuchlíková
- Předpoklady
- GP3MP_HTGP Historie galerijní pedagogiky && GP3MP_MGP Metodika galerijní pedagogiky
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Galerijní pedagogika a zprostředkování umění (program PdF, N-SS)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je výcvik v odborném zpracování různých komunikativních projektů, tvorba koncepce, metodická příprava a uskutečnění vlastních projektů s příslušnou dokumentací Příprava i realizace individuálních nebo skupinových projektů. Výuka má formu individuální konzultované praxe Klíčová slova: Animace, lektorský projekt, autorský projekt
- Osnova
- Individuální kontakt s výstavními institucemi Koncepce a zpracování projektu a dokumentace Vyhledávání různých cílových skupin
- Literatura
- Horáček, Radek: Tvorba přednášky a prezentace. In: Friedlová, Martina: Umění: prostor pro život a hru. Olomouc 2008
- STEHLÍKOVÁ BABYRÁDOVÁ, Hana. Výtvarná dílna. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2005, 289 s. ISBN 8021038799. info
- SLAVÍK, Jan. Od výrazu k dialogu ve výchově : artefiletika. Vyd. 1. Praha: Karolinum, 1997, 199 s. ISBN 8071844373. info
- Výukové metody
- individuální praxe v galerii
- Metody hodnocení
- Výstup semestru: Závěrečný projekt - týmový nebo samostatný projekt s dokumentací a publikačním přesahem
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Babyrádová, H. Rituál, umění a výchova.Vydavatelství Masarykovy univerzity, Brno 2002, 309 s. Brabcová, A.: Brána muzea otevřená. OSF, Praha 2003 Falk, J. a Dierking, J., Learning from Museums: Visitor Exprience and the Making of Meaning. Nashville: AltaMira Press 2000. Horáček,R.:Galerijní animace a zprostředkování umění. Brno, CERM 1998 Hooper-Greenhill, E., The Educational Role of the Museum. London: Routledge 1999. Kesner, L.: Muzeum umění v digitální době. Praha, Argo, NG v Praze 2000
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
GP3MP_ALP1 Autorský lektorský projekt 1
Pedagogická fakultapodzim 2014
- Rozsah
- 0/0/1. 3 týdny praxe. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Bc. Alice Křížová Stuchlíková, Ph.D. (cvičící) - Garance
- prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Dagmar Kafoňková
Dodavatelské pracoviště: Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- GP3MP_ALP1/01: Út 7:30–10:05 4008, A. Křížová Stuchlíková
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Galerijní pedagogika a zprostředkování umění (program PdF, N-SS)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je výcvik v odborném zpracování různých komunikativních projektů, tvorba koncepce, metodická příprava a uskutečnění vlastních projektů s příslušnou dokumentací Příprava i realizace individuálních nebo skupinových projektů. Výuka má formu individuální konzultované praxe Klíčová slova: Animace, lektorský projekt, autorský projekt
- Osnova
- Individuální kontakt s výstavními institucemi Koncepce a zpracování projektu a dokumentace Vyhledávání různých cílových skupin
- Literatura
- Horáček, Radek: Tvorba přednášky a prezentace. In: Friedlová, Martina: Umění: prostor pro život a hru. Olomouc 2008
- STEHLÍKOVÁ BABYRÁDOVÁ, Hana. Výtvarná dílna. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2005, 289 s. ISBN 8021038799. info
- SLAVÍK, Jan. Od výrazu k dialogu ve výchově : artefiletika. Vyd. 1. Praha: Karolinum, 1997, 199 s. ISBN 8071844373. info
- Výukové metody
- individuální praxe v galerii
- Metody hodnocení
- Výstup semestru: Závěrečný projekt - týmový nebo samostatný projekt s dokumentací a publikačním přesahem
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Babyrádová, H. Rituál, umění a výchova.Vydavatelství Masarykovy univerzity, Brno 2002, 309 s. Brabcová, A.: Brána muzea otevřená. OSF, Praha 2003 Falk, J. a Dierking, J., Learning from Museums: Visitor Exprience and the Making of Meaning. Nashville: AltaMira Press 2000. Horáček,R.:Galerijní animace a zprostředkování umění. Brno, CERM 1998 Hooper-Greenhill, E., The Educational Role of the Museum. London: Routledge 1999. Kesner, L.: Muzeum umění v digitální době. Praha, Argo, NG v Praze 2000
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
GP3MP_ALP1 Autorský lektorský projekt 1
Pedagogická fakultapodzim 2013
- Rozsah
- 0/0/1. 3 týdny praxe. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Bc. Alice Křížová Stuchlíková, Ph.D. (cvičící) - Garance
- prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Dagmar Kafoňková
Dodavatelské pracoviště: Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- GP3MP_ALP1/01: Út 9:20–11:55 4008, A. Křížová Stuchlíková
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Galerijní pedagogika a zprostředkování umění (program PdF, N-SS)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je výcvik v odborném zpracování různých komunikativních projektů, tvorba koncepce, metodická příprava a uskutečnění vlastních projektů s příslušnou dokumentací Příprava i realizace individuálních nebo skupinových projektů. Výuka má formu individuální konzultované praxe Klíčová slova: Animace, lektorský projekt, autorský projekt
