PdF:SP7MK_OPRX Pedagogická praxe souvislá - Informace o předmětu
SP7MK_OPRX Pedagogická praxe souvislá
Pedagogická fakultajaro 2019
- Rozsah
- 0/0/2. 32 hodin praxe. 12 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Lucie Matoušková, Ph.D. (cvičící)
doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Petra Röderová, Ph.D. (cvičící)
doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D. (cvičící) - Garance
- doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Dodavatelské pracoviště: Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky – Pedagogická fakulta - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Speciální andragogika (program PdF, N-SPD)
- Speciální pedagogika (angl.) (program PdF, N-SPD)
- Speciální pedagogika (něm.) (program PdF, N-SPD)
- Speciální pedagogika (něm.) (program PdF, N-SS)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD)
- Speciální pedagogika pro učitele (angl.) (program PdF, N-SPD)
- Speciální pedagogika pro učitele (něm.) (program PdF, N-SPD)
- Speciální pedagogika pro učitele (program PdF, N-SPD)
- Speciální pedagogika pro učitele (program PdF, N-ZS)
- Speciální pedagogika pro učitele středních škol (program PdF, N-SS)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (angl.) (program PdF, N-ZS)
- Cíle předmětu
- Student je po úspěšném absolvování předmětu seznámen s konkrétním zařízením pro děti, žáky, studenty či dospělé osoby se zdravotním postižením nebo sociálním znevýhodněním, metodami práce s nimi a přístupy k nim.
- Osnova
- Seznámení se zařízením, metodami, žáky/klienty, činnostmi a službami a praktické činnosti v něm.
- Literatura
- doporučená literatura
- KOPŘIVA, Karel. Lidský vztah jako součást profese. Edited by Jiřina Šiklová. Vydání osmé, v Portále s. Praha: Portál, 2016, 147 stran. ISBN 9788026211471. info
- FILOVÁ, Hana. Fakultní cviční učitelé v reflexi studentů učitelství primární školy. In LUKÁŠOVÁ KANTORKOVÁ, H. (ed.) Příprava učitelů pro primární vzdělávání v ČR a budoucí plánování scénářů v Evropě. Sborník Výzkumného záměru organizace VZO: msm 1745000. Ostrava: PedF OU, 2004, s. 187-198, 10 s. ISBN 80-7042-376-5. info
- Výukové metody
- odborná praxe souvislá
- Metody hodnocení
- deník z praxe dle pokynů na webových stránkách katedry speciální a inkluzivní pedagogiky, potvrzení o praxi
- Informace učitele
- http://www.ped.muni.cz/wsedu
Informace o podmínkách praxí jednotlivých oborů a specializací najdete na http://www.ped.muni.cz/wsedu/: studium, praxe-pokyny kombinované studium. - Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
- Statistika zápisu (jaro 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2019/SP7MK_OPRX