PdF:PS_DPp Diplomová práce - Projekt - Informace o předmětu
PS_DPp Diplomová práce - Projekt
Pedagogická fakultapodzim 2019
- Rozsah
- 0/0/1. Individuální konzultace. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Táňa Fikarová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. et Mgr. David Havelka, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Tomáš Kohoutek, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Kateřina Koros Bartošová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Jan Krása, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Josef Lukas, Ph.D. (cvičící)
Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Mgr. Iva Žaloudíková, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
Katedra psychologie – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jitka Sekaninová
Dodavatelské pracoviště: Katedra psychologie – Pedagogická fakulta - Předpoklady
- Předmět si zapisuje student, který bude psát diplomovou práci na katedře psychologie. Typicky ve druhém semestru magisterského navazujícího studia, nebo v osmém semestru dlouhého (pětiletého) magisterského studia.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Galerijní pedagogika a zprostředkování umění (program PdF, N-GAL2S)
- Galerijní pedagogika a zprostředkování umění (program PdF, N-SS)
- Hlasová výchova (program PdF, N-SS)
- Hra na klavír (program PdF, N-SS)
- Hudební výchova (program PdF, N-SS)
- Logopedie (program PdF, N-LOG)
- Sociální pedagogika a volný čas (program PdF, N-PD)
- Sociální pedagogika (program PdF, N-PD)
- Speciální andragogika (program PdF, N-SPD) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD) (2)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Logopedie)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Ostatní pedie)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Více vad)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SS)
- Speciální pedagogika pro učitele (program PdF, N-SPD) (2)
- Speciální pedagogika pro učitele (program PdF, N-ZS)
- Speciální pedagogika pro učitele středních škol (program PdF, N-SS)
- Speciální pedagogika pro učitele základních a středních škol (program PdF, N-SP2)
- Speciální pedagogika (Specializace 1 - logopedie a surdopedie) (program PdF, N-SPZP)
- Speciální pedagogika (Specializace 2 - oftalmopedie) (program PdF, N-SPZP)
- Speciální pedagogika (Specializace 3 - poruchy chování) (program PdF, N-SPZP)
- Speciální pedagogika (Specializace 4 - mentální postižení a poruchy autistického spektra) (program PdF, N-SPZP)
- Speciální pedagogika (Specializace 5 - souběžné postižení více vadami) (program PdF, N-SPZP)
- Speciální pedagogika (Specializace 6 - speciální andragogika) (program PdF, N-SPZP)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-AJ2) (2)
- Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy a se specializací na žáky s odlišným mateřským jazykem (program PdF, N-CJC2)
- Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-CJ2)
- Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství dějepisu pro základní školy (program PdF, N-DE2)
- Učitelství dějepisu pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství francouzského jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství francouzského jazyka pro základní školy (program PdF, N-FJ2) (2)
- Učitelství fyziky pro základní školy (program PdF, N-FY2) (2)
- Učitelství fyziky pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství hudební výchovy pro základní a střední školy (program PdF, N-HV2S)
- Učitelství hudební výchovy pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství chemie pro základní školy (program PdF, N-CH2) (2)
- Učitelství chemie pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství křesťanské výchovy pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství matematiky pro základní školy (program PdF, N-MA2)
- Učitelství matematiky pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství německého jazyka pro základní školy (program PdF, N-NJ2) (2)
- Učitelství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, N-OV2)
- Učitelství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství odborných předmětů pro střední školy - specializace služby (program PdF, N-SS)
- Učitelství odborných předmětů pro střední školy - specializace strojírenství (program PdF, N-SS)
- Učitelství odborných předmětů pro základní a střední školy - specializace obchod a služby (program PdF, N-SS)
- Učitelství pro 1. stupeň základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství přírodopisu pro základní školy (program PdF, N-PR2)
- Učitelství přírodopisu pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství ruského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství ruského jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství ruského jazyka pro základní školy (program PdF, N-RJ2) (2)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství technické a informační výchovy pro základní školy (program PdF, N-TE2)
- Učitelství technické a informační výchovy pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství výchovy ke zdraví pro základní školy (program PdF, N-VZ2)
- Učitelství výchovy ke zdraví pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství výtvarné výchovy a vizuální tvorby pro základní a střední školy (program PdF, N-VV2S) (2)
- Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství zeměpisu pro základní školy (program PdF, N-ZE2)
- Učitelství zeměpisu pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Vizuální tvorba (program PdF, N-SS)
- Výtvarná výchova (program PdF, N-SS)
- Cíle předmětu
- Předmět je koncipován jako kurz motivující studenta k napsání závěrečné práce splňující veškeré požadavky na ni kladené. Absolvování tohoto kurzu zajistí, že student odevzdá práci odsouhlasenou vedoucím. Student by tak měl být připraven k úspěšné obhajobě práce a seznámen s požadavky, které na něj budou kladeny státní komisí při obhajobě.
- Osnova
- Náplň tvoří individuální konzultace studenta s vedoucím diplomové práce na téma, které si student po dohodě s ním zvolil. Téma diplomové práce z psychologiea si můžete po předchozí dohodě s vedoucím vybrat, nebo navrhnout v balíku Diplomová práce - Psychologie. Předpokládá se, že v závěru kurzu student odevzdá projekt k DP.
- Literatura
- HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum : základní metody a aplikace. Vyd. 1. Praha: Portál, 2005, 407 s. ISBN 8073670402. info
- GAVORA, Peter. Úvod do pedagogického výzkumu. Translated by Vladimír Jůva. Brno: Paido, 2000, 207 stran. ISBN 8085931796. info
- PELIKÁN, Jiří. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha: Karolinum, 1998, 270 s. ISBN 9788071845690. info
- GAVORA, Peter. Výzkumné metody v pedagogice : příručka pro studenty, učitele a výzkumné pracovníky. Brno: Paido, 1996, 130 s. ISBN 808593115X. info
- Výukové metody
- Individuální konzultace v průběhu zpracování diplomové práce.
- Metody hodnocení
- Zápočet je udělen za odevzdání projektu k diplomové práce.
- Informace učitele
- Další nformace vždy upřesní vedoucí diplomové práce.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každý semestr.
- Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
- Statistika zápisu (podzim 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2019/PS_DPp