PdF:AJ_DRAM Drama in English - Informace o předmětu
AJ_DRAM Dramatická improvizace v AJ
Pedagogická fakultapodzim 2015
- Rozsah
- 0/3/0. 3 hodiny týdně. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Lucie Podroužková, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJ_DRAM/01: Čt 5. 11. 12:05–18:20 učebna 19, Čt 12. 11. 12:05–18:20 učebna 19, Čt 3. 12. 12:05–18:20 učebna 19, Čt 17. 12. 12:05–18:20 učebna 19, T. Andrášik
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 14 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/14, pouze zareg.: 0/14, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/14 - Mateřské obory/plány
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (angl.) (program PdF, B-SPE)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (angl.) (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS)
- Cíle předmětu
- The main objectives of the course in the semester are to allow students to practice their English in a controlled environment. During the classes the method of theatre improvisation will be used and language as well as communicative skills will be developed in an entertaining way. The course will also help to build up experience in performing in front of an audience: something that is essential for future teachers of English and for every job requiring public speaking skills.
- Osnova
- The method of theatre improvisation was originally developed in 60’s by Keith Johnstone and from 80’s it is being applied to education, soft skills development and language learning.
- “Improvisation can be considered the fifth skill — the skill which follows reading, listening, speaking, and writing. In many ways, it is the most important because it is the real test of whether students can use what they have learned without being told exactly what to do or say.” (Maurer, 1997).
- • The principles of theatre improvisation
- • 4CS development – Communication, Collaboration, Critical thinking and Creativity
- • Language in authentic communication
- • Students’ projects
- Literatura
- WAY, Brian. Rozvoj osobnosti dramatickou improvizací (Variant.) : Výchova dramatickou improvizací. info
- JOHNSTONE, Keith. Impro for Storytellers. 1999. ISBN 0-571-19099-5. info
- SPOLIN, Viola. Improvisation for the Theater Third Edition. Northwestern University Press, 1999. info
- WAY, Brian. Výchova dramatickou improvizací. Vyd. 1. Praha: ISV nakladatelství, 1996, 218 s. ISBN 80-85866-16-1. info
- SPOLIN, Viola. Theater Games for the Classroom. Northwestern University Press, 1986. ISBN 978-0-8101-4004-2. info
- JOHNSTONE, Keith. IMPRO: Improvisation and Theatre. 1981. ISBN 978-80-7331-266-4. info
- REDGRAVE, Michael. The actor's ways and means. London: Heinemann, 1966, 96 s. ISBN 0-435-18762-7. info
- Výukové metody
- The class is based around the practical application of the improvisational techniques.
- Metody hodnocení
- Attendance, active participation and student’s projects.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- We will meet four times during the term on Thursday for the whole afternoon. The exact dates will be specified in the end of August.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2015, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2015/AJ_DRAM