PdF:AJPV_COGN Kognitivní aspekty výuky jazyk - Informace o předmětu
AJPV_COGN Kognitivní aspekty výuky jazyků
Pedagogická fakultajaro 2016
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Eva Minaříková, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJPV_COGN/01: Út 12:05–13:45 učebna 12, E. Minaříková
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/20 - Mateřské obory/plány
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (angl.) (program PdF, B-SPE)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (angl.) (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (angl.) (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS)
- Cíle předmětu
- In this course we will explore:
- how languages are learnt (or brief introduction of second language learning theories);
- what happens when we listen/read/write/speak in a second language (or brief introduction of cognitive processes involved in listening, ...);
- what the role of memory is in second language learning;
- what the role of consciousness, language input and interaction is in second language learning;
- what we can learn from the above about language teaching. - Osnova
- The topics will include:
- Second language learning theories
- Cognitive process in second language learning
- Memory
- Consciousness
- Language input
- Interaction
- Implications for language teaching
- Literatura
- doporučená literatura
- Vivian Cook: Second language learning and language teaching
- Rosamond Mitchell and Florence Myles: Second language learning theories
- Patsy M. Lightbown and Nina Spada: How languages are learned
- Výukové metody
- Lecture, discussion, classroom video analysis, textbook analysis, group work, reading, homework
- Metody hodnocení
- Final project and its presentation
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2016, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2016/AJPV_COGN