PdF:SZ7BP_DTI2 Informační technologie 2 - Informace o předmětu
SZ7BP_DTI2 Informační technologie 2
Pedagogická fakultapodzim 2012
- Rozsah
- 0/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Martin Dosedla, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Roman Fouček (cvičící)
PhDr. Mgr. et Mgr. Robin Horák (cvičící)
Mgr. Michal Kuneš (cvičící)
Ing. Svatoslav Ondra (cvičící)
Mgr. Petr Vybíral, Ph.D. (cvičící)
Ing. Lucie Homolová (pomocník) - Garance
- Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
Katedra technické a informační výchovy – Pedagogická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Katedra technické a informační výchovy – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- SZ7BP_DTI2/01: každé liché úterý 13:55–15:35 učebna 28, M. Dosedla, R. Fouček
SZ7BP_DTI2/02: každou lichou středu 14:50–16:30 učebna 28, M. Dosedla, R. Fouček
SZ7BP_DTI2/03: každé sudé úterý 11:10–12:50 učebna 28, M. Dosedla, R. Fouček
SZ7BP_DTI2/04: každé liché úterý 15:45–17:25 učebna 28, M. Dosedla, R. Fouček
SZ7BP_DTI2/05: každý sudý čtvrtek 10:15–11:55 učebna 28, M. Dosedla, R. Fouček
SZ7BP_DTI2/06: každou sudou středu 16:40–18:20 učebna 28, M. Dosedla, R. Fouček
SZ7BP_DTI2/07: každý lichý čtvrtek 7:30–9:10 učebna 28, M. Dosedla, R. Fouček
SZ7BP_DTI2/08: každou lichou středu 7:30–9:10 učebna 28, M. Dosedla, R. Fouček
SZ7BP_DTI2/09: každý sudý čtvrtek 18:30–20:10 učebna 28, M. Dosedla, R. Fouček
SZ7BP_DTI2/10: každé sudé úterý 13:55–15:35 učebna 28, M. Dosedla, R. Fouček
SZ7BP_DTI2/11: každou sudou středu 14:50–16:30 učebna 28, M. Dosedla, R. Fouček
SZ7BP_DTI2/12: každé liché úterý 11:10–12:50 učebna 28, M. Dosedla, R. Fouček
SZ7BP_DTI2/13: každé sudé úterý 15:45–17:25 učebna 28, M. Dosedla, R. Fouček
SZ7BP_DTI2/14: každý lichý čtvrtek 10:15–11:55 učebna 28, M. Dosedla, R. Fouček
SZ7BP_DTI2/15: každou lichou středu 16:40–18:20 učebna 28, M. Dosedla, R. Fouček
SZ7BP_DTI2/16: každý sudý čtvrtek 7:30–9:10 učebna 28, M. Dosedla, R. Fouček
SZ7BP_DTI2/17: každou sudou středu 7:30–9:10 učebna 28, M. Dosedla, R. Fouček
SZ7BP_DTI2/18: každý lichý čtvrtek 18:30–20:10 učebna 28, M. Dosedla, R. Fouček
SZ7BP_DTI2/19: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Dosedla - Předpoklady
- SZ7BP_DTI1 Informační technologie 1
úspěšné absolvování kurzu Informační technologie 1 - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 1000 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/1000, pouze zareg.: 0/1000, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/1000 - Mateřské obory/plány
- Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hlasová výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hra na klavír se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE)
- Lektorství cizího jazyka - francouzský jazyk (program PdF, B-SPE)
- Lektorství cizího jazyka - německý jazyk (program PdF, B-SPE)
- Lektorství cizího jazyka - ruský jazyk (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství českého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství dějepisu pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství fyziky pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství hudební výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství chemie pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství křesťanské výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství matematiky pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství matematiky pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Pedagogické asistentství německého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Pedagogické asistentství přírodopisu pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství přírodopisu pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Pedagogické asistentství ruského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství technické a informační výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství výchovy ke zdraví pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství výtvarné výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TV)
- Vizuální tvorba se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TV)
- Cíle předmětu
- Student po úspěšném absolvování předmětu Informační technologie 2
Dokáže vytvořit vlastní výukový kurz v systému LMS Moodle;
Ovládá zásady tvorby distančních opor;
Je schopen vytvořit náplň kurzu podle zásad tvorby distančních opor;
Umí prakticky vytvořit výukovou prezentaci;
Zná možnosti a nástroje interaktivní tabule a přídavných zařízení (hlasovací zařízení);
Dokáže vytvořit výukovou hodinu na interaktivní tabuli s využitím dostupných nástrojů;
Při tvorbě výukových materiálů používá vlastní upravené multimediální materiály. - Osnova
- Zásady tvorby distančních studijních opor.
- Autorské prostředí LMS Moodle, vytváření testů a ovládání dalších nástrojů Moodlu.
- Tvorba výukových prezentací dle zásad tvorby distančních studijních opor.
- Práce s interaktivní tabulí a vytváření výukových hodin pro interaktivní tabule.
- Využívání elektronických hlasovacích zařízení.
- Literatura
- SAK, Petr, Jiří MAREŠ, Hana NOVÁ, Vít RICHTER, Karolína KOLESÁROVÁ a Jarmila SKALKOVÁ. Člověk a vzdělání v informační společnosti. Vydání 1. Praha: Portál, 2007, 290 stran. ISBN 9788073672300. info
- Výukové metody
- praktická cvičení na počítači s potřebným software, distanční vzdělávání
- Metody hodnocení
- - absolvování samostatných průběžných úkolů, - ústní zkouška jejíž součástí je prezentace projektu
- Informace učitele
- http://elmood.ped.muni.cz
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2012, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2012/SZ7BP_DTI2