PdF:AJ5429 CLIL v praxi - Informace o předmětu
AJ5429 CLIL v praxi_online
Pedagogická fakultajaro 2025
- Rozsah
- 0/1/0. 12 hodin ve 2 blocích. 3 kr. Ukončení: k.
Vyučováno asynchronně - Vyučující
- Mgr. Gabriela Oaklandová (cvičící)
- Garance
- Mgr. Gabriela Oaklandová
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Předpoklady
- This course is designed for students who already teach English and who are interested in incorporating CLIL methodology into their practice.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 15 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/15, pouze zareg.: 22/15, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 21/15 - Mateřské obory/plány
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (angl.) (program PdF, B-SPE)
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-AJ3S) (4)
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- English Language for Education (program PdF, B-AJ3SA) (4)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE)
- Lower Secondary School English Language Teacher Training (program PdF, N-AJ2A) (6)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (angl.) (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (angl.) (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-AJ2) (6)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Cíle předmětu
- The course objectives include: 1) exploring the theory of CLIL, 2) incorporating this theory into one's teaching approach, 3) showcasing the results.
- Výstupy z učení
- By delving into the theory of Content and Language Integrated Learning (CLIL), utilizing practical resources, implementing the theory in one´s teaching practice, engaging in reflection and discussion, and collaborating with others, students will gain a deeper understanding of the CLIL methodology and develop the ability to effectively plan and deliver CLIL lessons.
- Osnova
- 1. The concept of CLIL (Content and Language Integrated Learning) 2. Resources for incorporating CLIL into instruction 3. Developing a structured CLIL lesson plan 4. Implementing a CLIL lesson plan in the classroom 5. Evaluation and dialogue on one´s CLIL practices
- Literatura
- DALE, Liz a Rosie TANNER. CLIL activities : a resource for subject and language teachers. Edited by Scott Thornbury. First published. Cambridge: Cambridge University Press, 2012, x, 284. ISBN 9780521149846. info
- COYLE, Do, Philip HOOD a David MARSH. CLIL : content and language integrated learning. Cambridge: Cambridge University Press, 2010, x, 173. ISBN 9780521130219. info
- Výukové metody
- Individual learning, inquiry-based learning, lesson planning, reflection.
- Metody hodnocení
- 1. The concept of CLIL (quiz) 2. Lesson plan 3. Documented lesson/reflection 4. Discussion (peer/teacher) 5. Reflection
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- https://moodlinka.ics.muni.cz/course/view.php?id=803
The course does not have a set schedule. - Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Poznámka k četnosti výuky: online.
Předmět bude realizován pokud se přihlásí alespoň 15 studentů. - Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2025/AJ5429