PdF:VV4_PXP Ped. praxe průběžná VV - Informace o předmětu
VV4_PXP Ped. praxe průběžná VV
Pedagogická fakultapodzim 2000
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Garance
- doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D.
Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Marie Keprtová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Cíle předmětu
- Klíčová slova:náslechy, vyučovací pokus, motivace, námět, téma, prezentace výtvarné práce,hodnocení, pedagogický skicář, sebereflexe, videozáznam z pokusu
- Osnova
- 1. Náslechy, pozorování 2. Příprava konzultace vyučovacího pokusu 3. Provedení vyučovacího pokusu 4. Hodnocení, sebereflexe
- Literatura
- CIKÁNOVÁ, Karla. Tužkou, štětcem nebo myší. Vyd. 1. V Praze: Aventinum, 1998, 123 s. ISBN 8071510319. info
- ROESELOVÁ, Věra. Řady a projekty ve výtvarné výchově. Photo by Robert Ježdík. Praha: Sarah, 1997, 219 s. ISBN 80-902267-2-8. info
- ROESELOVÁ, Věra. Techniky ve výtvarné výchově. Praha: Sarah, 1996, 241 s. :il. ISBN 80-902267-1-X. info
- ROESELOVÁ, Věra. Námět ve výtvarné výchově. Illustrated by Robert Ježdík. 1. vyd. Praha: Sarah, 1995, 195 s. info
- CIKÁNOVÁ, Karla. Objevujte s námi tvar. 1. vyd. Praha: Aventinum, 1995, 123, [5] s. ISBN 80-7151-732-1. info
- CIKÁNOVÁ, Karla. Kreslete si s námi [Cikánová, 1992]. 1. vyd. Praha, Praha: Aventinum, 1992, 123 s. : i. info
- Metody hodnocení
- Typ výuky: pedagog. praxe
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Pro získání zápočtu je třeba předložit písemnou sebereflexi v rozsahu 3 stran o průběhu praxe nebo videozáznam vlastního výstupu (10 min)
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2000, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2000/VV4_PXP