PdF:AJ_ETETB E-learning pro tutory B - Informace o předmětu
AJ_ETETB E-learning pro tutory B
Pedagogická fakultajaro 2007
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Tamara Váňová (cvičící)
- Garance
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Petra Hoydenová - Rozvrh
- St 7:55–9:35 učebna 12
- Předpoklady
- Tento volitelný předmět předpokládá prezenční výuku v rozsahu jedné vyučovací hodiny týdně a jedné hodiny distančně v asynchronním režimu.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 15 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/15, pouze zareg.: 0/15, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/15 - Mateřské obory/plány
- Anglický jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Anglický jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TV)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství cizích jazyků pro základní školy - angličtina (program PdF, B-ZS)
- Cíle předmětu
- Studenti se během dvou semestrů naučí pracovat s LMS Moodle (http"//moodlinka.ped.muni.cz), a to na konkrétním jazykovém materiálu tak, aby výsledkem byla ucelená učebnice. Navzájem si budou simulovat role studentů a vyučujících v procesu zkvalitnění vytvářených učebních pomůcek.
- Osnova
- Seznámení se se systémem LMS Moodle; Jednotlivé nástroje, jazykové variace, možnosti nastavení; Komunikační nástroje smysluplně a adekvátně zapojené do výuky; Vytváření konkrétních výukových materiálů, jejich pilotování a hodnocení; Role e-studenta, e-tutora, motivační techniky, obecné problémy distančního vzdělávání; Potenciál LMS Moodle pro jeho nasazení v základních a středních školách.
- Metody hodnocení
- Prezenční výuka 1 hodina týdně, distanční forma 1 hodina v asynchronním režimu. Zakončení kurzu formou prezentace své části výukového materiálu.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- http://moodlinka.ped.muni.cz
Kurz je náročný na čas, vyžaduje bezproblémový přístup na Internet v určenou dobu. - Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2007, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2007/AJ_ETETB