PdF:SP4BK_CJAJ Aj pro spec pedagogy - Informace o předmětu
SP4BK_CJAJ Angličtina pro speciální pedagogy
Pedagogická fakultajaro 2013
- Rozsah
- 0/0/1.2. 14. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Radka Mlýnková (přednášející)
Mgr. Jana Kollárová (pomocník)
Mgr. Daniela Dvořáková (přednášející)
Mgr. Veronika Vávrová (přednášející)
Mgr. Eva Tomaštíková (cvičící)
PhDr. Jiří Vacek, CSc. (pomocník) - Garance
- Mgr. Radka Mlýnková
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: Jitka Autratová
Dodavatelské pracoviště: Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- SP4BK_CJAJ/T01: Po 18. 2. až Ne 19. 5. St 8:30–9:55 Učebna S2 (36b), E. Tomaštíková
SP4BK_CJAJ/01: Pá 22. 2. 15:45–18:20 učebna 7, Pá 8. 3. 17:35–20:10 učebna 7, Pá 22. 3. 17:35–20:10 učebna 7, Pá 10. 5. 15:45–18:20 učebna 7, Pá 17. 5. 17:35–20:10 učebna 7, R. Mlýnková
SP4BK_CJAJ/02: Pá 22. 2. 15:45–18:20 učebna 57, Pá 8. 3. 17:35–20:10 učebna 57, Pá 22. 3. 17:35–20:10 učebna 57, Pá 10. 5. 15:45–18:20 učebna 57, Pá 17. 5. 17:35–20:10 učebna 57, J. Kollárová
SP4BK_CJAJ/03: Pá 22. 2. 15:45–18:20 učebna 3, Pá 8. 3. 17:35–20:10 učebna 3, Pá 22. 3. 17:35–20:10 učebna 3, Pá 10. 5. 15:45–18:20 učebna 3, Pá 17. 5. 17:35–20:10 učebna 3, D. Dvořáková
SP4BK_CJAJ/04: Pá 22. 2. 15:45–18:20 učebna 62, Pá 8. 3. 17:35–20:10 učebna 62, Pá 22. 3. 17:35–20:10 učebna 62, Pá 10. 5. 15:45–18:20 učebna 62, Pá 17. 5. 17:35–20:10 učebna 62, V. Vávrová - Předpoklady
- CJV_AJA2k Vstupní test A2 - AJ || CJV_AJA2 Vstupní test A2 - AJ
Předpokladem pro zapsání tohoto předmětu, který je vyučován na úrovni B1 (podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky),je znalost anglického jazyka minimálně na úrovni A2 a výše. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Zápis vyžaduje úspěšné absolvování vstupního testu CJV_AJA2k (obvykle v lednu). Počet míst v kurzu je limitován. - Mateřské obory/plány
- Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy (angl.) (program PdF, B-SPE) (2)
- Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy (něm.) (program PdF, B-SPE) (2)
- Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, B-SPE) (2)
- Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Speciální andragogika (program PdF, N-SPD) (2)
- Speciální pedagogika - komunikační techniky (program PdF, B-SPD) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD, směr Logopedie)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD, směr Ostatní pedie)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-MA)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Logopedie) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Ostatní pedie) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Více vad) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SS)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-TV)
- Speciální pedagogika pro učitele (program PdF, N-SPD) (2)
- Speciální pedagogika pro učitele (program PdF, N-ZS)
- Speciální pedagogika pro učitele středních škol (program PdF, N-SS)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-MA)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TV)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (angl.) (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, N-TV)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Cíle předmětu
- In the compulsorily-optional subject English for Special Educators, students will consolidate their language skills on B1 level and will develop some academic skills in English (specialist oral presentation, giving and supporting arguments, discussion, etc). This course is focused on developing specialist vocabulary connected to the field of study, i.e. Special Needs Education. Students will also revise grammar on B1 level.
