PdF:SZ7BP_DTI2 Informační technologie 2 - Informace o předmětu
SZ7BP_DTI2 Informační technologie 2
Pedagogická fakultajaro 2007
- Rozsah
- 0/1/0. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Josef Vojáček, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Adam Švec, Ph.D. (cvičící)
doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D. (cvičící)
doc. PhDr. Petr Hlaďo, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Lukáš Pazderka (cvičící) - Garance
- doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
Katedra technické a informační výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D. - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- SZ7BP_DTI2/01: Po 7:55–8:40 učebna 22
SZ7BP_DTI2/02: Po 8:50–9:35 učebna 22
SZ7BP_DTI2/03: Po 9:45–10:30 učebna 22
SZ7BP_DTI2/04: Po 10:40–11:25 učebna 22
SZ7BP_DTI2/05: Po 11:35–12:20 učebna 22
SZ7BP_DTI2/06: Po 13:25–14:10 učebna 22
SZ7BP_DTI2/07: Po 14:20–15:05 učebna 22
SZ7BP_DTI2/08: Út 7:55–8:40 učebna 22
SZ7BP_DTI2/09: Út 8:50–9:35 učebna 22
SZ7BP_DTI2/10: Út 9:45–10:30 učebna 22
SZ7BP_DTI2/11: Út 11:35–12:20 učebna 22
SZ7BP_DTI2/12: Út 12:30–13:15 učebna 22
SZ7BP_DTI2/13: St 7:55–8:40 učebna 22
SZ7BP_DTI2/14: St 8:50–9:35 učebna 22
SZ7BP_DTI2/15: St 9:45–10:30 učebna 22
SZ7BP_DTI2/16: St 10:40–11:25 učebna 22
SZ7BP_DTI2/17: St 12:30–13:15 učebna 22
SZ7BP_DTI2/18: St 13:25–14:10 učebna 22
SZ7BP_DTI2/19: Čt 7:55–8:40 učebna 22
SZ7BP_DTI2/20: Čt 8:50–9:35 učebna 22
SZ7BP_DTI2/21: Čt 9:45–10:30 učebna 22
SZ7BP_DTI2/22: Čt 10:40–11:25 učebna 22
SZ7BP_DTI2/23: Čt 11:35–12:20 učebna 22
SZ7BP_DTI2/24: Čt 12:30–13:15 učebna 22
SZ7BP_DTI2/25: Čt 13:25–14:10 učebna 22 - Předpoklady
- Znalosti předmětu SZ7BP_DTI1
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 900 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/900, pouze zareg.: 0/900, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/900 - Mateřské obory/plány
- Anglický jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, B-SPE)
- Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství českého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství dějepisu pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství fyziky pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství hudební výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství chemie pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství matematiky pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství německého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství přírodopisu pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství technické a informační výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství výtvarné výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Ruský jazyk a literatura (program FF, B-SPE)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Učitelství cizích jazyků pro základní školy - angličtina (program PdF, B-ZS)
- Učitelství cizích jazyků pro základní školy - francouzština (program PdF, B-ZS)
- Učitelství cizích jazyků pro základní školy - němčina (program PdF, B-ZS)
- Vizuální tvorba se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je vyrovnat úroveň znalostí studentů přicházejících ze středních škol pro práci s textovým editorem Word, tabulkovým procesorem Excel a prezentačním programem PowerPointem a doplnit je na požadovanou úroveň potřebných pro studium na vysoké škole a praxi učitele.
- Osnova
- Nastavení panelu nástrojů, Zobrazení, Souborové operace vytvoření nového dokumentu, uložení souboru pod jménem, uzavření souboru, vložení souboru do Wordu, Horké klávesy, Formát písma, Psaní textu,Formát sloupce, Formát bloku Vložit symbol, Záhlaví a zápatí, Najít, nahradit, Odrážky a číslování, Tabulátory, Práce s obrázky, Ohraničení, stínování, Práce s tabulkami Vkládání hypertextových odkazů Textové pole, Kreslení, Styly, Obsah, Hromadná korespondence, Tisk, Označení bloku buněk, vyplnění bloku buněk, Základy textová editace, základní vzorce, Práce s listy přidat/ubrat, pojmenovat, přesouvání; uložení seznamu, Úprava formátu buňky, grafická úprava, vyplnění seznamu, Vyplnění řady, vytvoření a vyplnění vzorce, relativní a absolutní adresy, úprava tabulky, Základní vzorce, grafy, vložené obrázky, Funkce, Vytvoření tabulky a grafu funkcí, Vzorce přes listy, Filtry a podmínky, Vložit jinak, transponovat,Přenesení grafu a tabulky z Excelu do Wordu, Řádek čísel z Wordu do Excelu řádek, data, text do sloupců, sloupec, úpravy, kopírovat, Vytvoření prezentace s průvodcem, Vytvoření prezentace bez průvodce.
- Literatura
- Metody hodnocení
- Úspěšné vypravování a odevzdání všech úkolů podle harmonogramu. Úspěšné složení tří průběžných testů.
- Informace učitele
- Studenti doma studují podle přesného harmonogramu z učebnice a studijních materiálů na WWW. Studijní materiály jsou doplněny řadou řešených příkladů, které slouží jako autokorektivní testy pro ověření, zda student probírané učivo správně pochopil a dobře nastudoval. Mimo tyto úkoly, řeší sadu úkolů.Třikrát za semestr (podle harmonogramu) odevzdá vyřešené úkoly ke kontrole vyučujícímu a absolvuje test, který ověří jeho znalosti. Ve výuce probíhají konzultace, kde se může s učitelem poradit a nechat si vysvětlit, čemu neporozuměl.V těchto hodinách také absolvuje všechny tři zkušební testy a odevzdává úkoly ke kontrole.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2007, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2007/SZ7BP_DTI2