- Osnova
- Individuální kontakt s výstavními institucemi Koncepce a zpracování projektu a dokumentace Vyhledávání různých cílových skupin
- Literatura
- Horáček, Radek: Tvorba přednášky a prezentace. In: Friedlová, Martina: Umění: prostor pro život a hru. Olomouc 2008
- STEHLÍKOVÁ BABYRÁDOVÁ, Hana. Výtvarná dílna. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2005, 289 s. ISBN 8021038799. info
- SLAVÍK, Jan. Od výrazu k dialogu ve výchově : artefiletika. Vyd. 1. Praha: Karolinum, 1997, 199 s. ISBN 8071844373. info
- Výukové metody
- individuální praxe v galerii
- Metody hodnocení
- Výstup semestru: Závěrečný projekt - týmový nebo samostatný projekt s dokumentací a publikačním přesahem
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Babyrádová, H. Rituál, umění a výchova.Vydavatelství Masarykovy univerzity, Brno 2002, 309 s. Brabcová, A.: Brána muzea otevřená. OSF, Praha 2003 Falk, J. a Dierking, J., Learning from Museums: Visitor Exprience and the Making of Meaning. Nashville: AltaMira Press 2000. Horáček,R.:Galerijní animace a zprostředkování umění. Brno, CERM 1998 Hooper-Greenhill, E., The Educational Role of the Museum. London: Routledge 1999. Kesner, L.: Muzeum umění v digitální době. Praha, Argo, NG v Praze 2000
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
GP3MP_ALP1 Autorský lektorský projekt 1
Pedagogická fakultapodzim 2012
- Rozsah
- 0/0/1. 3 týdny praxe. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Bc. Alice Křížová Stuchlíková, Ph.D. (cvičící) - Garance
- prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Dagmar Kafoňková
Dodavatelské pracoviště: Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- GP3MP_ALP1/01: Čt 7:30–10:05 ateliér 18A, A. Křížová Stuchlíková
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Galerijní pedagogika a zprostředkování umění (program PdF, N-SS)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je výcvik v odborném zpracování různých komunikativních projektů, tvorba koncepce, metodická příprava a uskutečnění vlastních projektů s příslušnou dokumentací Příprava i realizace individuálních nebo skupinových projektů. Výuka má formu individuální konzultované praxe Klíčová slova: Animace, lektorský projekt, autorský projekt
- Osnova
- Individuální kontakt s výstavními institucemi Koncepce a zpracování projektu a dokumentace Vyhledávání různých cílových skupin
- Literatura
- Horáček, Radek: Tvorba přednášky a prezentace. In: Friedlová, Martina: Umění: prostor pro život a hru. Olomouc 2008
- STEHLÍKOVÁ BABYRÁDOVÁ, Hana. Výtvarná dílna. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2005, 289 s. ISBN 8021038799. info
- SLAVÍK, Jan. Od výrazu k dialogu ve výchově : artefiletika. Vyd. 1. Praha: Karolinum, 1997, 199 s. ISBN 8071844373. info
- Výukové metody
- individuální praxe v galerii
- Metody hodnocení
- Výstup semestru: Závěrečný projekt - týmový nebo samostatný projekt s dokumentací a publikačním přesahem
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Babyrádová, H. Rituál, umění a výchova.Vydavatelství Masarykovy univerzity, Brno 2002, 309 s. Brabcová, A.: Brána muzea otevřená. OSF, Praha 2003 Falk, J. a Dierking, J., Learning from Museums: Visitor Exprience and the Making of Meaning. Nashville: AltaMira Press 2000. Horáček,R.:Galerijní animace a zprostředkování umění. Brno, CERM 1998 Hooper-Greenhill, E., The Educational Role of the Museum. London: Routledge 1999. Kesner, L.: Muzeum umění v digitální době. Praha, Argo, NG v Praze 2000
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
GP3MP_ALP1 Autorský lektorský projekt 1
Pedagogická fakultapodzim 2011
- Rozsah
- 3 týdny praxe. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Dagmar Kafoňková - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Galerijní pedagogika a zprostředkování umění (program PdF, N-SS)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je výcvik v odborném zpracování různých komunikativních projektů, tvorba koncepce, metodická příprava a uskutečnění vlastních projektů s příslušnou dokumentací Příprava i realizace individuálních nebo skupinových projektů. Výuka má formu individuální konzultované praxe Klíčová slova: Animace, lektorský projekt, autorský projekt
- Osnova
- Individuální kontakt s výstavními institucemi Koncepce a zpracování projektu a dokumentace Vyhledávání různých cílových skupin
- Literatura
- Horáček, Radek: Tvorba přednášky a prezentace. In: Friedlová, Martina: Umění: prostor pro život a hru. Olomouc 2008
- STEHLÍKOVÁ BABYRÁDOVÁ, Hana. Výtvarná dílna. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2005, 289 s. ISBN 8021038799. info