- Osnova
- SP4BK_CJA1 English as a Foreign Language Consultation 1: Course introduction, exam requirements; Introduction to the conception of language study at the Faculty of Education, MU; Brief introduction to language competencies according to CEFR (reflecting the needs and requirements of the course). Introduction to Special Needs Terminology. Consultation 2: Hearing Impairment.Visual Impairment. Consultation 3: Speech Impairment. Intellectual Disabilities. Consultation 4: Physical Impairment. Specific Learning Difficulties. Consultation 5: Inclusion, Integration. Oral presentations Grammar (self-study): Revision of tenses (present simple x continuous, past simple x continuous, present perfect, expressing of future), revision of comparative, superlative, passive, prepositions of time, phrasal verbs, adjectives ending in –ed or –ing, revision of modal verbs, conditionals
- Literatura
- povinná literatura
- E-learning resources in IS.MUNI.CZ -Studijní materiály předmětu SP4BK_CJAJ - Učební materiály
- neurčeno
- MURPHY, Raymond. Essential grammar in use : a self-study reference and practice book for elementary students of English : with answers. Second edition. Cambridge: Cambridge University Press, 1997, 300 s. ISBN 0521559286. info
- MURPHY, Raymond. English grammar in use : a self-study reference and practice book for intermediate students of English : with answers. 3rd ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2004, x, 379. ISBN 0521537622. info
- BEAUMONT, Digby a Colin GRANGER. The Heinemann English grammar. Edited by Ken Singleton. Oxford: Heinemann, 1998, vi, 352. ISBN 0435292196. info
- Hashemi, Louise. Cambridge Practice Tests for PET 1. Cambridge University Press,
- Cambridge preliminary English Test 1 - 5. Cambridge University Press.
- CRAVEN, Miles. Listening extra : a resource book of multi-level skills activities. 1st ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2004, 136 s. ISBN 0521754623. info
- VACEK, Jiří a Duncan HENDY. Analýza odborného anglického textu pro studenty společného základu PdF MU. 1. vyd. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2006, 102 s. MU, Pedagogická fakulta, Brno 2006. ISBN 80-210-3967-1. info
- GILL, Nora, Jiří VACEK, Ruth COUFALOVÁ, Olga INGROVÁ a Jana KOLLÁROVÁ. Communicative ESP Practice for Pre-Service Teachers. 1. vyd. Olomouc: Palacký University, Olomouc, Czech Republic, 2003, 109 s. English Texts. ISBN 80-244-0652-7. info
- Výukové metody
- Activities and tasks developing students' language skills and competencies, class and group discussions, vocabulary practice, presentation and soft skills practice, opinion and information sharing, giving arguments,etc.
- Metody hodnocení
- Credit requirements: 1) Active participation in the consultations (1 absence is admitted), 2) Careful preparation for each consultation (preparing tasks in Home-preparation section of each handout for the particular consultations), 3) Oral presentation (10-12 min. long, introducing yourself, your field of study, your profession + summary of an English article connected to the field of study)- it is necessary to submit the draft of your presentation to ODEVZDÁVÁRNA by the date given in sylabus!, 4)Final test (70% passmark).
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- Základní studijní materiály a sylabus předmětu dostupné v IS - Studijní materiály předmětu. Dopustí-li se student při skládání závěrečného testu nemorálního jednání jako je používání různých nepovolených pomůcek ("taháků", komunikačních zařízení aj.), opisování, vynášení/pořizování kopií zadání testů anebo jednání narušujícího průběh testu, vyučující může takového studenta vykázat z učebny a hodnotit "F". V případě závažného přestupku bude dán podnět disciplinární komisi k zahájení disciplinárního řízení.
- Další komentáře
- Poznámka k ukončení předmětu: Pro úspěšné ukončení předmětu jsou předepsány v semestru průběžné kontroly, jejichž výsledky jsou započítávány do závěrečného hodnocení. Jazykovy kurz není určen pro začátečníky
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět bude zapsán po udělení zápočtu za Vstupní test CJV_AJA2k, který si student zapíše v podzimním semestru, test na úrovni A2 složí v lednu, a poté absolvuje předmět SP4BK_CJAJ v jarním semestru. Počet míst v kurzu je limitován kapacitou pracoviště.
- Statistika zápisu (jaro 2013, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2013/SP4BK_CJAJ