PdF:JVp051 Spanish for Teachers - A - Informace o předmětu
JVp051 Španělština pro pedagogy - A
Pedagogická fakultajaro 2022
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Athena Alchazidu, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Radim Herout (pomocník)
Mgr. Milada Malá, Ph.D. (pomocník) - Garance
- Mgr. Radim Herout
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Fakultní oddělení celoškolských kateder – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Radim Herout
Dodavatelské pracoviště: Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Fakultní oddělení celoškolských kateder – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- JVp051/01: Po 10:00–11:50 učebna 53, A. Alchazidu
- Předpoklady
- JVp004 Entrance test A2 || JVk004 Vstupní test A2 - ŠJk || JV004 Entrance test A2
Kurz je určen pro studenty se znalostmi na úrovni A2, kteří jsou schopni rozumět hlavním bodům výpovědí na témata jako škola, práce, volný čas apod. Studenti též dokáží produkovat krátké texty a mluvené výpovědi na známá témata a stručně argumentovat a popsat své plány. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Počet míst v kurzu je limitován kapacitou pracoviště. - Mateřské obory/plány
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (angl.) (program PdF, B-SPE) (2)
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-AJ3S) (3)
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE) (2)
- Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-CJ3S) (2)
- Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Dějepis se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-DE3S) (2)
- Dějepis se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Francouzský jazyk pro hospodářskou činnost (program PdF, B-FJHC) (2)
- Francouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-FJ3S) (3)
- Fyzika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-FY3S) (2)
- Fyzika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-HV3S) (2)
- Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Chemie se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-CH3S) (2)
- Chemie se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-MA3S) (2)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-NJ3S) (3)
- Občanská výchova a základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-OV3S) (2)
- Občanská výchova a základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství křesťanské výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Přírodopis se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-PR3S) (2)
- Přírodopis se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Ruský jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-RJ3S) (3)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (něm.) (program PdF, B-SPE)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Technická a informační výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Technická a informační výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TE3S) (2)
- Učitelství praktického vyučování (jednooborový prezenční) (program PdF, B-OVP)
- Učitelství praktického vyučování (program PdF, B-SPE)
- Vizuální tvorba se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-VZ3S) (2)
- Výtvarná výchova a vizuální tvorba se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-VV3S) (3)
- Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Zeměpis se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Zeměpis se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-ZE3S) (2)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je přivést studenty na úroveň B1, rozvíjený jsou všechny jazykové dovednosti (poslech, čtení, mluvení, psaní) a plány na dané úrovni. Kurz je určen pro budoucí učitele a soustředí se na témata jako učení a vzdělávací systém.
- Výstupy z učení
- Na konci kurzu budou studenti schopni:
- rozumět mluvenému a psanému projevu na úrovni B1;
- napsat e-mail;
- komunikovat o učení a jednoduchých vzdělávacích tématech;
- připravit jednoduchou prezentaci;
- používat vybranou slovní zásobu z oblasti vzdělávání;
- užívat vybrané gramatické struktury na úrovni B1.
- Osnova
- Vybraná témata kurzu:
- život na univerzitě
- vzdělávací systémy
- - v Česku
- - v ostatních zemích
- Literatura
- povinná literatura
- CASTRO VIUDEZ, Francisca, Ignacio RODERO a Carmen SARDINERO FRANCO. Nuevo Español en marcha 3 : curso de español como lengua extranjera. Primera edición. Alcobendas (Madrid): SGEL, 2014, 181 stran. ISBN 9788497787406. info
- doporučená literatura
- CASTRO VIUDEZ, Francisca, Teresa BENÍTEZ RUBIO, Ignacio RODERO a Carmen SARDINERO FRANCO. Nuevo Español en marcha 3 : curso de español como lengua extranjera. Primera edición. Alcobendas (Madrid): SGEL, 2014, 76 stran. ISBN 9788497787796. info
- Výukové metody
- Seminář - aktivity všestranně rozvíjející jazykové dovednosti studentů, důraz na ústní projev, diskuze, dialogy, hraní rolí apod.
- Metody hodnocení
- Požadavky ke zkoušce:
- aktivní účast a docházka,
- portfolio
- průběžné úkoly během semestru
- Vyučovací jazyk
- Španělština
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Studijní materiály
Poznámka k ukončení předmětu: Pro úspěšné ukončení předmětu jsou předepsány v semestru průběžné úkoly. V případě nápadných rozdílů mezi úrovní odevzdaných úkolů a výkony studenta/-ky ve výuce může dojít k přezkoušení.
Předmět je vyučován každoročně.
navazující předmět: JVp052. - Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
- Statistika zápisu (jaro 2022, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2022/JVp051