PdF:NJ_ELe2 E-learning 2 - Informace o předmětu
NJ_ELe2 E-learning: tutorial 2
Pedagogická fakultajaro 2014
Předmět se v období jaro 2014 nevypisuje.
- Rozsah
- 0/1/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Pavel Váňa, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- doc. Mgr. Tomáš Káňa, Ph.D.
Katedra německého jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Helena Rytířová
Dodavatelské pracoviště: Katedra německého jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Lektorství cizího jazyka - německý jazyk (program PdF, B-SPE) (2)
- Pedagogické asistentství německého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE) (2)
- Pedagogické asistentství německého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Cíle předmětu
- Student tohoto kurzu se naučí vytvářet další moduly LMS moodle: procvičování a fórum a pracovat s nimi.
- Osnova
- Vytvoření nových modulů: procvičování a fórum zdokonalování již vytvořených modulů zahájení práce s modulem procvičování zahájení komunikace v modulu fórum
- Literatura
- ZLÁMALOVÁ, Helena. Distanční vzdělávání a eLearning : učební text pro distanční studium. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha, 2008, 144 s. ISBN 9788086723563. info
- MASON, Robin a Frank RENNIE. Elearning : the key concepts. New York: Routledge, 2006, xxxviii, 1. ISBN 0415373077. info
- eLearning-Didaktik. Edited by Rolf Arnold - Markus Lermen. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren, 2006, 264 s. ISBN 3834001120. info
- Výukové metody
- Seminář
- Metody hodnocení
- prezentace rozšířené formy vlastního tématu v LMS Moodle
- Vyučovací jazyk
- Němčina
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
- Statistika zápisu (jaro 2014, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2014/NJ_ELe2