PdF:AJPV_JC3A Jazyková cvičení 3A - Informace o předmětu
AJPV_JC3A Jazyková cvičení 3A
Pedagogická fakultapodzim 2010
- Rozsah
- 0/1/0. 1 hodina. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Helena Havlíčková (cvičící)
- Garance
- Aaron Marc Collier, B.A.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 15 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/15, pouze zareg.: 0/15 - Mateřské obory/plány
- Anglický jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Anglický jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TV)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE) (2)
- Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Cíle předmětu
- Students will work on broadening their vocabulary and speaking skills. The focus is on areas of vocabulary typical of English, such as idioms, phrasal verbs, collocations, etc. Students work with materials provided, search for information on the Internet, create and present vocabulary activities to teach a particular set of words or phrases and evaluate these activities. Students also work on an on-line project - on-line glossary, and thus help each other develop their knowledge of English vocabulary.
- Osnova
- Session 1: Introduction (summary of vocabulary, upper-intermediate and advanced level
- Sessions 2 - 5: idioms, proverbs, similes - vocabulary development, matching execrices, providing definitions, working out meanings from context
- Sessions 6 -9: euphemisms, new words in English, oxymorons, palindromes
- Sessions 10 - 12: students' presentations and activities prepared by students and their evaluation
- Literatura
- MCCARTHY, Michael a Felicity O'DELL. English vocabulary in use. 2nd ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2001, vi, 309. ISBN 0521677432. info
- MCCARTHY, Michael a Felicity O'DELL. Test your English vocabulary in use : upper-intermediate. Cambridge: Cambridge University Press, 2001, 150 s. ISBN 052166568X. info
- REDMAN, Stuart a Ruth GAIRNS. Test your English vocabulary in use : pre-intermediate & intermediate. Cambridge: Cambridge University Press, 2000, 142 s. ISBN 0521779804. info
- WATCYN-JONES, Peter. Vocabulary games and activities for teachers. Illustrated by Nigel Andrews. London: Penguin English, 1993, vi, 154 s. ISBN 0-14-081386-1. info
- WATCYN-JONES, Peter a Deirdre HOWARD-WILLIAMS. Pair work. New ed. Harlow: Penguin English, 2002, 96 s. ISBN 0582514630. info
- READ, Carol a Alan MATTHEWS. Tandem plus :pair work activities for beginners, elementary and lower-intermediate students. Walton-on-Thames Surrey: Nelson, 1991, [80] s. ISBN 0-17-555880-9. info
- Oxford advanced learner's dictionary. Oxford: Oxford University Press, 2000, 1 CD-ROM. ISBN 0194367959. info
- Výukové metody
- pair work, group work, homework, group project, students' presentations
- Metody hodnocení
- Discussion, group project, self-tests (in an e-learning course) and final presentations
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- http://moodlinka.ped.muni.cz/course/view.php?id=1673
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (podzim 2010, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2010/AJPV_JC3A