PdF:AJ2MK_DI2B Didaktika 2B - Informace o předmětu
AJ2MK_DI2B Didaktika 2B
Pedagogická fakultajaro 2016
- Rozsah
- 0/0/1. 12 hodin. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Naděžda Vojtková
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJ2MK_DI2B/OS01: Pá 26. 2. 9:20–11:00 zasedací místnost děkanátu, Pá 4. 3. 9:20–11:00 zasedací místnost děkanátu, Pá 11. 3. 9:20–11:00 zasedací místnost děkanátu, Pá 18. 3. 9:20–11:00 zasedací místnost děkanátu, Pá 1. 4. 9:20–11:00 zasedací místnost děkanátu, J. Chocholatá
- Předpoklady
- AJ2MK_DI1A, AJ2MK_DI1B,AJ2MK_DI2A
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Cíle předmětu
- The course focuses on different methods and approaches in English language teaching (ELT). The aim of the course is to enable students to make informed decisions in selecting positive aspects of different methods and approaches and create their own eclectic approach to ELT.
- Osnova
- 1. Introduction, course requirements, presentations 2. Grammar-Translation Method, Direct Method 3. Audio-Lingual Method. The role of mother tongue in foreign language teaching 4. TPR, Suggestopedia 5. Communicative approach, Task-based learning, CLIL 6. Lexical approach, Corpora in ELT + Eclectic approach, post-method era, learner-centred approach.
- Literatura
- povinná literatura
- Approaches and methods in language teaching : a description and analysis. Edited by Jack C. Richards - Theodore S. Rodgers. 7. vyd. Cambridge: Cambridge University Press, 1991, viii, 171. ISBN 0521320933. info
- LARSEN-FREEMAN, Diane. Techniques and Principles in Language Teaching. Oxford: University Press, 1986, 142 s. ISBN 0-19-434133-X. info
- doporučená literatura
- UR, Penny. A course in language teaching : practice and theory. Cambridge: Cambridge University Press, 1996, xiii, 375. ISBN 0-521-44994-4. info
- Výukové metody
- Seminář, prezentace, skupinové diskuze.
- Metody hodnocení
- Typ výuky: seminář Course requirements: 80% attendance (or a written test), active participation, all assignements as set, seminar work presentation, contributions in mood-link-a discussion forums, essay.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- http://moodlinka.ped.muni.cz/course/view.php?id=701
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2016, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2016/AJ2MK_DI2B