PdF:AJ3402 Didaktika anglického jazyka 1B - Informace o předmětu
AJ3402 Didaktika anglického jazyka 1B
Pedagogická fakultajaro 2018
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Naděžda Vojtková
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJ3402/Kombi01: Pá 16. 2. 7:30–9:10 učebna 11, Pá 2. 3. 7:30–9:10 učebna 11, Pá 16. 3. 7:30–9:10 učebna 11, Pá 6. 4. 7:30–9:10 učebna 11, Pá 20. 4. 7:30–9:10 učebna 11, Pá 4. 5. 7:30–9:10 učebna 11, S. Hanušová
AJ3402/Kombi02: Pá 23. 2. 7:30–9:10 učebna 11, Pá 9. 3. 7:30–9:10 učebna 11, Pá 23. 3. 7:30–9:10 učebna 11, Pá 13. 4. 7:30–9:10 učebna 11, Pá 27. 4. 7:30–9:10 učebna 11, Pá 11. 5. 7:30–9:10 učebna 11, S. Hanušová
AJ3402/Prez01: St 14:50–16:30 respirium (5. nadzemní podlaží), S. Hanušová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (angl.) (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (angl.) (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Cíle předmětu
- The students will be able to understand various factors that influence the process of language learning and acquisition. They will be able to identify individual differences among learners and develop appropriate instructional strategies to accommodate every learner in an inclusive classroom.
- Osnova
- 1. Theories of language acquisition 2. Individual differences in language learners (introduction) 3. Factor of age 4. Learner beliefs 5. Learning styles 6. Learner strategies 7. Learner autonomy 8. Learner training, language learning advising 9. Learners with SpLD 10. Differentiation
- Literatura
- povinná literatura
- LIGHTBOWN, Patsy a Nina Margaret SPADA. How languages are learned. Oxford: Oxford University Press, 1993, xv, 135. ISBN 0194371697. info
- SCRIVENER, Jim. Learning teaching : a guidebook for English language teachers. Oxford: Macmillan Heinemann English language teaching, 1994, vi, 218. ISBN 0435240897. info
- doporučená literatura
- OXFORD, Rebecca L. Language learning strategies :what every teacher should know. Boston: Heinle & Heinle, 1990, xxii, 342. ISBN 0-8384-2862-2. info
- Výukové metody
- Seminars, workshops, discussions, reading.
- Metody hodnocení
- Credit requirements: 1.80% attendance 2.active participation in seminars and in discussion forums in moodlinka 3.seminar paper based on research (learner profile)
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- http://moodlinka.ped.muni.cz/course/view.php?id=448
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2018, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2018/AJ3402