PdF:SZ7BP_1AB1 Angličtina pro pedagogy - A - Informace o předmětu
SZ7BP_1AB1 Angličtina pro pedagogy - A
Pedagogická fakultajaro 2015
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Daniela Dvořáková (přednášející)
Mgr. Jana Kollárová (přednášející)
Mgr. Radka Mlýnková (přednášející)
PhDr. Jiří Vacek, CSc. (přednášející)
Mgr. Veronika Vávrová (přednášející)
Mgr. Markéta Oplatková Plocková (cvičící)
Mgr. Eva Tomaštíková (cvičící)
Mgr. Gabriela Hublová, Ph.D. (pomocník) - Garance
- Mgr. Veronika Vávrová
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Fakultní oddělení celoškolských kateder – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jitka Autratová
Dodavatelské pracoviště: Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- SZ7BP_1AB1/T01: Po 16. 2. až Pá 15. 5. St 10:40–12:15 106, E. Tomaštíková, Nepřihlašuje se. Určeno pro studenty se zdravotním postižením.
SZ7BP_1AB1/T02: Po 16. 2. až Pá 15. 5. Po 14:35–16:15 116, M. Oplatková Plocková, Nepřihlašuje se. Určeno pro studenty se zdravotním postižením.
SZ7BP_1AB1/01: Po 13:00–14:40 učebna 64, J. Vacek
SZ7BP_1AB1/02: Po 9:20–11:00 učebna 2, J. Vacek
SZ7BP_1AB1/03: St 7:30–9:10 učebna 64, D. Dvořáková
SZ7BP_1AB1/04: St 9:20–11:00 učebna 10, D. Dvořáková
SZ7BP_1AB1/05: Po 16:40–18:20 učebna 64, R. Mlýnková
SZ7BP_1AB1/06: Po 14:50–16:30 učebna 63, R. Mlýnková
SZ7BP_1AB1/07: Čt 12:05–13:45 učebna 64, R. Mlýnková
SZ7BP_1AB1/08: St 11:10–12:50 učebna 64, R. Mlýnková
SZ7BP_1AB1/09: Út 10:15–11:55 učebna 5, R. Mlýnková
SZ7BP_1AB1/10: Út 14:50–16:30 učebna 2, V. Vávrová
SZ7BP_1AB1/11: Út 8:25–10:05 učebna 58, V. Vávrová
SZ7BP_1AB1/12: Út 12:05–13:45 učebna 53, V. Vávrová
SZ7BP_1AB1/13: St 14:50–16:30 učebna 64, V. Vávrová
SZ7BP_1AB1/14: Čt 10:15–11:55 učebna 2, V. Vávrová
SZ7BP_1AB1/15: Čt 8:25–10:05 učebna 58, V. Vávrová - Předpoklady
- CJV_AJA2 Vstupní test A2 - AJ
A pass in CJV_AJA2 – Entrance test A2 - English. (Úspěšně absolvovaný předmět CJV_AJA2 – Vstupní test A2 - AJ.) The course is designed for students who are at least at the A2 level of English and who can understand the main points of clear standard input on familiar matters regularly encountered at work, school, leisure, etc. They can also produce simple connected text on topics which are familiar or of personal interest, and can read texts and briefly give reasons and explanations for opinions and plans. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Vyžaduje se úspěšné absolvování vstupního test CJV_AJA2. Počet míst v kurzu je limitován kapacitou pracoviště. - Mateřské obory/plány
- Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hlasová výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hra na klavír se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství českého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství dějepisu pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství fyziky pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství hudební výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství chemie pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství křesťanské výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství matematiky pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství matematiky pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Pedagogické asistentství přírodopisu pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství přírodopisu pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství technické a informační výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství výchovy ke zdraví pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství výtvarné výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TV)
- Speciální výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Učitelství biologie pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství dějepisu pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství dějepisu pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství fyziky pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství hry na klavír pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství hry na varhany pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství hudební výchovy pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství hudební výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství hudební výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství chemie pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství chemie pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství matematiky pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství matematiky pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství matematiky pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství rodinné výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství řízení sboru pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství sólového zpěvu pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství speciální pedagogiky pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství technické výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství technické výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství vizuální tvorby pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství výtvarné výchovy pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství základů společenských věd pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství zeměpisu pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství zeměpisu pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Vizuální tvorba se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TV)
- Cíle předmětu
- The aim of the course is to help students achieve B1 level knowledge of English by improving all language skills (listening, reading, speaking, writing) and systems of the language (grammar and vocabulary) within the given level. The course also intends to introduce and enhance academic vocabulary and skills (writing assignments, summaries, opinions, etc.).
- Osnova
- In-class topics: Introduction to the course, Education in the Czech Republic, Educational systems in different countries, Tertiary education, Stages of human life, Alternative schools and teaching methods, Introduction to special education, Current problems in Czech schools. Grammar topics: 1) Present simple X continuous. 2) Past simple. 3) Past continuous + Past simple X continuous. 4) Present perfect + Past simple X Present perfect. 5) Expressing future. 6) Revision of tenses. 7) Word order + making questions. 8) Adjectives – comparatives x superlatives. 9) Adjectives x adverbs.
- Literatura
- povinná literatura
- In-class materials available in the IS.
- doporučená literatura
- MURPHY, Raymond. English grammar in use : a self-study reference and practice book for intermediate learners of English : with answers. Fourth edition. Cambridge: Cambridge University Press, 2012, x, 380. ISBN 9780521189064. info
- MURPHY, Raymond. Essential grammar in Use : a self-study reference and practice book for elementary students of English : with answers. 3rd ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2007, xi, 319. ISBN 9780521675802. info
- OXENDEN, Clive. New English File - Intermediate. 2011. ISBN 978-0-19-451910-6. info
- Cambridge advanced learner's dictionary. Edited by Melisa Good. 3rd ed. Cambridge: Cambridge University, 2008, xiv, 1699. ISBN 9780521674683. info
- GILL, Nora, Jiří VACEK, Ruth COUFALOVÁ, Olga INGROVÁ a Jana KOLLÁROVÁ. Communicative ESP Practice for Pre-Service Teachers. 1. vyd. Olomouc: Palacký University, Olomouc, Czech Republic, 2003, 109 s. English Texts. ISBN 80-244-0652-7. info
- SWAN, Michael a Catherine WALTER. The good grammar book : a grammar practice book for elementary to lower-intermediate students of English : with answers. Oxford: Oxford University Press, 2001, 324 s. ISBN 0194315193. info
- Výukové metody
- Weekly ninety-minute seminars designed for teaching English for specific and academic purposes. Activities developing students' awareness of language skills and systems within B1 level - listening and reading tasks; grammar and vocabulary practice, discussions and other speaking activities.
- Metody hodnocení
- Credit requirements: 1) Attendance (only 2 lessons can be missed). 2) Active participation in classes, home preparation (grammar + any homework set in lessons). 3) Poster presentation (10 points). 4) Mid-term test (20 points). 5) Presentation in groups - summary of a text (10 points). 6) Credit test (60 points). Only students who complete all assignments can sit the final test. Pass mark: 65% (65 points out of 100).
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Zápis vyžaduje úspěšné absolvování vstupního testu CJV_AJA2 (obvykle v lednu). Počet míst v kurzu je limitován kapacitou pracoviště.
- Statistika zápisu (jaro 2015, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2015/SZ7BP_1AB1