PdF:BP_ISZ Bakalářská práce - Informace o předmětu
BP_ISZ Bakalářská práce
Pedagogická fakultajaro 2020
- Rozsah
- 0/0/1. Individuální konzultace. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D. (cvičící)
prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc. (cvičící) - Garance
- prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc.
Institut výzkumu školy a zdraví – Pedagogická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Institut výzkumu školy a zdraví – Pedagogická fakulta - Předpoklady
- BPp_ISZ Bakalářská práce - Projekt
Předmět si zapisuje student, který píše bakalářskou práci na Institutu výzkumu školy a zdraví. Typicky v pátém semestru bakalářského studia. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE)
- Lektorství cizího jazyka - německý jazyk (program PdF, B-SPE)
- Sociální pedagogika (program PdF, B-PD)
- Speciální pedagogika (angl.) (program PdF, B-SPD)
- Speciální pedagogika - inkluzivní vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Speciální pedagogika - komunikační techniky (program PdF, B-SPD)
- Speciální pedagogika (něm.) (program PdF, B-SPD)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD)
- Učitelství praktického vyučování (program PdF, B-SPE)
- Učitelství pro mateřské školy (program PdF, B-PMP)
- Cíle předmětu
- Předmět je koncipován jako kurz motivující studenta k napsání závěrečné práce splňující veškeré požadavky na ni kladené. Absolvování tohoto kurzu zajistí, že student odevzdá práci odsouhlasenou vedoucím. Student by tak měl být připraven k úspěšné obhajobě práce a seznámen s požadavky, které na něj budou kladeny státní komisí při obhajobě.
- Osnova
- Náplň tvoří individuální konzultace studenta s vedoucím bakalářské práce na téma, které si student po dohodě s ním zvolil. Předpokládá se, že:
- student pracuje na BP dle časového harmonogramu, který si stanovil
- student má zpracovanou BP minimálně na 70 % (může se to měnit v závislosti od dohody mezi studentem a školitelem).
- Literatura
- doporučená literatura
- GULOVÁ, Lenka a Radim ŠÍP. Výzkumné metody v pedagogické praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2013, 245 s. pedagogika. ISBN 978-80-247-4368-4. info
- PELIKÁN, Jiří. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha: Karolinum, 1998, 270 s. ISBN 9788071845690. info
- ŠVEC, Štefan. Metodologie věd o výchově : kvantitativně-scientické a kvalitativně-humanitní přístupy v edukačním výzkumu. Translated by Jana Cacková - Veronika Dvořáčková - Vendula Hlavatá - Tomá. České rozšířené vydán. Brno: Paido, 2009, 302 stran. ISBN 9788073151928. info
- TRAVERS, Robert Morris William. Úvod do pedagogického výzkumu. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1969, 538 s. URL info
- neurčeno
- CHRÁSKA, Miroslav. Úvod do výzkumu v pedagogice : základy kvantitativně orientovaného výzkumu. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého, 2003, 198 s. ISBN 8024407655. info
- MARTIN, Paul R. a P. P. G. BATESON. Úvod do teorie a metodologie měření chování. Translated by Ivo Müller. Vyd. 1. Praha: Portál, 2009, 221 s. ISBN 9788073675264. info
- KŘOVÁČKOVÁ, Blanka a Martin SKUTIL. Jak napsat seminární a závěrečné práce ve společenských vědách. Vyd. 1. Hradec Králové: Gaudeamus, 2009, 31, xvii. ISBN 9788070418635. info
- Výukové metody
- Individuální konzultace vprůběhu zpracování bakalářské práce.
- Metody hodnocení
- Zápočet je udělený při odevzdání práce (nebo jejích částí).
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každý semestr.
- Statistika zápisu (jaro 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2020/BP_ISZ