PdF:AJ_SLD2 Specifické poruchy učení 2 - Informace o předmětu
AJ_SLD2 Výuka AJ u dětí se specifickými poruchami učení 2
Pedagogická fakultajaro 2009
- Rozsah
- 0/2/0. 2 hodiny. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Dr. Rita Chalmers Collins (cvičící)
- Garance
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková - Rozvrh
- Út 14:20–16:00 respirium (4. nadzemní podlaží)
- Předpoklady
- AJ_SLD Specifické poruchy učení
Completion of AJ_SLD or approval by instructor - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Anglický jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Anglický jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TV)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství biologie pro základní školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství cizích jazyků pro základní školy - angličtina (program PdF, B-ZS)
- Cíle předmětu
- This course will examine theories and techniques for teaching English as a foreign language to learners with specific learning disabilities. Information, resources and examples of teaching methods used in the United States will be provided. Students will discuss various theories and methods that are used for teaching learners with SLD and learn how to develop materials and activities.
- Osnova
- WEEK TOPIC
- 1 Introduction and overview
- 2 Definitions and establishing place
- 3 Metacognition
- 4 Phonetics
- 5 Questioning
- 6 Direct instruction
- 7 Orton-Gillingham
- 8 Mapping
- 9 Reading recovery
- 10 Integration
- 11 Accommodations
- 12 Wrap-up
- Literatura
- Articles on Moodle at course site and handouts from instructor
- Metody hodnocení
- This course is based on 100 points that will be divided among the following activities:
Class participation 20 points
Forum 30 points
Quizzes 20 points
Presentation 30 points
Total maximum 100 points - Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- http://moodlinka.ped.muni.cz
Rita Collins, Ed.D Room 308 collinsrita@yahoo.com Students can make appointments or come by during regularly scheduled office hours. - Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2009/AJ_SLD2