PdF:AJ0110 Jazyková cvičení B - Informace o předmětu
AJ0110 Jazyková cvičení B
Pedagogická fakultajaro 2023
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Jan Kuda (cvičící)
- Garance
- Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJ0110/01: Út 18:00–19:50 učebna 12, J. Kuda
- Předpoklady
- None
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 15 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 5/15, pouze zareg.: 0/15, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/15 - Mateřské obory/plány
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (angl.) (program PdF, B-SPE) (2)
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-AJ3S) (4)
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE) (2)
- English Language for Education (program PdF, B-AJ3SA) (4)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE) (2)
- Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (angl.) (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Cíle předmětu
- Studenti budou procvičovat anglický jazyk se zaměřením na rozšíření slovní zásoby studiem ustálených slovních spojení - idiomů, pořekadel, kolokací a přirovnání. Výuka bude realizovaná formou práce ve dvojicích, práce ve skupinách, studiem v tzv. centrech učení, skupinových diskusích, na elektronické E-learningové podpoře VLE MOODLE, prezentacemi v hodinách a samostudiem. Výuka je vedena výhradně v anglickém jazyce.
- Výstupy z učení
- Student/ka: • zlepší přesnost ve vyjadřování a rozšíří rozsah řečového registru • prohloubí úroveň slovní zásoby • zvýší dovednost v analýze výukových materiálů pro budoucí učitelské povolání • porozumí ustáleným slovním spojením – idiomům, pořekadlům, kolokacím a přirovnáním • zdokonalí ústní projev v prezentacích
- Osnova
- Double session 1 - Television and other media - Is TV appropraite for children?
- Double session 2 - Fashion - Brands
- Double session 3 - Food and life style - The Slow movement
- Double session 4 - Environmental issues - Technology
- Double session 5 - Business English; basic abbreviations - Language of marketing
- Double session 6 - Arts - Tourism
- Literatura
- doporučená literatura
- GAIRNS, Ruth a Stuart REDMAN. Oxford word skills. First published. Oxford: Oxford University Press, 2009, 256 stran. ISBN 9780194620093. info
- MCCARTHY, Michael a Felicity O'DELL. English collocations in use : how words work together for fluent and natural English : self-study and classroom use. 1st pub. Cambridge: Cambridge University Press, 2005, 190 s. ISBN 9780521603782. info
- neurčeno
- MCCARTHY, Michael a Felicity O'DELL. English vocabulary in use : [upper-intermediate & advanced]. Cambridge: Cambridge University Press, 1994, vi, 296. ISBN 0521423961. info
- MCCARTHY, Michael a Felicity O'DELL. English idioms in use. 5th print. Cambridge: Cambridge University Press, 2005, 190 s. ISBN 0521789575. info
- WRIGHT, Jon. Idioms organiser :organised by metaphor, topic and key word. Edited by Jimmie Hill - Morgan Lewis, Illustrated by Bil Stott. Hove: LTP - Language teaching publications, 1999, 296 s. ISBN 1-899396-06-3. info
- Výukové metody
- class discussion, pair work, group work, work in learning centres, homework, moodl forum discussion, students' mini presentations
- Metody hodnocení
- There will be discussion, pair-work and group-work. Course Requirements: Attendence is mandatory, students may miss 1 class but not more. Other requirements: 1. Active participation in lessons. 2. Preparation for lessons and homework where required. 3. Moodlinka course activities. 4. Mini presentations. At the end of the course there will be a vocabulary test. The passmark for the course is 70%, which is made up of a possible 30 marks for continuous assessment and a possible 70 marks for the test.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- http://moodlinka.ics.muni.cz/course/view.php?id=2415
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět bude realizován, pokud se přihlásí alespoň 15 studentů.
- Statistika zápisu (jaro 2023, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2023/AJ0110