- SLAVÍK, Jan. Od výrazu k dialogu ve výchově : artefiletika. Vyd. 1. Praha: Karolinum, 1997, 199 s. ISBN 8071844373. info
- Výukové metody
- individuální praxe v galerii
- Metody hodnocení
- Výstup semestru: Závěrečný projekt - týmový nebo samostatný projekt s dokumentací a publikačním přesahem
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Babyrádová, H. Rituál, umění a výchova.Vydavatelství Masarykovy univerzity, Brno 2002, 309 s. Brabcová, A.: Brána muzea otevřená. OSF, Praha 2003 Falk, J. a Dierking, J., Learning from Museums: Visitor Exprience and the Making of Meaning. Nashville: AltaMira Press 2000. Horáček,R.:Galerijní animace a zprostředkování umění. Brno, CERM 1998 Hooper-Greenhill, E., The Educational Role of the Museum. London: Routledge 1999. Kesner, L.: Muzeum umění v digitální době. Praha, Argo, NG v Praze 2000
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
GP3MP_ALP1 Autorský lektorský projekt 1
Pedagogická fakultapodzim 2010
- Rozsah
- 3 týdny praxe. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Dagmar Kafoňková - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Galerijní pedagogika a zprostředkování umění (program PdF, N-SS)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je výcvik v odborném zpracování různých komunikativních projektů, tvorba koncepce, metodická příprava a uskutečnění vlastních projektů s příslušnou dokumentací Příprava i realizace individuálních nebo skupinových projektů. Výuka má formu individuální konzultované praxe Klíčová slova: Animace, lektorský projekt, autorský projekt
- Osnova
- Individuální kontakt s výstavními institucemi Koncepce a zpracování projektu a dokumentace Vyhledávání různých cílových skupin
- Literatura
- Horáček, Radek: Tvorba přednášky a prezentace. In: Friedlová, Martina: Umění: prostor pro život a hru. Olomouc 2008
- STEHLÍKOVÁ BABYRÁDOVÁ, Hana. Výtvarná dílna. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2005, 289 s. ISBN 8021038799. info
- SLAVÍK, Jan. Od výrazu k dialogu ve výchově : artefiletika. Vyd. 1. Praha: Karolinum, 1997, 199 s. ISBN 8071844373. info
- Výukové metody
- individuální praxe v galerii
- Metody hodnocení
- Výstup semestru: Závěrečný projekt - týmový nebo samostatný projekt s dokumentací a publikačním přesahem
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Babyrádová, H. Rituál, umění a výchova.Vydavatelství Masarykovy univerzity, Brno 2002, 309 s. Brabcová, A.: Brána muzea otevřená. OSF, Praha 2003 Falk, J. a Dierking, J., Learning from Museums: Visitor Exprience and the Making of Meaning. Nashville: AltaMira Press 2000. Horáček,R.:Galerijní animace a zprostředkování umění. Brno, CERM 1998 Hooper-Greenhill, E., The Educational Role of the Museum. London: Routledge 1999. Kesner, L.: Muzeum umění v digitální době. Praha, Argo, NG v Praze 2000
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
GP3MP_ALP1 Autorský lektorský projekt 1
Pedagogická fakultapodzim 2009
Předmět se v období podzim 2009 nevypisuje.
- Rozsah
- 3 týdny praxe. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Dagmar Kafoňková - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Galerijní pedagogika a zprostředkování umění (program PdF, N-SS)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je výcvik v odborném zpracování různých komunikativních projektů, tvorba koncepce, metodická příprava a uskutečnění vlastních projektů s příslušnou dokumentací Příprava i realizace individuálních nebo skupinových projektů. Výuka má formu individuální konzultované praxe Klíčová slova: Animace, lektorský projekt, autorský projekt
- Osnova
- Individuální kontakt s výstavními institucemi Koncepce a zpracování projektu a dokumentace Vyhledávání různých cílových skupin
- Literatura
- Horáček, Radek: Tvorba přednášky a prezentace. In: Friedlová, Martina: Umění: prostor pro život a hru. Olomouc 2008
- STEHLÍKOVÁ BABYRÁDOVÁ, Hana. Výtvarná dílna. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2005, 289 s. ISBN 8021038799. info
- SLAVÍK, Jan. Od výrazu k dialogu ve výchově : artefiletika. Vyd. 1. Praha: Karolinum, 1997, 199 s. ISBN 8071844373. info
- Výukové metody
- individuální praxe v galerii
- Metody hodnocení
- Výstup semestru: Závěrečný projekt - týmový nebo samostatný projekt s dokumentací a publikačním přesahem
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Babyrádová, H. Rituál, umění a výchova.Vydavatelství Masarykovy univerzity, Brno 2002, 309 s. Brabcová, A.: Brána muzea otevřená. OSF, Praha 2003 Falk, J. a Dierking, J., Learning from Museums: Visitor Exprience and the Making of Meaning. Nashville: AltaMira Press 2000. Horáček,R.:Galerijní animace a zprostředkování umění. Brno, CERM 1998 Hooper-Greenhill, E., The Educational Role of the Museum. London: Routledge 1999. Kesner, L.: Muzeum umění v digitální době. Praha, Argo, NG v Praze 2000
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
- Statistika zápisu (nejnovější)