PdF:AJ4404 Didaktika anglického jazyka 2B - Informace o předmětu
AJ4404 Didaktika anglického jazyka 2B
Pedagogická fakultajaro 2022
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D. (cvičící)
- Garance
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJ4404/01: Čt 17. 2. 10:00–11:50 učebna 1, Čt 24. 2. 10:00–11:50 učebna 1, Čt 3. 3. 10:00–11:50 učebna 1, Čt 10. 3. 10:00–11:50 učebna 1, Čt 17. 3. 10:00–11:50 učebna 1, Čt 24. 3. 10:00–11:50 učebna 1, J. Zerzová
AJ4404/02: Út 15. 2. 18:00–19:50 učebna 2, Út 22. 2. 18:00–19:50 učebna 2, Út 1. 3. 18:00–19:50 učebna 2, Út 8. 3. 18:00–19:50 učebna 2, Út 15. 3. 18:00–19:50 učebna 2, Út 22. 3. 18:00–19:50 učebna 2, J. Zerzová - Předpoklady
- AJ2MP_DI1A, AJ2MP_DI1B, AJ2MP_DI2A
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Lower Secondary School English Language Teacher Training (program PdF, N-AJ2A) (2)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (angl.) (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-AJ2) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Cíle předmětu
- The course focuses on different methods and approaches in English language teaching (ELT).
- Výstupy z učení
- At the end of the course students will be able to demonstrate an understanding of the main concepts and ideas and to apply different methods and approaches in English language teaching (ELT).
Students will be able to make informed decisions in selecting positive aspects of different methods and approaches and create their own eclectic approach to ELT. - Osnova
- Grammar-Translation Method, Direct Method. Audio-Lingual Method. The role of mother tongue in foreign language teaching TPR, Suggestopedia. Communicative approach, Task-based learning, CLIL. Lexical approach,eclectic approach, post-method era, learner-centred approach.
- Literatura
- povinná literatura
- Approaches and methods in language teaching : a description and analysis. Edited by Jack C. Richards - Theodore S. Rodgers. 7. vyd. Cambridge: Cambridge University Press, 1991, viii, 171. ISBN 0521320933. info
- LARSEN-FREEMAN, Diane. Techniques and Principles in Language Teaching. Oxford: University Press, 1986, 142 s. ISBN 0-19-434133-X. info
- doporučená literatura
- UR, Penny. A course in language teaching : practice and theory. Cambridge: Cambridge University Press, 1996, xiii, 375. ISBN 0-521-44994-4. info
- Výukové metody
- prezentace, mikrovyučování, skupinové diskuze, náslechy.
- Metody hodnocení
- Modes of work: seminars Course requirements: teaching practice task, 80% attendance (or a written test), active participation, all assignements as set, seminar work presentation, contributions in mood-link-a discussion forums, essay.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- http://moodlinka.ped.muni.cz/course/view.php?id=135
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2022, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2022/AJ4404